Plimbare cu trenuletul din Oraselul Copiilor-Bucuresti.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sesamcave

Well-Known Member
Trenulist
1 Aprilie 2016
848
153
Brexit country.
LOCATION
Brexit country.
Va salut,

Astazi mi-am propus cu iubita sa iesim un pic pe afara....
Dupa indelungi negocieri, am cazut amandoi de acord sa mergem in Parcul Tineretului....
Intamplarea a facut sa ratam coborarea la statia de metrou Tineretului, asa ca am coborat la statia Constantin Brancoveanu....
Am intrat in parc , am facut cativa pasi, cand....

THE LOCOMOTIVE:





Ce-mi zice iubita ??
"Hai sa ne plimbam cu trenuletul...."
"....hai, zic si eu....."

Adevarul este ca eu cu acest trenulet m-am mai plimbat doar atunci cand pentru paine, lapte si alte etc-uri se statea la coada :oops: , iar muzica portabila se asculta la...miniradio RIC ( iote aici http://www.hopa.ro/poze-haioase/Epoca%20de%20aur/8284/Radio+RIC ..... )

AAA, ca sa nu uit, locomotiva are motor DIESEL, dar forma este a unei locomotive cu aburi.....


Iote si programul....de zbor:



Biletele se cumpara direct in vagon, ele fiind vandute de catre acelasi om care are si rol de mecanic de locomotiva ( in poza de mai jos, conductorul este cel din ultimul vagon ) :



Cateva poze de pe drum:






Interiorul vagoanelor este format din banci vopsite in diverse culori:


....si iaca si cateva poze cu detalii din interiorul locomotivei:





...si cu detalii din exteriorul locomotivei:







Si, bineanteles, am si 2 filmulete...la calitate de....mobil :p :





Asta e, cand iau aparatul foto care filmeaza suuuuper ok, nu am ce filma....si cand nu-l iau.....na poveste !!! :)

Nenea mecanicu' a fost amabil sa-mi spuna ca , cica, doar in weekend se organizeaza curse cu locomotiva diesel-cu-aburi !!!! :lol: :twisted:

Acum, eu tind sa-l cred pe mecanic, si nu anuntul :p :



Marius.
 
Revin cu 2 noi filmulete, de data asta filmate la o calitate mai...superioara:





....si cateva poze:






Marius.
 
Salut,

Acum cateva zile l-am vazut. Am ramas masca, deoarece stiam ca a fost retras.

Din pacate n-a mai ramas nimic din el. Nici macar sa-l vopseasca nu-s in stare. Initial au fost 2 locomotive (se spune ca 3, dar acum mai exista doar 2) produse la URAC: asta care circula si una retrasa in depou pt piese. Despre vagoane, mai mult ca sigur au fost mai multe de doua, avand in vedere ca au fost doua locomotive. Locomotivele au motor de tractor.

Imi amintesc ce frumoasa era gara, cu turn si ceas. Au distrus-o si in loc au betonat un peron. Depoul e o darapanatura fara geamuri. Tata mi-a spus ca au existat si bariere functionale si ca erau zile in care circulau ambele trenulete.

Eu nu pricep de ce nu se baga Piedone si in parcul acela, ca doar a facut treaba buna la parcul Tineretului/Lumea Copiilor, din nimic a facut un parc 'too good to be true'. Oraselul e plin de rable, bisnitari, aurolaci, etc.
 
@ByOnu,

Din auzite, am inteles ca Primaria sectorului 4 va prelua si Oraselul Copiilor.

Acum, Primaria vrea sa termine ce a inceput si cica ar mai astepta nush-ce-bani de la UE... :roll: acum, astea sunt stiri gen "radio santz"..... :p

...si da, ai dreptate, au facut astia de la sector 4 un parc ...iti e mai mare dragul sa mergi !!!!!!
Marius.
 
sincer imi aaduc si eu aminte pe vremea lui ceasca, erau semafoare la trecerile de nivel si bariere; toate functionale
acuma la ce hal ajunsese parcul ultima data cand am fost prin el, ma apuca plansul; s-a construit peste tot ba cate o dugheana, ba o terasa sau mai stiu eu ce
noi ramanem cu amintirile ....
 
Orasel

<t>Au fost 2 locomotive (una rosie si una neagra) cu cite 2 vagoane fiecare.<br/>
Locomotivele erau "ecologice" ele functionand cu acumulatori la inceputuri.<br/>
Garnitura cu locomotiva neagra avea statie si la coada parcului, unde este o terasa. Urmele peronului se mai vad si azi. Intr-adevar existau bariere functionale (initial 4 semibariere coborau la fiecare trecere, apoi dupa un RK doar doua) indicatia luminoasa facandu-se cu semafoare pentru pietoni. De-a lungul liniei erau semnale galbene realizate precum cele rutiere de la trecerile de pietoni, pentru a preveni coliziunea intre trenuri. Actionarile semafoarelor si barierelor se faceau din pacate mecanic (trenul "calca" peste un comutator de langa linie", ceea ce facea deliciul populatiilor de culoare cand semanau confuzia in parc.<br/>
<br/>
Astazi in depou se mai gaseste garnitura rosie (locomotiva + 2 vagoane), iar din cea neagra am remarcat un vagon si cosul + niste resturi de locomotiva.<br/>
Dupa punerea motorului diesel de tractor, garnitura rosie a circulat o vreme cu 3 vagoane. <br/>
Declinul circuitului si al parcului a inceput in momentul construirii statiei de metrou, cand linia a suferit si o reconfigurare. De atunci la gara este in configuratie curba.<br/>
Parcul, inclusiv linia, este din pacate proprietate privata, ajunse asa prin metodele cunoscute de dupa "aglomeratia" din Decembrie. Dupa asta a fost distrus sau paraginit totul (gara, casute, terase etc.).<br/>
Gara era intr-adevar o constructie remarcabila, iar o vreme au mers si ceasurile.<br/>
Ca lucrari observate, acum cam 7 ani s-a reparat acoperisul depoului, iar din cand in cand se coseste iarba de pe linie.<br/>
Linia, in acest moment, are amintiri de traverse si piatra sparta de la incepuri in rest s-a mai cirpit cu platbande pentru a mentine ecartamentul.<br/>
Sa nu uit, ambele locomotive prezentau mecanismele biela manivela, ceea ce dadeao o imagine super in mers. Bineinteles, cu rol doar estetic, rotile faceau ambielajul sa se miste, nu invers..</t>
 
Imaginile de aici au devenit document...Linia din orasel a fost scoasa complet, trecerile la nivel, astupate. Mai sunt niste bucatele de sina la iesirea din remiza.Vagoanele sunt in curs de taiere, iar locomotiva nu se vede...
 
Ca la noi la nimeni. In loc de distractie pentru cei mici , dar si mari, mai bine facem chioscuri cu mici si bere in locuri de joaca. Standuri de shaorma , mancare sanatoasa pentru cei mici intr-un parc, gogosi in ulei proaspat de 2 saptamani, vata pe zahar , buna la glicemie, etc.
Completati voi lista cu ce este bine sa facem intr-un parc de distractii exclusiv pentru copii nostri.
Sper sa cititi cu ghilimelele de rigoare :))
 
Anul trecut, Piedone a închis Or㒺elul Copiilor ,,pentru renovare" şi a dat afar㒠toate societă’ţile de acolo, chiar dac㒠,,sculele" erau, în mare parte, ale primă’riei (de fapt ale ALPAB). Cum mare parte din or㒺el era a firmei ProCom Funky (aceeaşi firm㒠care s-a apucat şi de construirea unui hotel în parc), normal c㒠patronul s-a supă’rat şi a casat tot, c㒠şi aşa nu-i mai foloseau la nimic. De altfel, el nu-şi mai plă’tise chiria pentru echipamentele pe care le utiliza de vreo 20 de ani, aşa că’, probabil, s-a considerat îndreptă’ţit s㒠le ia cu el. Sau poate Primă’ria Sector 4 - care a primit parcul anul trecut de la ALPAB - s-a ocupat de casă’ri? Oricum, nu ştiu ce se va alege de zona respectivă’.
 
Fratilor am fost si eu saptamana trecuta totul varza :-x ,eu stau in cartier in Tineretului.
M-am plimbat prin parc ,am avut si eu doua zile libere ,am avut masina la service.
Se vor construi vilisoare pentru BOSI,asta se va intampla :lol:
 
Si eu am fost acolo si am avut o lacrima in coltul ochiului. An de an asteptam sfasrsitul verii ca trenul sa se intoarca de la mare si sa mearga in Oraselul Copiilor. Tin minte, aveam 7 ani ...si am plecat de langa bunica mea si am ajuns la remiza (eu i-am spus casa Tremnului)...si wow...mai era o locomotiva acolo...iarba inalta... sinele ruginite...

Matei si Stefan, copiii mei, vor merge la Pitesti pt un tren... Pt ca acolo au facut o linie ce merge prin tot parcul.

Dar trenul din OC era ceva super tare... Parea din poveste... poate doar trenul lui Harry Potter de la peronul 9 si 3/4 sa il mai intreaca