Placa Train-O-matic plux 22 ptr 060DA mtb

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

ALX

Well-Known Member
Trenulist
25 Octombrie 2016
815
719
Arad
YAHOO
alex2_ar
LOCATION
Arad
Salutare tuturor

Doresc sa prezint o chestie inedita, ToM va face in exclusivitate ptr HGD, placi electrice (ca si upgrade) ptr DAuri, sunt cele mai performante placi ce le-am vazut pana acuma. Ai toate auxiliarele scoase si pe laterale, precum si locul de CUPLE DIGITALE in ambele laterale iar o chestie super e ca se poate conecta si POWER-PACKUL de la ToM, iar conectarea cu cabina si farurile se face prin fire + mufe, nu prin cablu de tip FLEX fara mufa ca pana acum.

Nu mai avem probleme cu sine murdare, avem pana la 4 secunde (in functie de cate vagoane tragi) rulaj neintrerupt chiar daca este contact 0 cu centrala.

Ptr detalii las poze precum si o filmare cu locomotiva deconcetata pe o parte dar ea inca functioneaza.





To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

20190830_122105.jpg20190830_122107.jpg20190830_135228.jpgschema.jpg
 
Frumoase realizare !
Rog postati, de indata ce e posibil, cum se poate cumpara (cod comanda, pret, etc.).
Multumesc !
 
  • Like
Reacții: mpursu
Cel mai bine e sa il contactati direct pe Dan de la HGD.ro, eu doar m-am ocupat de partea de testare etc...
 
  • Like
Reacții: mpursu
După ceva vreme de la operațiune
4.gif
vă pot povesti despre înlocuirea plăcuțelor din ambele locomotive diesel CFR by MTB de la Căile Ferate "La Ursu".
Prima a intrat în ateliere simpaticul "Jimmy", care venise din fabrică afectat de o defecțiune la luminița din cabina 1. Vă prezint pentru început niște imagini comparative cu vechile și noile plăcuțe.
P1330208.jpg

P1330209.jpg

P1330210.jpg

P1330211.jpg
 
Operațiunile de demontare a plăcuțelor vechi și de montare a celor noi au decurs fără probleme...
P1330213.jpg

... dar LED-urile pentru farurile centrale de pe noile plăcuțe nu se potrivesc cu carcasa și ghidurile corespunzătoare ale lui Jimmy! Pentru remediere, am dezlipit LED-urile respective atât de pe noile plăcuțe, cât și de pe cele vechi, și am montat LED-urile vechi pe plăcuțele noi.
P1330214.jpg

P1330215.jpg

P1330216.jpg

P1330217.jpg
 
  • Like
Reacții: SSL
Foarte încântat de rezultate, am montat la loc carcasa/cutia lui Jimmy și am admirat luminile farurilor și cele din cabine, care acum funcționează impecabil. Apoi a urmat dieselachea 060DA, cea pentru care noile plăcuțe fuseseră proiectate de la bun început, așa că demontarea și înlocuirea n-au ridicat absolut nicio problemă.
P1330220.jpg

P1330222.jpg
 
Sunt FOARTE încântat de noile plăcuțe, ale căror funcții avansate urmează să fie testate într-un anume viitor, cum ar fi power-pack-ul, conexiunile directe pentru cuple digitale, SUSI, ieșiri auxiliare etc. Noile plăcuțe sunt foarte îngrijit proiectate și realizate, ușurând foarte mult operațiile de montare, de cositorire a firelor și de înlocuire a cablajelor cu LED-uri la nevoie. Deci... felicitări pentru reușită & mult succes în continuare, train-O-matic!
41.gif
 
  • Like
Reacții: sesamcave și SSL
Dupa ce ai sa testezi noile placi poate faci o descriere amanuntita cu detalii despre functiiso avantajele de care beneficiaza intalarea acestora, bineinteles in ajutorul colectionarilor fara vreo intentie de reclama .
 
Am și eu această placă și am observat ceva. Când se aprind ledurile dip-switch-ul, împreună cu tranzistorul de putere BL W92 și cel mai mic 1B9R1 se încing foarte tare. Am măsurat cu un termometru laser și am avut pe switch-uri un maxim de 53 grade Celsius. Am probat pe 2 plăci cu decodoare Digitools și ESU iar rezultatul a fost același. Este normal? Pe placa mtb nu se întâmplă asta.
 
Simpaticele locomotive diesel CFR ni se prezintă pe două linii ferate paralele, cu farurile stinse, cu farurile laterale aprinse, cu toate farurile aprinse, respectiv cu luminile capăt-de-tren aprinse.
IMG_002869.jpg

IMG_002870.jpg

IMG_002871.jpg

IMG_002872.jpg

Deși plăcuțele LED sunt perfect identice și luminile lor sunt la fel de puternice, farurile lui Jimmy luminează vizibil mai slab decât cele ale locomotivei 060-DA, mai ales dacă le privim mai de sus (la propriu :D ) sau mai pieziș (idem). Aici este posibil să se manifeste diametrele mai mici ale farurilor lui Jimmy și pozițiile ușor diferite decât cele ale farurilor locomotivei 060-DA.
 
  • Like
Reacții: AdyAero și SSL
Dacă tot am început să povestesc aici despre îmbunătățirile aduse locomotivelor diesel CFR by MTB, voi continua tot aici cu operațiunile de schimbare a difuzoarelor.
Mai întâi a intrat în operație Jimmy. Datorită pad-urilor bine plasate, dezlipirea firelor primului difuzor și lipirea firelor noului difuzor s-au desfășurat fără probleme. Am lipit noul difuzor pe șasiu cu două bucăți de bandă dublu-adezivă, iar carcasa a intrat înapoi pe șasiu ca și când noul difuzor ar fi fost acolo de când lumea.
IMG_005159b3f3348dc937e150.jpg

IMG_005160a13ab47f336751fd.jpg

Sunetul noului difuzor este atât de puternic încât... a trebuit să reduc volumul general CV63 de la 180 (valoare implicită) la 90 :D