Acolo este o balastiera de foarte mult timp. Utilajele ajuta la sortarea si amestecarea sorturilor necesare la prepararea betonului. Sunt destul de departe de linie si de pod. Dar, este adevarat, podul acesta, destul de vechi, era bine sa fie abandonat cu ocazia reparatiei majore a liniei pentru transformarea ei in coridor feroviar. In opinia mea, un pod complet nou, putin mai in amonte, ar fi fost mult mai potrivit. Zic asta pentru ca, daca ne uitam pe un plan al zonei, linia se putea retrasa, reamplasa si reconstrui. Putea fi folosita ocazia asta de finantare insa trebuia construit un alt pod, complet nou. Un nou pod elimina defectele vechiului pod, ar fi crescut viteza de circulatie prin unirea celor doua aliniamente (cel catre Floresti Prahova si cel catre Campina). Acum, datorita razei curbei de la iesirea de pe pod spre Campina, toate trenurile au limitare permanenta de viteza (70 km/h daca imi amintesc corect). Toate aceste neajunsuri din preajma Haltei Bobolia puteau fi rezolvate daca acum se circula pe un alt pod.