Pozele mele

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.033
2.534
Iași
LOCATION
Iași
Salut,

poze facute cu ocazia călatoriilor mele prin țară.

Încep cu ultima tura făcută pe muntele Rarău - Giumalău zilele trecute.
Am plecat din Iași cu acc. Iași -Timișoara si am călătorit până la Mestecăniș. Trenul destul de curat, cald. Toate garniturile sunt acum cu fostele vagoane de pe trenurile rapid.

Proaspata vopsita 40-0666-4 in Burdujeni-Suceava:




Unul din multele automotoare din zona:



In stația Câmpulung Moldovenesc Est:



În stația Valea Putnei linia începe să urce spre Mestecăniș:






Incep si serpentinele de la pasul Mestecăniș:



Continuam urcarea spre tunele:



Tunelul vechi dinspre Valea Putnei:



Sectorul de cale ferată Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei (Kimpolung - Dorna Watra - realizat de inginerul Emanuel Ziffer) a fost inaugurat în octombrie 1902, moment în care a fost inaugurat şi tunelul din Valea Putnei - Mestecăniş (1621 m lungime) - un fir, al doilea fiind realizat şi electrificat în epoca comunistă. Acest tunel este singurul din tara realizat in "doua ape".
Din stația Pojorata pana la stația Iacobeni e linie dublă , un traseu deosebit de frumos.

Dinspre Mestecaniş
Tunelul terminat in 1984:



Călătoria noastră cu trenul se termină :





Strecor și oleacă de natura :



De pe munte am coborat în stația Pojorata:





Din Pojorata până la Câmpulung Moldovenesc am călătorit pentru prima dată cu automotorul ex SNCF.

Gara și fosta magazie Câmpulung Moldovenesc :



Burdujeni seara:



Aşa se termină 2 zile minunate.
 
  • Like
Reacții: GFN
Iasi-Cluj-Iasi cu trenul. Gari, vagoane, locomotive.

Gara Gura Humorului Oras:



Campullung Est:





Pojorata:



Mestecanis:



Iacobeni:



Vatra Dornei:



Lunca Ilvei:





Poze din Cluj.
Vagon laborator masurat calea.



GM Express:



Postal vechi:



20-49, erau cu tabla de Cluj-Bucuresti:






20-50 vopsit recent:

 
41-0807-2



40-0881-9



Manevre prin gara:





Intre timp vagonul care acoperea postalul a plecat:



ICE si un Regional in gara Nurnberg:






Inapoi spre Iasi.
Beclean pe Somes:











De la Ilva spre Vatra Dornei;



In Floreni:



Garnitura de Iasi-Vatra Dornei :



Suceava-Burdujeni:



In Veresti:


Kilometri de vagoane la Pascani:



Gata.
 
Si 2 filmulete din Acc Iasi-Cluj imediat ce a plecat din gara Mestecanis si incepe sa coboare spre Iacobeni:



 
Cateva poze de la Brasov.

060-DA-001 Regiotrans:



Un marfar numai cu cisterne:







Acceleratul Bucuresti-Satu Mare :



Un marfar GFR catre Targu Secuiesc:

 
De la Iasi la Brasov cu acceleratul. Pana la Onesti nu am fotofrafiat nimic.

Gara Valeau Uzului:



Semnale spre Ghimes:



Personalul Buzau-Ghimes in statia Ghimes:



In gara Livezi Ciuc:


Coboram spre Siculeni:



Multe vagoane abandonate in Siculeni:



Un tren REGIOTRANS MiercureaCiuc-Brasov in statia Siculeni:





Tren PSI



Aparatori pentru catenara la cariera de la Bixad:



Interiorul vagonului 20-49:



Rapid Brasov-Bucuresti:



Brasov-Iasi

Un vagon interesasant, nu am mai vazut pana duminica unul asa;






Urcam spre Livezi Ciuc, cu zoom-ul la maxim viaductul de la Caracau:



Pe viaduct:



De la Livezi Ciuc spre Ghimes:



Sper in vreme mai buna zilele urmatoare.
 
Calatoria cu trenul de la Iasi la Viseu de Sus si de la Cluj la Iasi in poze.
Plecarea vineri seara cu acc. Iasi-Timisoara, schimbat trenul la Salva, coborat la Viseu.
Sambata toata ziua pe Vaser cu mocanita, drumetie pe munte in cautare de alte linii de mocanita. Duminica de la Vaser la Cluj cu masina, invartit trenulete la club, la amiaza urcare in acc. Timisoara-Iasi.

Si acum pozele.
Gara Salva in miez de noapte:


Ajunge acc. Bucuresti-Sighetul Marmatiei, o surpriza a fost sa vad in garnitura un vagon seria 21-80. Cum e ora 03.00 am sa il pozez in Viseu.



Tragem un somn pe fuga, se face dimineata si incepe sa se vada pe afara, eu ma uit dupa Bogdan care in vagonul de langa noi, la dormitor.
Zona Romuli, traversam mai multe viaducte:




Cu o mica intarziere ajungem la Viseu de Sus:


Urmeaza calatoria cu mocanita care va fi prezentata in alt subiect.

Cluj-Iasi
Pe la Apahida un marfar GFR:



Gara Jucu:



De la Cluj la Suceava "dubla tractiune" cu a 2 a locomotiva rece:


Beclean pe Somes:


Zona Ilva, cu tunele si viaducte:



La lunca Ilvei:



Mestecanis:



Campullung Est:


In sfrasit, automotorul seria 900:




In Suceava locomotiva cu probleme se scoate:



Un marfar cu cisterne:


Stiam ca la Dolhasca e trenul Infra asa ca ocup geamul, un fost BREDA si un fost Dimitrov :




Pe partea stanga rapidul Bucuresti-Suceava, observ o greseala si ca in compunerea rapidului este vagon restaurant, pe Iasi-Bucuresti nu este.



Intre Dolhasca si PascanI:




Ziua se mareste, asa ca se pot face ceva poze mai ok la vagoanele de la Pascani:

 
Poze noi.
Rapidul Iasi-Bucuresti langa fostul C.U.G cu 10 vagoane si 2 locomotive pentru a urca Barnova:




De ceva timp a aparut un vagon seria 21-80 in garnitura. E ciudata compunerea acestui rapid, in alte zile sunt numai vagoane 22-96 (Beem) si 30-76 (Aeem) iar in alte zile lipseste un 22-96 si are in loc un vagon seria 21-76.

Acceleratul Iasi-Brasov la iesirea din localitatea Ciurea:



Vedere spre Ciurea/Iasi:


A fost odata......Fabrica de caramizi si tigla de la Ciurea.





Si ceasul fabricat de renumita firma Paul Garnier din Franta:



De pe site-ul http://www.memopatind.ro/muzeu.html

"Cu ocazia construirii liniei ferate Iasi-Vaslui, Gheorghe Duca, directorul general al Cailor Ferate Romane a construit in anul 1891 Fabrica de caramizi si tigla de la Ciurea, langa Iasi. Dupa deschiderea acesteia, toate cladirile pentru calatori, depouri, cladiri anexe de pe linia Vaslui–Iasi, Iasi-Dorohoi, Bucuresti-Constanta, din Ramnicu Sarat ca si multe poduri feroviare au fost edificate numai din caramida rosie de Ciurea. Caramizile, bine presate si arse erau „tari precum cremenea si sunau precum clopotele”.
Fabrica de caramizi de la Ciurea a suferit putine schimbari de-a lungul timpului deoarece felul in care a fost proiectata nu a permis nici o modernizare in ceea ce priveste fluxul tehnologic. Singurele modernizari au fost doar la partea de actionare electrica a instalatiilor de macinare si omogenizare a argilei si la instalatia de presare.
Fabrica de caramizi Ciurea, reprezinta un potential deosebit de valoros din punct de vedere al valorificarii muzeale. Faptul ca se conserva cladirile, utilajele si procesul tehnologic face ca aceasta fabrica sa fie unica in zona Moldovei. Deocamdata nu exista pericolul desfiintarii ei, chiar daca productia de caramizi a scazut drastic in ultimii ani.
La sfarsitul secolului al XIX-lea, in industria ceramica si a materialelor de constructii activau patru firme de produs caramizi, teracota, tuburi si dale..... "


Gara Ciurea:



Am fost sa vorbesc cu impiegatul de miscare despre monumentul celor care au murit in catastrofa de la Ciurea (13 ianuarie 1917, în plin㒠desf㒺urare a Primului Ră’zboi Mondial) . Stia ceva despre accident dar nu stia nimic despre un monument asa ca am intrebat daca pot sa pozez gara de pe peron, el zice nu, e instituite si nu am voie sa fac poze. Nu am insistat si am plecat. Deja ploua torential si nu mai puteam face nimic.
 
Felicitari pt poze!
De fiecare data cand vad poze/filme din zona magistralei 600, ma prinde o tristete....aia era o linie ce era in plan sa fie electrificata.Garile au fost adaptate electrificarii,semnalele sunt specifice, linia la fel....

In legatura cu raspunsul impiegatului:institutii sunt si multe alte cladiri publice pe care nimeni nu ti le interzice sa le pozezi... :-|
Mie nu mi-a ramas decat sa ma lamuresc ca foarte multi CFRisti au ramas cuprinsi inca in bratele comunismului.
 
14.06.2009

Iasi-Dorohoi-Iasi.

Am plecat dimineata cu primul tren spre Dorohoi catre o intreprindere locala in cautare de fum de 50.241. Ghinion, locomotiva a fost taiata toamna trecuta.
http://www.flickr.com/photos/48062029@N00/3600828754/

Cateva poze de pe traseu.

Gara Todireni:


Dângeni:


Am 2 vagoane la H0 cu aceasta serie:


Podul si fosta cele spre Saveni. Linia a fost data in folosinta in 1991 si a fost inchis circulatiei la doar doi ani de la inaugurare din cauza unor alunecari de teren:




Dorohoi:






Truşeşti:

Rar am vazut asa coloana bine intretinuta.

Dângeni:


Leţcani:



Plecarea automotorului catre Leorda:


 
18.06.2009
Sinaia.

Locomotiva 91-53-0-477-268-3 cu un rapid Brasov-Bucuresti:





IC combinat Bucuresti-Arad,Tg.Mures,Oradea:



Locomotiva 40-0857-9 la un marfar dupa Predeal:


Locomotiva 40-1005-4 de la GFR in Predeal:


Locomotiva 40-0877-7 la un marfar numai cu containere pe langa Timisul de Jos:


21.06.2009
Ploiesti Sud.

Locomotiva 40-0462-8 de la CTF


Locomotiva 60-1581-2 de la CTF:
 
frumoase poze.
daca nu spui de unde sunt, la ce peisaje se vad nimeni nu spune ca sunt in Romania
asta carcotasilor care spun ca nu avem si noi trasee frumoase.
felicitari pentru poze si cu ocazia asta mai vede si romanul ce tara are.
 
Salut,

din ciclul poze facute din vagon va prezint cateva poze facute pe traseul Iasi-Brasov-Iasi cu acceleratul.

18.08.2009

In depoul Adjud locomotiva 18-0019-8



De la Adjud grupa de Iasi se pune dupa grupa de Galati-Tg.Mures:




Viaductul Caracau:


Manevre in Siculeni, se despart grupele, vagoanele de Galati sunt lux pe langa cele de Iasi :-x


In triaj:




25.08.2009

In Brasov o garnitura de cisterne ROMPETROL:



In curte la REGIOTRANS:


(Locomotiva 231.065 nemiscata, in acelasi loc ca in luna Mai)

In Siculeni reusesc sa pozez un vagon seria 30-57:


Locomotiva 40-0530-2


La Siculeni la grupa de Galati de pune si un vagon laborator de verificat geometria caii:


In Adjud:
 
Sinaia, 19-20 septembrie 2009.

Sambata
Undeva pe la km 124 pe DN1.

Personalul Brasov-Bucuresti



Vagoanele OBB, cuseta si dormitorul rapidului 347 "Dacia" Viena-Bucuresti:



Rapidul 346 "Dacia"
Bucuresti-Viena




Duminica

Locomotiva trenului rapid Brasov-Bucuresti:


Patru vagoane, niciunul la fel:


Rapidul 371/742



Vagonul BDZ:



Si o locomotiva de la un tren de lucru de pe tronsonul Campina-Predeal:



Locomotiva 41-0055-8 de la rapidul Bucuresti-Brasov:



Acceleratul Bucuresti-Timisoara:



Trenul IC 531 525; 531; 531 549
Bucuresti-Arad
Bucuresti-Oradea
Bucuresti-Tg.Mures



Rapidul 832 Brasov-Bucuresti



Trenul rapid 346"Dacia"
Bucuresti-Viena. 2 zile la rand fara vagoanele OBB. Numai pe relatia Bucuresti-Viena.





Din Sinaia am plecat cu o intarziere de 1 ora cu un tren personal, in loc de ora 23.00 a ajuns la ora 23.55 in Ploiesti Sud. Trenul Rapid Bucuresti- Iasi cu plecare la ora 23.45 a stat sa ajunga personalul. In Ploiesti Vest eram convins ca am pierdut trenul.Am ajuns sa o vad si pe asta, un rapid sa stea dupa personal.
 
@alexalexustm
Asa este, am corectat. Multumesc de atentionare.

@leon-gr
a raspuns Sulzer1150 inaintea mea.
Este vorba despre un fost vagon restaurant DB Wrmz 137. Ca model exista la Fleischmann. Pana este al meu gata uite modelul lui 060-EA: