Recunosc ca deocamdata imi fac planuri caci hartia suporta orice.
Intr-un viitor mediu indepartat ma voi apuca si de diorama.
@LDH: planurile de la 1899, 1911, imaginile ref. la subiect din Tren Magazin, imaginile de la paragraful Podul Basarab de
aici.
Cred ca una dintre problemele majore ale traficului pe sine din Bucuresti este aceea ca nu s-au executat concertat traversari denivelate. As vrea sa vad pe diorama mea (nu neaparat pe segmentele deja aratate mai sus, poate pe o revizie viitoare a planului) aceasta coborare a liinilor si vechiul Pod Basarab, eventual si cu o linie de tramvai pe el (ca istorie paralela). Nu am
Voi incerca o simplificare a planului de linii si in acelasi timp o micsorare a ansamblului.
Ma gandesc ca poate Clubul Bucuresti ar putea fi interesat de planificarea unei diorame de dimensiuni mari a zonei respective - Basarab-Gara de Nord - cu principalul tel de a recrea o istorie paralela a locului in care exista Gara Centrala iar Gara de Nord ramane mai nedezvoltata ca intindere, dar mai "destept" organizata.
@eporteka: Se poate incerca o diorama reala la orice scara chiar si la N. Deocamdata ma intereseaza mai mult planificarea dioramei decat executia propiu-zisa.