In atelier a ajuns un Big Boy pentru modernizare .
A trebuit sa inlocuiesc si sa "ascund" in cazan motorul vechi .
Multumesc @GFN pentru ajutor si sugestii
Motorul in cabina .
Montura originala .
Motorul nou cu 5 poli trebuie "inserat" intre cele doua transmisii melcate .
Trei zile de planuri si masuratori si 6 ore de frezat si masurat si ... iar frezat si masurat .
Materialul e foarte ciudat , trebuie sa intri foarte putin cu 6-8.000 rotatii , freza se "infunda" foarte des .
Foarte greu de stabilit referinta , suportul e "inclinat" in planul orizontal .
Am scurtat axurile si le-am gaurit cu 0,8mm . Axurile cred ca sunt din otel calit , s-au gaurit cumplit de greu , cu ulei de racire .
Pin de 0,8 pentru cuplaje .
O filmare pe standul de proba .Merge foarte lin , am reglat la decodor (ESU Locksound V4.0) compensarea de sarcina (BEMF) CV54=0 .
View: https://www.youtube.com/watch?v=YpBmEr30N2s
Urmeaza lumini , construire cabina , reparatii carcasa (plastic vechi fisurat) , etc.
Ne mai auzim .
A trebuit sa inlocuiesc si sa "ascund" in cazan motorul vechi .
Multumesc @GFN pentru ajutor si sugestii


Motorul in cabina .

Montura originala .

Motorul nou cu 5 poli trebuie "inserat" intre cele doua transmisii melcate .


Trei zile de planuri si masuratori si 6 ore de frezat si masurat si ... iar frezat si masurat .
Materialul e foarte ciudat , trebuie sa intri foarte putin cu 6-8.000 rotatii , freza se "infunda" foarte des .
Foarte greu de stabilit referinta , suportul e "inclinat" in planul orizontal .


Am scurtat axurile si le-am gaurit cu 0,8mm . Axurile cred ca sunt din otel calit , s-au gaurit cumplit de greu , cu ulei de racire .

Pin de 0,8 pentru cuplaje .

O filmare pe standul de proba .Merge foarte lin , am reglat la decodor (ESU Locksound V4.0) compensarea de sarcina (BEMF) CV54=0 .
View: https://www.youtube.com/watch?v=YpBmEr30N2s
Urmeaza lumini , construire cabina , reparatii carcasa (plastic vechi fisurat) , etc.
Ne mai auzim .