Pod Bobolia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
714
703
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Mijlocul lunii martie 2011 m-a surprins la confluenta raurilor Doftana si Prahova:




Mihai
 
Frumoase pozele. Imi place marfarul cu piatra, de mult nu am vazut asa o garnitura in trafic. Si rapidul "Dacia" arata bine pe pod.
 
Salutari,

In iunie am revenit la podul de peste Doftana (corectat - raul Prahova):











Si un companion curios la trenurile care treceau in dreapta mea:



Mihai
 
Nu am inteles de ce a ajuns garnitura aia asa de ciudata. Se combina pe undeva doua parcursuri cumva ? Oare se intalnesc in Brasov cele doua trenuri si coboara la Bucuresti impreuna ? Ma bucur ca ai reajuns in locul descoperit la ultima vizita.
 
Michael a spus:
Salutari,

...

...

Mihai

@ Dragos

Eu stiu garnitura asa de cel putin 2 ani. Este vorba despre aceleratul Regiotrans Brasov - Constanta combinat cu Brasov - Iasi. Merg impreuna pana la Ploesti Vest unde se despart. Seara in Ploiesti Vest se combina iarasi Iasi - Brasov cu Constanta - Brasov.

Am calatorit iarna cu acceleratul, conditiile au fost destul de bune in automotor.
 
Salutari,

@ Catalin...da... mea culpa Prahova :oops:

atasez harta de confirmare :roll:



Mihai
 
Acolo este o balastiera de foarte mult timp. Utilajele ajuta la sortarea si amestecarea sorturilor necesare la prepararea betonului. Sunt destul de departe de linie si de pod. Dar, este adevarat, podul acesta, destul de vechi, era bine sa fie abandonat cu ocazia reparatiei majore a liniei pentru transformarea ei in coridor feroviar. In opinia mea, un pod complet nou, putin mai in amonte, ar fi fost mult mai potrivit. Zic asta pentru ca, daca ne uitam pe un plan al zonei, linia se putea retrasa, reamplasa si reconstrui. Putea fi folosita ocazia asta de finantare insa trebuia construit un alt pod, complet nou. Un nou pod elimina defectele vechiului pod, ar fi crescut viteza de circulatie prin unirea celor doua aliniamente (cel catre Floresti Prahova si cel catre Campina). Acum, datorita razei curbei de la iesirea de pe pod spre Campina, toate trenurile au limitare permanenta de viteza (70 km/h daca imi amintesc corect). Toate aceste neajunsuri din preajma Haltei Bobolia puteau fi rezolvate daca acum se circula pe un alt pod.