Nu pricep o chestie.
In vederea inmatricularii la CFR a unui model Fleischman (BR 91.3), la scara N, am cautat pe net vanzatori si am ramas surprins sa vad ca un model continental vechi ("dar corect" cum ar spune Horia) se vinde si cu 114 lire (aprox. 125 euro) iar un model britanic Graham Farish (face parte din grupul Bachmann Europe plc) care nici macar nu a aparut pe piata, deci foarte nou, va fi disponibil la aproape jumatate de pret (62 lire aprox 68 euro).
De mentionat ca modele noi de la Graham Farish sunt extrem de bine detaliate si dotate cu motoare moderne.
Am adus in discutie un singur exemplu dar modelele britanice sunt in general cu mult mai ieftine decat cele ale producatorilor continentali.
In vederea inmatricularii la CFR a unui model Fleischman (BR 91.3), la scara N, am cautat pe net vanzatori si am ramas surprins sa vad ca un model continental vechi ("dar corect" cum ar spune Horia) se vinde si cu 114 lire (aprox. 125 euro) iar un model britanic Graham Farish (face parte din grupul Bachmann Europe plc) care nici macar nu a aparut pe piata, deci foarte nou, va fi disponibil la aproape jumatate de pret (62 lire aprox 68 euro).
De mentionat ca modele noi de la Graham Farish sunt extrem de bine detaliate si dotate cu motoare moderne.
Am adus in discutie un singur exemplu dar modelele britanice sunt in general cu mult mai ieftine decat cele ale producatorilor continentali.