Salut toti membrii acestui forum ,este prima oara cand postez pe acest forum si as vrea sa va prezint reconditionarea pe care am facut-o in urma cu cateva luni a unui trenulet romanesc:

Am sa incep cu locomotiva care era desfacuta si nefunctionala:

Partea din fata cu tampoanele a fost taiata de pe boghiu si lipita pe carcasa,lesturile au fost scoase:


A urmat chituirea carcasei si o mana de grund :


Sasiul si boghiile le-am confectionat din textolit(am pastrat doar mastile de la boghiuri),osiile din exterior au fost inlocuite cu altele recuperate de la locomotive Piko pe care am montat roti dintate recuperate de la jucarii chinezesti,motorul a fost recuperat de la un dvd la care am schimbat axul pentru a iesi in ambele parti, legatura intre axul motorului si axul rotii melcate am facut-o cu varnish luat de pe conductor de cupru de 1.5:




A urmat vopsirea carcasei,pe sasiu am adaugat greutati din plumb si o mufa pentru decodor:

La vagoane am actionat in felul urmator:am taiat niturile care tineau boghiile si le-am inlocuit cu suruburi de alama M2,osiile au fost schimbate cu altele noi Roco.




Am trecut la mecanismul de cuplare apropiata facut din textolit de 0.5 mm:






Tampoanele au fost schimbate cu unele facute manual din textolit de 0.5 mm si sarma de cupru de 1.5 mm:



La interioare am adaugat bancute facute din carton si vopsite:



La carcasele vagoanelor au fost scoase geamurile si burdufele ,si au fost pregatite pentru vopsit:




Luminile locomotivei au fost facute cu leduri:

Si finalul:




Am sa incep cu locomotiva care era desfacuta si nefunctionala:

Partea din fata cu tampoanele a fost taiata de pe boghiu si lipita pe carcasa,lesturile au fost scoase:


A urmat chituirea carcasei si o mana de grund :


Sasiul si boghiile le-am confectionat din textolit(am pastrat doar mastile de la boghiuri),osiile din exterior au fost inlocuite cu altele recuperate de la locomotive Piko pe care am montat roti dintate recuperate de la jucarii chinezesti,motorul a fost recuperat de la un dvd la care am schimbat axul pentru a iesi in ambele parti, legatura intre axul motorului si axul rotii melcate am facut-o cu varnish luat de pe conductor de cupru de 1.5:




A urmat vopsirea carcasei,pe sasiu am adaugat greutati din plumb si o mufa pentru decodor:

La vagoane am actionat in felul urmator:am taiat niturile care tineau boghiile si le-am inlocuit cu suruburi de alama M2,osiile au fost schimbate cu altele noi Roco.




Am trecut la mecanismul de cuplare apropiata facut din textolit de 0.5 mm:






Tampoanele au fost schimbate cu unele facute manual din textolit de 0.5 mm si sarma de cupru de 1.5 mm:



La interioare am adaugat bancute facute din carton si vopsite:



La carcasele vagoanelor au fost scoase geamurile si burdufele ,si au fost pregatite pentru vopsit:




Luminile locomotivei au fost facute cu leduri:

Si finalul:


