Dragilor, deunazi am pus un mic oval pe birou in scopul de a ma delecta cu ce am adunat pana acuma in mica mea colectie la N.
Asadar am pus frumusel pe linii locomotiva mea BR119 , mica bijuterie de la Brawa.
Dupa doua ture ( sa zicem trei metri de mers ) incepe sa mearga foarte incet... hmmm zic eu in gand. Linia e noua , dar zic hai totusi sa o curat ca poate are mizerie. Curat linia, si dau iar drumul. La fel... masor alimentarea la fel de buna ca intotdeauna. dupa inca o tura locomotiva sta pe loc dar motorul baga ture la maxim, e clar ceva e in neregula zic eu. Patineaza pe sine pentru ca o fi prea usoara.... apas un pic vad ca pleaca 5 centimetri pe urma iar sta pe loc dar motorul e turat la maxim .
Pffff e clar ceva in neregula in masina. Am desfacut-o si dau peste o BAIE DE ULEI pe osii ......... inca de acum cateva luni de cand am cumparat locomotiva am simtit mirosul puternic de ulei insa nu m-am gandit ca o sa ajung tocmai in situatia asta.
Hai sa nu ma enervez zic, ma apuc si o curat frumos si totul o sa fie ca nou. Ok, desfac locomotiva.
Sistemul de transmisie care m-a scos din sarite cand l-am vazut:
Nu are volante da 5 poli are, nu are cardane ci niste tampite de furtune.
Motorul se invartea in gol si furtunele bine mersi stateau pe loc, pai de ce nu ar sta cand toata locomotiva e plina de ulei ? inclusiv motorul in interior, inclusiv furtunele in interior ? de ce sa nu fie ulei.. pune nene peste tot , ma mir ca nu au scufundat-o in ulei cand au ambalat-o.
Bine hai sa zic ca nu ma enervez. Da ma nene, cand dau sa o ung observ prostia cu care a fost gandita si negandita.....
BOGHIUL:
E misto nu ? Tractiune pe toate osiile, cauciucuri de aderenta, o masina super puternica ce sa mai...
Dar dau peste asta:
Lamelele colectoare de pe osia de mijloc sunt taiate... hmm nu ar fi o problema pentru ca masina mea culege deja pe patru osii. Un lucru excelent.
DAR NU:
Chinezu' cand o asambla s-a gandit el sa puna osiile cu cauciucuri acolo unde sunt lemele colectoare..de ce numai el stie.
Am refacut aranjamentul osiilor pe la boghiu:
Acum totul este bine.
Ma apuc sa asamblez masina si dau peste asta:
Adica in cuvinte daca vreau digital ma apuc si tai traseele pe cablaj.. hai sa zic ca e acceptabil, numai ca dau peste anul fabricatiei:
2001
....
Faruri si stopuri:
dupa cum vedem in poza locomotiva este dotata cu ghiduri de toate felurile: unul pentru farul central, unul pentru farurile laterale de jos si unul pentru stopuri. Deja e SF pentru scara N nu-i asa ?
Dar pe partea electronica lucrurile stau altfel:
Ledurile nu pot fi separate electronic nici macar daca tai traseele iar la mersul inainte binenteles se aprin frumos ledurile de mers in fata, insa in spate stopuri CANCI.... si nu, NU exista pe cablaj un traseu separat pe care sa poti monta leduri rosii pentru stopuri.
Buun sa trag si concluzia:
Dupa mine locomotiva asta e trecuta de vreme, avand in vedere ca e din 2001. A stat 9 ani timp suficient in care vaselina sau uleiul care era prin angrenaje sa ajunga unde vroia el.
E asamblata intr-un mod care sugereaza faptul ca e o locomotiva la care trebuie sa bricolezi mult de tot pentru a o aduce la performatele actuale.
Pe afara e frumoasa, insa nu pot sa ma abtin si o zic: E o locomotiva BLONDA: frumoasa la exterior dar la interior....
Una peste alta acuma merge de vrei doua ore intruna.... :lol:
Trag concluzia ca un model trebuie ingrijit periodic pentru a nu se ajunge in situatii similare.
Eu am pierdut doua ore numai cu curatatul si asamblatul ei.
santierul:
Asadar am pus frumusel pe linii locomotiva mea BR119 , mica bijuterie de la Brawa.

Dupa doua ture ( sa zicem trei metri de mers ) incepe sa mearga foarte incet... hmmm zic eu in gand. Linia e noua , dar zic hai totusi sa o curat ca poate are mizerie. Curat linia, si dau iar drumul. La fel... masor alimentarea la fel de buna ca intotdeauna. dupa inca o tura locomotiva sta pe loc dar motorul baga ture la maxim, e clar ceva e in neregula zic eu. Patineaza pe sine pentru ca o fi prea usoara.... apas un pic vad ca pleaca 5 centimetri pe urma iar sta pe loc dar motorul e turat la maxim .
Pffff e clar ceva in neregula in masina. Am desfacut-o si dau peste o BAIE DE ULEI pe osii ......... inca de acum cateva luni de cand am cumparat locomotiva am simtit mirosul puternic de ulei insa nu m-am gandit ca o sa ajung tocmai in situatia asta.
Hai sa nu ma enervez zic, ma apuc si o curat frumos si totul o sa fie ca nou. Ok, desfac locomotiva.
Sistemul de transmisie care m-a scos din sarite cand l-am vazut:

Nu are volante da 5 poli are, nu are cardane ci niste tampite de furtune.
Motorul se invartea in gol si furtunele bine mersi stateau pe loc, pai de ce nu ar sta cand toata locomotiva e plina de ulei ? inclusiv motorul in interior, inclusiv furtunele in interior ? de ce sa nu fie ulei.. pune nene peste tot , ma mir ca nu au scufundat-o in ulei cand au ambalat-o.
Bine hai sa zic ca nu ma enervez. Da ma nene, cand dau sa o ung observ prostia cu care a fost gandita si negandita.....
BOGHIUL:


E misto nu ? Tractiune pe toate osiile, cauciucuri de aderenta, o masina super puternica ce sa mai...
Dar dau peste asta:

Lamelele colectoare de pe osia de mijloc sunt taiate... hmm nu ar fi o problema pentru ca masina mea culege deja pe patru osii. Un lucru excelent.
DAR NU:
Chinezu' cand o asambla s-a gandit el sa puna osiile cu cauciucuri acolo unde sunt lemele colectoare..de ce numai el stie.
Am refacut aranjamentul osiilor pe la boghiu:


Acum totul este bine.
Ma apuc sa asamblez masina si dau peste asta:

Adica in cuvinte daca vreau digital ma apuc si tai traseele pe cablaj.. hai sa zic ca e acceptabil, numai ca dau peste anul fabricatiei:
2001

....
Faruri si stopuri:

dupa cum vedem in poza locomotiva este dotata cu ghiduri de toate felurile: unul pentru farul central, unul pentru farurile laterale de jos si unul pentru stopuri. Deja e SF pentru scara N nu-i asa ?
Dar pe partea electronica lucrurile stau altfel:

Ledurile nu pot fi separate electronic nici macar daca tai traseele iar la mersul inainte binenteles se aprin frumos ledurile de mers in fata, insa in spate stopuri CANCI.... si nu, NU exista pe cablaj un traseu separat pe care sa poti monta leduri rosii pentru stopuri.
Buun sa trag si concluzia:
Dupa mine locomotiva asta e trecuta de vreme, avand in vedere ca e din 2001. A stat 9 ani timp suficient in care vaselina sau uleiul care era prin angrenaje sa ajunga unde vroia el.
E asamblata intr-un mod care sugereaza faptul ca e o locomotiva la care trebuie sa bricolezi mult de tot pentru a o aduce la performatele actuale.
Pe afara e frumoasa, insa nu pot sa ma abtin si o zic: E o locomotiva BLONDA: frumoasa la exterior dar la interior....
Una peste alta acuma merge de vrei doua ore intruna.... :lol:
Trag concluzia ca un model trebuie ingrijit periodic pentru a nu se ajunge in situatii similare.
Eu am pierdut doua ore numai cu curatatul si asamblatul ei.
santierul:
