RADE KONCAR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut baieti,

Ca si efort de a reprezenta ceva intr-o schema de vopsire cu dunga rosie, deosebita. La fel executia este deosebita, insa locomotiva provenind dintr-o alta serie, e normal ca multe elemente sa nu corespunda.

Parerea mea ar fi pastrarea sasiului actual al locomotivei, cu modificarile de rigoare scobituri ale scarilor de acces astupate si mutate in partea opusa, rezervor de aer si cusca bateriei de acumulatori tipice CFR. Restul se decupeaza ( la propriu ) , pastrandu-se acoperisul cu scafe cu tot. Se fac prin fotodecupaj peretii laterali si frontalele cu curbura caracteristica, scafele se modeleaza cu smirghel, sau altceva abraziv la indemana.La acoperis, se "intorc" pantografele, si daca e posibil se pune si un disjunctor IAC 25 .pentru mai mult realism. :D

Avand acestea, se acorda atentie mare la curbura frontalei ( o aveam pe undeva printr-o schema- daca dau de ea, o pun la dispozitie cui intereseaza), se lipesc subansamblele obtinute, unele de altele, la final si de sasiul initial, se finiseaza si se vopseste.

Este o varianta care dupa parerea mea ar duce la imbunatatirea aspectului realist al locomotivei, si este plauzibil de pus in practica, pentru ca nu este greu.

Succes !:)
 
Buna Mihai90,

Da, intaresc cele afirmate de predecesori; o realizare foarte reusita, de buna calitate!!!
Cat despre restul, cu totii invatam si invatand devenim mai buni... si mai bine-cunoscatori.
O spun ca unul care aspira spre jumatea drumului - in domeniul feroviar.

Succes!
 
Am mai fă’cut rost de modelul de la Fleischmann şi nu ştiu dac㒠s㒠îl cfr-izez sau s㒠îl vând
 
Nu pot ră’spunde..eu am lă’sat-o unui domn care se ocup㒠cu aşa ceva,şi când a fost gata i-am plă’tit..nu mi-a dat prea multe explicaţii..bine,nici nu i-am cerut,ideea e c㒠a lucrat destul de bine...nu ştiu dac㒠de 10,dar mai bine nu cred c㒠se putea.M-a costat 400 RON întreaga operaţiune.
M-ar bate gândul s㒠o fac şi pe cea de Fleischmann de CFR,varianta alb-roşu îns㒠dac㒠gă’sesc s㒠o vând,cred c㒠o vând.
Mai am aceast㒠locomotivă’...credeţi c㒠merit㒠CFR-izată’?
 
Observaţi o mic㒠diferenţă’?
picture002mew.jpg

picture001ub.jpg
 
Stimate Mihai90, vreau sa te felicit pentru acest model foarte frumos. Cel mai mult conteaza sa fii tu multumit, e cel mai important. Daca iti place tie si sufleteste esti implinit de modelul tau pe diorama ta sau circuitul tau atunci totul e ok. Cand am postat pentru prima data pe acest forum transformarea mea in INDA am primit foarte multe opinii pro si contra. De unele am tinut cont si am efectuat mici modificari, de altele nu. Nu imi place, si spun acest lucru deschis, ca sunt unii care vin direct si iti anuleaza entuzisamul tau, nu ma refer neaparat la aceasta situatie, ci la modul general. Si mie mi s-a intamplat. Oare toti acestia care ofera comentarii sunt mai buni, sau au efectuat atat de multe transformari proprii? Mai ales daca multe din munci nu sunt facute de ei la modul propriu ci rezultatele unor transformari efectuate la "ateliere". Eu imi fac propriile transformari la modele, desigur in masura posibilitatilor finaciare si tehnice, cum am facut cu dieselu romanesc. Multe nu postez din cauza unor repeziciuni de genul "vezi ca locomotiva originala are nu siu ce cutiuta pe acoperis, vezi ca plugul e cu rosu si la tine e cu alb, vezi ca usa e dubla si la tine e simpla etc" Deci daca mie imi place atunci asta e. Daca altii pot si eu pot. Tu stii ce reprezinta locomotiva ta, e pentru colectia ta. Arata excelent cu o calitate a vopselei remarcabila. sa o stapanesti cu sanatate si stai linistit prin aceste modele ai ce arata la colectie. Ah, si in legatura cu ND 2, eu am avut 2 exemplare, dintre care una s-a distrus in mod tragic, dar pe cealalta am pastrat-o in conditie originala. Mie personal, mi se pare o locomotiva unica, deosebita. Eu as pastra-o asa cum e. Originel. Respect si spor in continuare.