Revizia de vagoane LDH

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
5
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
Incep prezentarea, care nu o sa fie o insiruire a materialului propriun, neinteresant datorita oscilatiilor mele privind epocile si apartenenta acestora la anumite cai ferate, cu un vagon produs de Liliput, vagon Ep.II, transportor de tehnica, incercand sa arat ce este interesant la el.

Este un vagon platforma, pe doua osii cu platforma pentru franar



Sarim peste senilat, ce urat arata vopsit camo :( , peste inmatriculari si inscriptionari si trecem la realizarea vagonului.

Sasiu complet metalic asa ca nu mai este necesar lestul din tabla.
Platforma din lemn este atasata si fixata in patru suruburi.
Iubesc acest tip de asamblare si le dau nota maxima celor de la Liliput, fata de alti producatori pe continuu care folosesc clipsarea, niste puturosi.



Desi realizat din metal detaliile sunt foarte bine realizate.
O combinatie de metal si plastic.
Detaliile din plastic, nu ma refer la cele din punga cu suplimentul, sunt la fel de fin realizate remarcandu-se: suspensia si sistemul de franare.



Daca nu doriti sa ramana "dedicat" transportorului senilat, platforma din lemn poate fi inlocuita foarte usor cu una facuta acasa si atunci vagonul poate transporta orice :evil:



Un model foarte ingrijit realizat, la un pret acceptabil, pe care-l recomand.
Ruleaza impecabil. Simte cea mai mica declivitate asa ca aveti grija sa nu "zboare" de pe planseta :grin:

:cafea:
 
Pai nu o fac ca nu o schimb
Aia este o platforma de la un vagon ce a suferit foarte multe taieturi si va suferi oarece transformari.

Momentan pastrez vagonul in configuratia oferita de Liliput.

Oricum este foarte benefic pentru cei care vor sa faca modificarile ca piesele sa se imbine fara clipsare.

Pana si suspensia se poate scoate din sasiu.
Normal, veti spune, dora este din plastic si nu putea fi lipita.

Da, zic io, dar nu este clipsata :grin:
 
Incearca cu file de 1 mm grosime si 2 mm latime din carpen sau paltin.apoi lustru lemn pe lemn. Eventual lipesti filele pe un furnir de esenta tare. Spor!
 
cosmin78 a spus:
ce reprezentare?

A suruburilor de prindere podea-sasiu
obiwan a spus:
Incearca cu file de 1 mm grosime si 2 mm latime din carpen sau paltin.apoi lustru lemn pe lemn. Eventual lipesti filele pe un furnir de esenta tare.

Ca sa fiu la scara nu trebuie sa depasesc 4-5 cm grosime redusi la 1:87

Lustrul lemn pe lemn este valabil pentru orice esenta?

Care este efectul acestui lustru?

Pana acuma foloseam traditionalul smirghel de diferite granulatii.
 
io zic sa lege bine camionul de vagon...altfel cade si ajunge ca rabla aia albastra.

lustrul in cazul de fata cred ca nu este recomandat...o podea de vagon este matuita,
marcata de vreme si incarcaturi.

P.S. suruburile nu le mai faci...iar numeri niturile? :-P
 
Multumesc Laur

Daca vrei sa incerci ai cateva indicatii AICI<i></i>
cosmin78 a spus:
io zic sa lege bine camionul de vagon...altfel cade si ajunge ca rabla aia albastra

Nu are cum sa ajunga ca rabla albastra

Aia este dintr-un film al lui Sergiu Nicolaescu, nu mai tin minte care dar am o poza.
Poate stii tu daca i-ai vazut filmele



:cafea:
 
uite cum a facut aici nenea asta...si nu s-a mai vaietat de suruburi si cuie :-P

nu am vazut toate filmele lui Sergiu Nicolaescu...si pe cele care le-am vazut,degeaba,eram prea mic :(