Salut,
Inainte de prezentare, un pic de istorie.
Conform ITF, vol. 3, "...... firma Maffei a livrat, pentru Căile Ferate Bavareze de Stat, primele 7 locomotive-compound pentru trenuri de călători din seria bay. P 3/5 N (Bayerische Staatseisenbahn 3801-3807, Maf 2472/1905-2477/1905). Această nouă serie, ..... firma Maffei a construit, în perioada 1905-1907, pentru Căile Ferate Bavareze de Stat un numar total de 36 de unităţi (Bayerische Staatseisenbahn 3801-3836)."
Conform ITF, vol. 1, loko 3830 a intrat in parcul CFR in 1920.
La momentul cand am demarat acest proiect impreuna cu Andrei Hornet si Florin Vornicu, am luat in considerare data intrari in parcul CFR al loko in privinta acestei CFR-izari. Ulterior am aflat ca de fapt loko a fost "pusa sub presiune" abea in 1924 - 1926....
Loko are ca baza modelul Trix cod 2408 si a suferit urmatoarele modificari:
- a fost demontata complet,
- am vopsit:
-- cazanul in 3 culori,
-- marchiza, partile orizontale de sub cazan, cilindrii si carcasa tenderului in 2 culori,
-- roti, frem masina si tender, mastile de boghiu de la tender, bielele, farurile si tampoanele (partial) intr-o culoare,
-- nu au necesitat vopsire barele de mana, cele de comanda si de pe cilindrii,
- a fost digitalizata cu sunet.
Avand in vedere ca acest proiect a fost inceput undeva la inceputul acestui an, pot sa va prezint doar rezultatul la acest moment.
In urma discutiilor pe care le-am avut cu mai multi pasionati, in viitor, loko va primi al 3-lea far atat in fata cat si in spate astfel incat sa fie conform cu instructia din 1922.
Inainte de prezentare, un pic de istorie.
Conform ITF, vol. 3, "...... firma Maffei a livrat, pentru Căile Ferate Bavareze de Stat, primele 7 locomotive-compound pentru trenuri de călători din seria bay. P 3/5 N (Bayerische Staatseisenbahn 3801-3807, Maf 2472/1905-2477/1905). Această nouă serie, ..... firma Maffei a construit, în perioada 1905-1907, pentru Căile Ferate Bavareze de Stat un numar total de 36 de unităţi (Bayerische Staatseisenbahn 3801-3836)."
Conform ITF, vol. 1, loko 3830 a intrat in parcul CFR in 1920.
La momentul cand am demarat acest proiect impreuna cu Andrei Hornet si Florin Vornicu, am luat in considerare data intrari in parcul CFR al loko in privinta acestei CFR-izari. Ulterior am aflat ca de fapt loko a fost "pusa sub presiune" abea in 1924 - 1926....
Loko are ca baza modelul Trix cod 2408 si a suferit urmatoarele modificari:
- a fost demontata complet,
- am vopsit:
-- cazanul in 3 culori,
-- marchiza, partile orizontale de sub cazan, cilindrii si carcasa tenderului in 2 culori,
-- roti, frem masina si tender, mastile de boghiu de la tender, bielele, farurile si tampoanele (partial) intr-o culoare,
-- nu au necesitat vopsire barele de mana, cele de comanda si de pe cilindrii,
- a fost digitalizata cu sunet.
Avand in vedere ca acest proiect a fost inceput undeva la inceputul acestui an, pot sa va prezint doar rezultatul la acest moment.
In urma discutiilor pe care le-am avut cu mai multi pasionati, in viitor, loko va primi al 3-lea far atat in fata cat si in spate astfel incat sa fie conform cu instructia din 1922.
Atașamente
-
IMG_20201024_102231.jpg194,8 KB · Vizualizări: 40
-
IMG_20201024_102254.jpg168,8 KB · Vizualizări: 33
-
IMG_20201024_102436.jpg134,2 KB · Vizualizări: 32
-
IMG_20201024_102455.jpg125,3 KB · Vizualizări: 30
-
IMG_20201024_102549.jpg138,2 KB · Vizualizări: 27
-
IMG_20201024_102621.jpg124,6 KB · Vizualizări: 25
-
IMG_20201024_102655.jpg209,6 KB · Vizualizări: 23
-
IMG_20201024_102719.jpg233,1 KB · Vizualizări: 25
-
IMG_20201024_102842.jpg119,5 KB · Vizualizări: 26
-
IMG_20201024_102914.jpg119,4 KB · Vizualizări: 25
-
IMG_20201024_103005.jpg222,2 KB · Vizualizări: 24
-
IMG_20201024_103212.jpg171,5 KB · Vizualizări: 21
-
IMG_20201024_103231.jpg156,1 KB · Vizualizări: 21
-
IMG_20201024_103308.jpg176,4 KB · Vizualizări: 24
-
IMG_20201024_103415.jpg123,6 KB · Vizualizări: 22
-
IMG_20201024_103914.jpg106,7 KB · Vizualizări: 34