Salut,
poze facute cu ocazia călatoriilor mele prin țară.
Încep cu ultima tura făcută pe muntele Rarău - Giumalău zilele trecute.
Am plecat din Iași cu acc. Iași -Timișoara si am călătorit până la Mestecăniș. Trenul destul de curat, cald. Toate garniturile sunt acum cu fostele vagoane de pe trenurile rapid.
Proaspata vopsita 40-0666-4 in Burdujeni-Suceava:

Unul din multele automotoare din zona:

In stația Câmpulung Moldovenesc Est:

În stația Valea Putnei linia începe să urce spre Mestecăniș:


Incep si serpentinele de la pasul Mestecăniș:

Continuam urcarea spre tunele:

Tunelul vechi dinspre Valea Putnei:

Sectorul de cale ferată Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei (Kimpolung - Dorna Watra - realizat de inginerul Emanuel Ziffer) a fost inaugurat în octombrie 1902, moment în care a fost inaugurat şi tunelul din Valea Putnei - Mestecăniş (1621 m lungime) - un fir, al doilea fiind realizat şi electrificat în epoca comunistă. Acest tunel este singurul din tara realizat in "doua ape".
Din stația Pojorata pana la stația Iacobeni e linie dublă , un traseu deosebit de frumos.
Dinspre Mestecaniş
Tunelul terminat in 1984:

Călătoria noastră cu trenul se termină :


Strecor și oleacă de natura :

De pe munte am coborat în stația Pojorata:

Din Pojorata până la Câmpulung Moldovenesc am călătorit pentru prima dată cu automotorul ex SNCF.
Gara și fosta magazie Câmpulung Moldovenesc :

Burdujeni seara:

Aşa se termină 2 zile minunate.
poze facute cu ocazia călatoriilor mele prin țară.
Încep cu ultima tura făcută pe muntele Rarău - Giumalău zilele trecute.
Am plecat din Iași cu acc. Iași -Timișoara si am călătorit până la Mestecăniș. Trenul destul de curat, cald. Toate garniturile sunt acum cu fostele vagoane de pe trenurile rapid.
Proaspata vopsita 40-0666-4 in Burdujeni-Suceava:

Unul din multele automotoare din zona:

In stația Câmpulung Moldovenesc Est:

În stația Valea Putnei linia începe să urce spre Mestecăniș:







Incep si serpentinele de la pasul Mestecăniș:

Continuam urcarea spre tunele:



Tunelul vechi dinspre Valea Putnei:

Sectorul de cale ferată Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei (Kimpolung - Dorna Watra - realizat de inginerul Emanuel Ziffer) a fost inaugurat în octombrie 1902, moment în care a fost inaugurat şi tunelul din Valea Putnei - Mestecăniş (1621 m lungime) - un fir, al doilea fiind realizat şi electrificat în epoca comunistă. Acest tunel este singurul din tara realizat in "doua ape".
Din stația Pojorata pana la stația Iacobeni e linie dublă , un traseu deosebit de frumos.
Dinspre Mestecaniş
Tunelul terminat in 1984:


Călătoria noastră cu trenul se termină :





Strecor și oleacă de natura :



De pe munte am coborat în stația Pojorata:





Din Pojorata până la Câmpulung Moldovenesc am călătorit pentru prima dată cu automotorul ex SNCF.
Gara și fosta magazie Câmpulung Moldovenesc :






Burdujeni seara:



Aşa se termină 2 zile minunate.