Prototip LEM 1200

Chode

Active Member
Trenulist
6 Decembrie 2008
144
10
Pitesti
LOCATION
Pitesti
Va salut pe toti.

Cautand pe internet prototipuri de locomotive romanesti am dat peste acest "Monstru". Din pacate nu am gasit multe date si poze despre aceasta locomotiva. Voi posta linkul unde am gasit o descriere sumara si doua poze cu ea. Daca cineva cunoaste mai multe date despre acest prototip, are poze, schite, planuri sau stie pe unde se mai afla locomotiva in acest moment ar fi perfect daca ar dori sa posteze aici si sa dezvolte acest subiect.
Acesta este linkul http://www.train-sim.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=29
Va multumesc anticipat!

Cu respect,
Bogdan
 
@chode :Salutare ,
eu unul stiu ca pe vremea lui Ceasca in 84 s-a ctitorit.
A circulat cu inmatricularea 45-0001-3
LEM cu 6 osii Co-C0.Putere 1200 kw, v max-80 km-0ra
Conform bibliografie dupa ing.Antonio Bianco a circulat si cu numarul 47-0001-9.
uite aici jos in pagina http://www.cfr.ro/jf/romana/2000_11_12/locomotiva.htm
 
Salutare Montalbano si multumesc pentru raspuns,
Sper prin vara sa fac niste drumetii sa pozez printre alte obiective si acest prototip daca il voi gasi cat si LDE 1938 SULZER, despre care am inteles ca se afla in depoul DEJ. Cu acesta din urma am ceva poze culese de pe internet cat si niste schite.

Cu respect,
Bogdan

@Catalin - am modificat 1934 cu 1938, multumesc!
 
Datorita informatiilor primite de la Montalbano am reusit sa gasesc pe internet 2 poze cu aceasta frumoasa locomotiva.
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/electric/47/CFR_47-0001-3.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/electric/47/CFR_47-0001-9.jpg
 
Tu cred ca te referi la LEM 1200 nu 2100.

Acum o gasesti in depou la Brasov dar e complet devastata.

LDE-ul Sulzer e din 1938 nu 1934, vezi aici:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3168&start=0

si asta din urma e la Dej.
 
Da, am scris gresit, este LEM 1200, poate corecteaza cineva pentru ca eu nu mai am cum. Multumesc pentru informatia corecta si noile date, ma voi duce sa o vad. Pacat ca este devastata :( Sper ca o vor restaura.

Bogdan
 
Locomotiva electrica de manevra (LEM) de 1200 kw fabricatie 1984 (1988?), cod 47 serie 060-EM.
Locomotiva electrica cu reglare pe joasa tensiune cu punti semicomandate, destinate serviciului in triajele electrificate, inclusiv la trierea convoaielor pe cocoasa, precum si la serviciul mixt pe linii secundare electrificate. S-a adoptat constructia monocabina amplasata spre miljocul locomotivei, cu capote de capat si pervaze laterale.
Eu stiam de 1 locomotiva dar am gasit ca s-au fabricat 2 variante:
- LEM cu 21 tf/osie cu balast demontabil, greutate totala 126 +- 1% tone, sarcina pe osie 21 tf / osie
- LEM cu 18.5 tf/osie fara balast si cu suspensie modificata, greutate totala 111 +- 1% tone, sarcina pe osie 18,5 tf/osie
Motorul electirc de tractiune : 6 bucati - tipul: MCT 14
Transformatorul principal tip TMU tensiunea 25 kw
LEM avea posibilitatea de deplasare independenta cu bateria de acumulare de 320 Ah la 48/96 Vcc cu V = 5 km/h, timp de 20 minute, o data intr-un interval de 8 ore.

Poze din Brasov, decembrie 2010. Locomotiva nu mai exista, a fost taiata.

dscf4134.jpg






 
  • Like
Reacții: AdyAero