Cautand un pasaj rutier peste linia dubla de pe diorama, mi-au sarit in ochi doua poduri...unul cu dantelarie din otel ,sub tablier,aflat pe linia Calafatului la km 20,pe Valea Bisericii,insa destul de complex si a carui realizare este aproape imposibila doar cu o fotografie in fata (ramane insa pe lista de sarcini )...si un al doilea pod rutier,din piatra,pe Valea Jiului,intr-un loc pe defileu,numit Carligul Caprei,pod construit,la vremea aceea (sf. sec. XIX),la frontiera...
desi pe sub pod trece Jiul,pe diorama mea va trece trenul,acesta fiind unul din multele compromisuri facute,doar pentru a avea pe diorama cateva remarcabile lucrari de inginerie si arta,din vremuri demult apuse.
despre acest s-a mai vorbit si aici putinele poze avute la dispozitie fiind suficiente pentru calcule si masuratori.
pentru inceput...un fix de-al meu,sabloanele.chiar daca am nevoie doar de o piesa,in caz ca gresesc,o pot face din nou,sau,o pot reproduce mai tarziu,de cate ori doresc,sabloanele usurandu-mi munca de trasare a piesei respective,trecand direct la debitat.in cazul de fata,sablonul este destul de simplu
desi pe sub pod trece Jiul,pe diorama mea va trece trenul,acesta fiind unul din multele compromisuri facute,doar pentru a avea pe diorama cateva remarcabile lucrari de inginerie si arta,din vremuri demult apuse.
despre acest s-a mai vorbit si aici putinele poze avute la dispozitie fiind suficiente pentru calcule si masuratori.
pentru inceput...un fix de-al meu,sabloanele.chiar daca am nevoie doar de o piesa,in caz ca gresesc,o pot face din nou,sau,o pot reproduce mai tarziu,de cate ori doresc,sabloanele usurandu-mi munca de trasare a piesei respective,trecand direct la debitat.in cazul de fata,sablonul este destul de simplu