Remiza Jiblea (Calimanesti)

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.006
284
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Multam Cristian, insa as fi preferat cel putin invers luminile, mai puternice in atelier, in dreapta si mai slabe in incaperile din stanga...sau egale .
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.006
284
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Cum nu am detaliat prea mult constructia arcului de la ferestre, cateva imagini "vorbitoare" :p

Straif de styrene "Sidding car" de 0,5 mm, crestat cu bisturiul de-a lungul rosturilor, lipit pe un alt straif de styrene de 0,5, pentru a fixa arcul si egala grosimea placii de caramida



Gata de lipit, cu 2-3 maini de vopsea , dupa ce , in prealabil, i-am tras un primer (Tamya)

 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.006
284
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
In lucru, acoperisul



Pentru tigle, ma gandeam sa folosesc placile de la Vollmer, nu am gasit ceva mai aproape de tiglele existente pe atelierul de la Jiblea.

http://vollmer-online.de/en/articles/art_6032.html
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.006
284
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Structura este gata , ce iese in afara zidariei va fi vopsit cu verde.




Pentru tigle, asa cum spuneam mai sus, aveam in plan placile de la Vollmer. Auhagen are un tip de tigla aproape identic, si ceva mai aproape de de realitate (cu multa indulgenta). Asa ca, le-am bagat sub bisturiu, in imagine fiind debitate la latimea acoperisului.



Si un exemplu de elasticitate sau cum ar fi trebuit sa fie placile casante de caramida de la Vollmer ( se pare ca isi inchid portile anul asta!) de fapt , cum erau.

 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.006
284
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova

KAT

Well-Known Member
Trenulist
23 Noiembrie 2008
317
0
45
Arloev,Suedia
LOCATION
Arloev,Suedia
Frumos ce vad :aplauze: :aplauze: :aplauze: :aplauze: si atat!
Spor,timp,si bani pentru materiale ca talent este nelimitat! :D
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.006
284
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Catalin, multumesc!

In timp ce studiez olanele pentru coama acoperisului, o poza-doua cu paziile montate (scandurile acelea imprejurul capriorilor)




Si cosmelia montata (provizoriu) la locul ei, cu paziile vopsite

 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.006
284
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Intre timp, ceva accesorii interioare, pe langa cele existente...si mai am cateva de facut...

Godin mare si mic, obtinute prin clonare cu rasina , scurtare, vopsire, etc., pe baza originalului facut pentru remiza. Poze cu faza (aproape) finala




Am chituit putin coama si am "integrat-o" in peisaj.



Culoarul de legatura intre remiza si atelier aproape gata



O proba rapida

 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.006
284
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Multumesc!
Fara weathering nu se poate. :)

Capriorii acoperisului la culoarul de trecere i-am facut din baghete de styrene de 2x2 mm si am simplificat constructia , fara pane pentru capriori sau caramida pana la nivelul acestora. Acoperisul va fi fixat definitiv peste capriori, astfel incat , culoarul va forma un tot unitar, ce va lipit de atelier.



De aproape



Si de pe marginea dioramei

 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.006
284
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Suprafata acoperisului la remiza este de 10-15 ori mai mare decat la canton...am exclus din start ipoteza asta. Altfel imbatraneam de 2 ori. :D