Reclama BMW

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.617
67
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
A vazut cineva reclama televizata la BMW X5 in care opreste trenul ca sa poata sa treaca masina ? E..... sa vedem acuma cretini care mor nu inteleg ce fel de oameni lasa sa ruleze astfel de reclame la noi ....imi pare rau ca nu am gasit filmarea pe net. poate apare.
 
http://0-100.hotnews.ro/2014/01/21/video-noul-bmw-x5-castiga-respectul-motociclistilor-si-al-trenurilor/

ca sa nu mai cautati...
 
eu nu contest ca reclama nu ar fi interesanta... dar nu se aplica in Romania. este evident ca cel putin este filmata in America (drumurile nesfarsite si mai ales trenul).
 
In varianta tiparita a ZF de astazi pe prima pagina gasim si urmatorul titlu: " Nemtii de la Modelleisenbahn produc la Arad 120.000 de locomotive pe an cu 225 de angajati. Dar de jucarie" . Articolul destul de modest. Pot spune ca este in stilul StirilorProTV. Aflam printre altele cat s-a investit, ce se produce, ce mica este piata de profil din Romania, cat costa pe siturile specializate trenuletele si dioramele. Dar cel mai important lucru este investitia si increderea in oameni. Director de productie si director de logistica au fost numite doua tinere in varsta de 29 ani care au pornit din 2008 ca asistente ale directorului. In final pentru cine nu e lamurit de cat de costisitor e acest hobby se comparra costul unui metru patrat de diorama cu costul unui metru patrat construit de casa. Cam asta ar fi .
Toate cele bune
 
Buna,
Te mai miri ca suntem cum suntem ... asa hal de reclama asa oameni ...

Dragos, ai o problema cu scara ta de valori. Ce te deranjeaza in acea reclama? Refuza cumva masina prioritatea la tren? Se opreste regulamentar si asteapta, iar trenul este cel care ii cedeaza de buna voie trecerea.

Nu imi plac etichetele puse peste ceva doar ca sa ne aflam in treaba sau dintr-un dezgust general pentru o categorie de produse sau de oameni. Denota lipsa de intelegere pentru ceilalti si la limita chiar lipsa de inteligenta.
 
Referitor la reclame, spoturi tv, publicatii- scopul lor principal este sa ti se intipareasca in creier, ca si prioritare in defavoarea altor informatii. Reclama in cazul tau si-a atins scopul :) . Poate daca era o reclama cu aceeasi masina care merge pe un drum asfaltat nu sesizai elemenele reclamei si la ce face ea referinta. In cazul de fata o marca de autovehicule :) si ai retinut exact si tipul masinii :)
Incercati sa nu mai judecati reclamele bine facute (cea in cauza este una dintre ele) din punctul meu de vedere. Reclamele sunt ca si melodiile alea enervante care le asculti fara voia ta la radio, te enerveaza dar iti ramane intiparita in minte chiar daca nu iti place. Ba daca incerci sa fredonezi o meldie ce te enerveaza o sa remarci ca stii si ceva versuri.
:( :confused:
Ca despre discutia - este facuta in Romania sau nu probabil ca nu va imaginati ce costuri ascunde o reclama bine facuta :) daca fiecare producator de autovehicule ar face 1 reclama personalizata pentru fiecare tara in parte probabil ca s-ar apuca de facut reclame nu autovehicule. Deci ?
Na ca iar sunt Off-topic
 
Buna,

Absolut de acord cu Bogdan si tocmai de aceea nu inteleg ce il deranjeaza pe Dragos in respectiva reclama in asemenea fel incat sa recurga la o exprimare asa de agresiva si nepotrivita in privinta ei.
 
Salut tuturor
Intru totul deacord cu Bogdan, referitor la scopul unei reclame.
Problema care apare e ce ramane in subconstientul clientului BMW care vede reclama. Si o astfel de informatie reziduala e si aceea ca si-a cumparat o masina care are pe lista de dotari si prioritatea. Si va actiona in consecinta pe sosea.
Personal cred ca romanii nu au un nivel de cultura si nici de responsabilitate suficient pentru a "digera" corect on astfel de clip.
Mai cred si ca scopul principal al acestei reclame a fost tocmai generarea de astfel de discutii si polemici, avand in vedere principiul "there is no such thing as bad publicity"
Asa ca ma opresc aici. :lol:
 
Uite, iar㒺i, o reclam㒠care poate fi intrepretată’, altfel decât se doreşte a fi mesajul transmis...


http://www.youtube.com/watch?v=MkklzY3LpKU
 
Salut, ideea din spatele reclamei e foarte buna, reclama n-o pot privi cu placere insa deoarece imi aminteste de bizonii intalniti deseori in trafic; daca nu sofezi zilnic prin Bucuresti nu ai cum sa intelegi frustrarea ce o produce. De ceva vreme (dupa ce au vazut si ei cum se circula in tarile civilizate insa n-au inteles) a aparut o noua specie in trafic - cel care da prioritate atunci cand nu e cazul - mai ales masinilor scumpe. E ok sa acorzi prioritate inainte de a opri sau inainte de a pleca de pe loc insa sa franezi brusc incurcandu-i pe cei din spate numai pentru ca ai tu un puseu de respect/simpatie pentru o marca sau o soferita e o dovada de cretinism.
Scuze de off-topic.
 
Buna Alex,
Problema care apare e ce ramanie in subconstientul clientului BMW care vede reclama. Si o astfel de informatie reziduala e si aceea ca si-a cumparat o masina care are pe lista de dotari si prioritatea. Si va actiona in consecinta pe sosea.

Sa fim seriosi. Crezi ca toti clientii de Dacia sunt tigani pentru ca in Marea Britanie exista reclama Dacia cu tigani, ca toti clientii Seat isi inseala nevasta pentru ca asa aparea in reclama Seat din Italia si ca toti cei BMW nu respecta legile?
 
Daca tot vorbim despre mesajul reclamei (respectul se castiga, nu se impune) nu pot decat sa imi imaginez cat respect a castigat din partea calatorilor aflati in acel tren care franeaza destul de violent ... neinspirata alegere !
 
Acel tren nu transporta calatori ci doar saci de posta si clandestini mexicani care oricum nu conteaza. Sau ai vazut trenuri de calatori pline in America, in afara marilor aglomeratii (Eastern Corridor, Great Lakes, California)?
 
Cred ca imaginea unui X5 ca getaway-car e mult mai reusita decat imaginea lasata de reclama in discutie din punct de vedere al comportamentului dinamic. La capitolul atitudine reclama impresioneaza si puncteaza fix pe segmentul propus - e o aroganta asumata si invelita in ambalajul exclusivismului.
Sunt convins ca esti constient si asta cred ca incerca si Dragos sa exprime ca exista ratiuni diferite in alegerea marcii/modelului in functie de zona geografica. Ceea ce pentru un vestic (care a dobandit o cultura auto) inseamna un amestec de respect, traditie, inovatie tehnologica si de design, functionalitate, autenticitate, siguranta poate reprezenta DOAR o fita pentru un estic sau mexican care descopera avantajele marcii/modelului pe parcursul exploatarii.
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.