As dori sa discut cu voi problema podurilor NOCH.
Ipoteza:
Se iau 4 poduri NOCH 2 drepte douca curbe si se asambleaza: C+C+D+D
C - curb
D - drept
Podul va trece peste 3-4 linii ce cale ferata imutabile. Imbinarea bucatilor de pod se face cu piedele din set: placute mici de legatura prinse in suruburi la fiecare cap de pod. Lungimea data per segment: 18cm.
Problema 1:
Pilonii ce vor sustine podul nu nimeresc exact sub imbinarile date de fabricant. Efectul vizibil este arcuirea podului sub greutate.
Problema 2:
Dupa pozitionarea sinei, s-a constatat faptul ca cele 2 piese curbe sunt defapt R1. Sina care trece este R2. Cu mici ajustari de finete, sina R2 pica bine pe pod fara mari probleme si fara un efect estetic sterfelit. Necazul, in schimb, se regaseste la balustradele podului. Vagoanele lungi (gen vagon etajat CFR editia PIKO) freaca de balustrade. Solutia optima este largirea podului si montarea balustradelor la o distanta mai mare de sina.
Pose:
Solutia 1:
Pentru a evita covatirea podului s-a aplicat o strategie artizanala de ranforsare. Cu alte cuvinte s-au lipit 2 tevi de cupru de 4mm sub pod. Dupa vopsire vor face parte din decor. Se observa imbunatari asupra efectului de arcuire.
Poze:
Solutia 2:
Subiect de dezbatere. Daca aveti idei cum as putea largi calea "pietonala" in ideea de a departa balustradele de sina, va rog sa le face publice.
Nota:
- nu voi monta R1 ca si cale de rulare
- nu renunt la poduri (ca-s incapatanat )
@Gam3:Am vazut ceva asemanator la tine in starea de "bebesftumf" a dioramei. Erau R1 sau R2? Iti incapeau vagoanele pe pod?
@Obiwan: ur next . Ca si la tine am zarit una bucata curba
Ipoteza:
Se iau 4 poduri NOCH 2 drepte douca curbe si se asambleaza: C+C+D+D
C - curb
D - drept
Podul va trece peste 3-4 linii ce cale ferata imutabile. Imbinarea bucatilor de pod se face cu piedele din set: placute mici de legatura prinse in suruburi la fiecare cap de pod. Lungimea data per segment: 18cm.
Problema 1:
Pilonii ce vor sustine podul nu nimeresc exact sub imbinarile date de fabricant. Efectul vizibil este arcuirea podului sub greutate.
Problema 2:
Dupa pozitionarea sinei, s-a constatat faptul ca cele 2 piese curbe sunt defapt R1. Sina care trece este R2. Cu mici ajustari de finete, sina R2 pica bine pe pod fara mari probleme si fara un efect estetic sterfelit. Necazul, in schimb, se regaseste la balustradele podului. Vagoanele lungi (gen vagon etajat CFR editia PIKO) freaca de balustrade. Solutia optima este largirea podului si montarea balustradelor la o distanta mai mare de sina.
Pose:
Solutia 1:
Pentru a evita covatirea podului s-a aplicat o strategie artizanala de ranforsare. Cu alte cuvinte s-au lipit 2 tevi de cupru de 4mm sub pod. Dupa vopsire vor face parte din decor. Se observa imbunatari asupra efectului de arcuire.
Poze:
Solutia 2:
Subiect de dezbatere. Daca aveti idei cum as putea largi calea "pietonala" in ideea de a departa balustradele de sina, va rog sa le face publice.
Nota:
- nu voi monta R1 ca si cale de rulare
- nu renunt la poduri (ca-s incapatanat )
@Gam3:Am vazut ceva asemanator la tine in starea de "bebesftumf" a dioramei. Erau R1 sau R2? Iti incapeau vagoanele pe pod?
@Obiwan: ur next . Ca si la tine am zarit una bucata curba