Revista - trenuletul electric - Eaglemoss

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eaglemoss

<r>Din nr.1 trag concluzia ca setul LOCOMOTIVELOR poate fi comandat separat. Adica doua. E vorba de un M62 si TE109, in "traducere" o „Taigatrommel" si o "Ludmila". Ambele apar in clipul de prezentare. Precizari vor urma cica in numerele 2 si 3.<br/>
<YOUTUBE id="tmwxedIYFJM" url="https://www.youtube.com/watch?v=tmwxedIYFJM"><URL url="https://www.youtube.com/watch?v=tmwxedIYFJM">https://www.youtube.com/watch?v=tmwxedIYFJM</URL></YOUTUBE><br/>
<YOUTUBE id="-p6ZYvjiz9s" url="https://www.youtube.com/watch?v=-p6ZYvjiz9s"><URL url="https://www.youtube.com/watch?v=-p6ZYvjiz9s">https://www.youtube.com/watch?v=-p6ZYvjiz9s</URL></YOUTUBE><br/>
<br/>
PS. Vagoanele de <5lei nu s-au prezentat chiar rau la rulare, iar boghiurile amintesc "al dracului" de cele ale seriei 21-47 a CFR. Cuplele in schimb... Vagoanele cred ca sunt copii dupa setul EuroSpecial ale MEHANO, daca nu chiar facute de ei.</r>
 
Vagoanele sunt pacalicioase. Ruleaza foarte bine pe sine simple insa osiile sunt putin mai scurte decat ar trebui si din cauza asta deraiaza la macaze (am testat Peco Streamline si Piko A-Track) din cauza inimii sau a contrasinei. Balastul nu ajuta, oricum sunt destul de grele sa faca fata la curbe chiar si la viteze mari.

Daca veti da un ochi la numarul 2 veti vedea ca macazul are un mecanism "ciudat" de functionare si ii lipseste si contrasina buclucasa.

Sinele sunt ok cu Peco Streamline si merg legate (cu clipsurile lor) cu Piko A-Track.

Oricum superjucarie la pretul asta, deja am prestat decaluri la unele dintre ele, fi-mea e mega incantata :)
 
Neaparat la vagon trebuiesc schimbate rotile ca sa poata trece cu bine peste macaze .
De preferat sunt roti metalice care mai coboara un pic centrul de greutate al vagonului (daca ma pot exprima asa) dar pot fi folosite cu succes si cele de plastic cu conditia respectari ecartamentului .
 
Mauritius a spus:
Neaparat la vagon trebuiesc schimbate rotile ca sa poata trece cu bine peste macaze .

Si cum o pereche de osii Piko sunt acum la magazin 23 lei, numai ca montezi osiile noi de metal si vagonul va avea deja ...plus-valoare :D .

Marius.

PS:

Sina banuiesc ca respecta code 100 ( adica 2.54 mm inaltime ) , la fel respecta si grosimea ....de aceea , asa cum spunea si colegul @tfa2003, nu se potriveste si la latime cu sina Piko A gleis, ci doar la inaltime.
....asa ca aici e mai simplu: se cumpara un pachet de clipsuri de sina de la Peco pentru code 100 si ....gata treaba !

Am zis Peco code 100 pentru ca se gasesc usor la noi in Romania de comandat, iar alte marci....alte marci de clipsuri la indemana pentru code 100 nu prea sunt...sau poate vreun old-shop-stock de clipsuri Mehano 8) .
 
Marius ai dreptate ca sa dai 46 lei pe roti pentru un vagon chiar nu merita vagonul chiar daca ai dat 4,90 lei pe el si o sina .

Pentru cei care au ceva roti care nu le folosesc , schimbate din diverse motive merita incercat .
Sunt curios daca pe macazele din revista deraiaza .
 
Sinele sunt de tip 100 (2.54mm inaltime) si sunt compatibile cu Atlas (din otel sau alama) si cu Jouef, Lima, etc. Sunt "made in China". La o prima privire cu lupa, calea de rulare a sinei e chiar ok, e rectificata iar materialul nu e aluminiu. Daca nu prinzi sine oxidate, e o jucarie chiar faina. Daca sunt oxidate se rectifica plan cu hartie abraziva de 400-1000, umed si se cupreaza chimic in solutie acida cu sulfat de cupru.

Vagoanele nu sunt cine stie ce strasnice, modul de fixare al boghiului in vagon si inaltimea opritorului la roti e calculat anapoda. Oricum, tipul asta lung de vagoane nu e realist de loc la curbe. Daca ai avut in mana vreodata Trix express cu sine inalte (varianta cu doua sine, nu cu trei) iti dai seama ce solutie buna avea seria respectiva, vagoanele nu deraiau decat daca aveau viteza astronomica. Daca pui o locomotiva Trix pe sine cod 100 "danseaza" pe traverse...e amuzant.

Una peste alta, seria asta de incepatori mi-a readus cheful de joaca....:)
 
Clădirile colecției le-am indetificat ca fiind produse Faller:

Turnul de apă - „Faller 131216 H0 ” - http://www.jb-webshop.de/Faller-131216-H0-Water-Tower

Peroanele - „Faller 120191 H0” - https://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/FALLER/39-4-0-5316-004014-0-0-0-0-0-0-grp-de-p-0/produkt.html

Gara - „Faller 110099H0” - http://www.eurorailhobbies.com/erh_detail.asp?ca=16&stock=F-110099

Cu siguranță costul tuturor numerelor din care se va putea monta intreaga cladire sau instalație feroviara este același, dacă nu mai mare, față de cel al intregului kit de montare.
 
Macazul si felinarul din numarul 2.

12787374_1547112895581896_1529277544_o_zpstjrovmee.jpg

12754961_1547113302248522_879547178_o_zps524dklbr.jpg

12776738_1547112902248562_698558718_o_zpsykn6j8rq.jpg

12443908_1547112878915231_1197875654_o_zps2s37uq68.jpg
 
Macazul merge greu, nu prea il poti comanda cu electromagnet fara sa tragi curent marisor, e nevoie de un servo.
Poate daca slabesti putin niturile sa mearga mai usor. Calitatea liniilor macazului e rezonabila, exceptand zona moarta/inima (fara conexiune electrica) care are lungime de 30mm. E exclus sa treci peste ea cu locomotive cu doua roti captatoare. Nu inteleg cum gandesc producatorii astia.

Felinarul e dragut, din teava, daca-i stramb il poti indrepta, are un bec cu rezistenta de 80-90 de ohmi la rece, alimentat la 9V arata chiar rustic, parca-i lumina de lampa cu petrol...:)
 
A reaparut nr. 1 la chioscuri... vagon + linie, la acelasi pret de 5 lei. Se cumparau ca painea calda.
 
Va salut,

Iata....cine cauta ...gaseste !
Si am gasit dupa CINE au copiat / inspirat chinezii cu al lor vagon de legenda Eaglemoss: dupa un banal vagon de calatori Lima de acum 40 ani + !!! :lautar: :D

Ca au mai schimbat pe ici pe colo pe la sasiu cate ceva...insignifinat...ce Mehano, tot in europeana Lima Italy e baza !!! :D

Pozele mai jos:

WP_20160322_050 by sesamcave, on Flickr

WP_20160322_052 by sesamcave, on Flickr

WP_20160322_057 by sesamcave, on Flickr

WP_20160322_053 by sesamcave, on Flickr

WP_20160322_055 by sesamcave, on Flickr

WP_20160322_059 by sesamcave, on Flickr

WP_20160322_060 by sesamcave, on Flickr

Marius.
 
Geniali chinezii astia. Multumim pt poze :)
Sunt curios locomotivele cum o sa fie.
 
Va dati seama ca si acelea vor fi tot niste copii cu unele elemente care nu se potrivesc.
Ca asa e filmul... se produce ieftin, se lipeste abtibild cu marca si se vinde la romani scump, ca se cumpara...
 
Setul asta s-a vandut si in alte tari, nu numai in Romania, "filmul" este mai vechi.. Eu imi aduc aminte de cel putin 2 editii pe aici, prin Portugalia si Spania, in urma cu vreo 10 ani. Matritele sunt si de la Lima si de la Mehano, de pe vremea in care productia era in Europa. Probabil matritele vechi au fost vandute sau le-a fost adresata vreo comanda pe baza acestor matrite vechi, este doar o supozitie.
 
Am cumparat un start set MEHANO CARGO , se potrivesc sinele si macazul . Setul are locomotiva ,3 vagoane de marfa ,14 sine, variator de tensiune ,stabilizator de tensiune si ....diorama ! La fel de mare ca si cea din revista .....DAR PRETUL CONTEAZA !! .....Sa te apuci dupa 50 de ani de modelism feroviar din nou ....GREU !!S-au schimbat multe ,iar digitalul e ....scump rau!
 
Da... niste poze? Care a fost pretul pana la urma?
Si eu am inceput sa fac investitii in locomotive, linii, etc in ideea ca vor fi alergate candva pe o diorama... cu mine in turnul de control sau copilul...
Spiritul copilariei nu moare... succes!
 
Salutare.

Imi spuneti si mie, va rog, ce roti metalice trebuiesc cumparate pentru ca vagoanele discutate aici sa ruleze decent pe sine ?

Stima.