- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
:idea:
Uitandu-ma la modelistii "razboinici", ma refer la cei ce lucreza la scara 1:72, am ramas foarte placut impresionat de cate fac pentru a aduce un plus modelului "din cutie", cum le place lor sa spuna, model care sa semene cat mai mai mult cu varianta reala: inmatriculare, culori, accesorii etc.
Revazand un subiect si daca tot am vorbit cu Lok despre plase de camuflaj si prelate uite ca nu m-am lasat si am facut un experiment.
Nu m-am luat de plasa de camuflaj, nu era la rand dar ii vine ei
, si am incercat sa acopar cu prelata un Flkpanzer "Ostwind", scara 1:87.
Cum a iesit?
Vedeti in pozele de mai jos ...

... doua poze de pe partea cealalalta ...

si una de sus

Ce vedeti mai jos NU sunt doua Flkpanzer "Ostwind", este unul singur, singurel alaturi de prelata scoasa care, dupa cum se observa, a ramas cam "teapana" si daca o "doftoriceam" cu aracet si nu cu apa ramanea foarte "teapana" de o puteam pune pe un vagon platforma ca si cum sub ea ar fi o masina facand astfel economie de masini :wink:

Asta a fost ceva lucrat in viteza si la nervi :-x dar sunt sigur ca acordand mai multa atentie procesului tehnologic, foarte, foarte complicat,
iese si mai bine.
Totul tine de inspiratie si rabdare
Uitandu-ma la modelistii "razboinici", ma refer la cei ce lucreza la scara 1:72, am ramas foarte placut impresionat de cate fac pentru a aduce un plus modelului "din cutie", cum le place lor sa spuna, model care sa semene cat mai mai mult cu varianta reala: inmatriculare, culori, accesorii etc.
Revazand un subiect si daca tot am vorbit cu Lok despre plase de camuflaj si prelate uite ca nu m-am lasat si am facut un experiment.
Nu m-am luat de plasa de camuflaj, nu era la rand dar ii vine ei

Cum a iesit?
Vedeti in pozele de mai jos ...


... doua poze de pe partea cealalalta ...


si una de sus

Ce vedeti mai jos NU sunt doua Flkpanzer "Ostwind", este unul singur, singurel alaturi de prelata scoasa care, dupa cum se observa, a ramas cam "teapana" si daca o "doftoriceam" cu aracet si nu cu apa ramanea foarte "teapana" de o puteam pune pe un vagon platforma ca si cum sub ea ar fi o masina facand astfel economie de masini :wink:


Asta a fost ceva lucrat in viteza si la nervi :-x dar sunt sigur ca acordand mai multa atentie procesului tehnologic, foarte, foarte complicat,

Totul tine de inspiratie si rabdare
