Pod Bobolia

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.818
1.906
Iași
LOCATION
Iași
Frumoase pozele. Imi place marfarul cu piatra, de mult nu am vazut asa o garnitura in trafic. Si rapidul "Dacia" arata bine pe pod.
 

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
615
437
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

In iunie am revenit la podul de peste Doftana (corectat - raul Prahova):











Si un companion curios la trenurile care treceau in dreapta mea:



Mihai
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.617
66
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Nu am inteles de ce a ajuns garnitura aia asa de ciudata. Se combina pe undeva doua parcursuri cumva ? Oare se intalnesc in Brasov cele doua trenuri si coboara la Bucuresti impreuna ? Ma bucur ca ai reajuns in locul descoperit la ultima vizita.
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.818
1.906
Iași
LOCATION
Iași
Michael a spus:
Salutari,

...

...

Mihai

@ Dragos

Eu stiu garnitura asa de cel putin 2 ani. Este vorba despre aceleratul Regiotrans Brasov - Constanta combinat cu Brasov - Iasi. Merg impreuna pana la Ploesti Vest unde se despart. Seara in Ploiesti Vest se combina iarasi Iasi - Brasov cu Constanta - Brasov.

Am calatorit iarna cu acceleratul, conditiile au fost destul de bune in automotor.
 

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
615
437
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

@ Catalin...da... mea culpa Prahova :oops:

atasez harta de confirmare :roll:



Mihai
 

nae44

Member
Trenulist
2 Ianuarie 2008
326
901
Acolo este o balastiera de foarte mult timp. Utilajele ajuta la sortarea si amestecarea sorturilor necesare la prepararea betonului. Sunt destul de departe de linie si de pod. Dar, este adevarat, podul acesta, destul de vechi, era bine sa fie abandonat cu ocazia reparatiei majore a liniei pentru transformarea ei in coridor feroviar. In opinia mea, un pod complet nou, putin mai in amonte, ar fi fost mult mai potrivit. Zic asta pentru ca, daca ne uitam pe un plan al zonei, linia se putea retrasa, reamplasa si reconstrui. Putea fi folosita ocazia asta de finantare insa trebuia construit un alt pod, complet nou. Un nou pod elimina defectele vechiului pod, ar fi crescut viteza de circulatie prin unirea celor doua aliniamente (cel catre Floresti Prahova si cel catre Campina). Acum, datorita razei curbei de la iesirea de pe pod spre Campina, toate trenurile au limitare permanenta de viteza (70 km/h daca imi amintesc corect). Toate aceste neajunsuri din preajma Haltei Bobolia puteau fi rezolvate daca acum se circula pe un alt pod.