salutare....
daca tot e de dat cu parerile mi-o arunc si eu:digital,foarte interesant....insa ceva mai costisitor e adevarat.am 15 locomtive dintre care decat una este analog(E69 piko) pe care o pastrez din sentimentalism.sistemul meu este roco2 si deocamdata sunt multumit,in viitor am sa trec a intellibox,este mult mai complex.zicea Lucian ca in analog poate controla viteza manual,in digital la fel,decat rasucesti butonul,insa mai un sunet pe acolo,o inertie,o acceleratie etc...in timp ce trenurile merg pe rutele stabilite poti face manevre linistitsau daca ai kef sa face pe "nenea mecanicu´ " nu ai decat sa urmezi indicatiile semafoarelor s.a.m.d.......in tara am avut o maketa analog(la subsol) pe care rutele principale erau impartite in blocuri de linie comandate de relee si temporizatoare diode ptr sensul traficului etc. fiecare sistem are avantajele si dezavantajele lui.din pct de vedere prototipical( ) digitalul mi se pare cel mai aproape de realitate si deskis noilor perspective(voice comand de exemplu)
@LDH ce faci cand vrei sa controlezi 5-6 loc in simultan in analog?folosesti tronsoane si alimentatoare separate,nu?luminile ti se aprind numai in mers si cu intensitate variabila....si multe altele ar fi de enumerat.daca ai falsa senzatie ca nu ai controlul skimbi adresa si controlezi imediat situatia
ar trebui sa recunoasteti ca in marea majoritate e o kestiune de pret si preconceptii care la randul lor sunt influentate de pret.analogul este mai ieftin,locomotivele la SH sunt 99% analog si in marea majoritate material fabricat inca in perioada comunista,cand librariile erau pline cu material piko si seturi TT BerlinBahner....
asta-i parerea mea 8) .....acu´ sariti pe mine cu pietre si bolovani
daca tot e de dat cu parerile mi-o arunc si eu:digital,foarte interesant....insa ceva mai costisitor e adevarat.am 15 locomtive dintre care decat una este analog(E69 piko) pe care o pastrez din sentimentalism.sistemul meu este roco2 si deocamdata sunt multumit,in viitor am sa trec a intellibox,este mult mai complex.zicea Lucian ca in analog poate controla viteza manual,in digital la fel,decat rasucesti butonul,insa mai un sunet pe acolo,o inertie,o acceleratie etc...in timp ce trenurile merg pe rutele stabilite poti face manevre linistitsau daca ai kef sa face pe "nenea mecanicu´ " nu ai decat sa urmezi indicatiile semafoarelor s.a.m.d.......in tara am avut o maketa analog(la subsol) pe care rutele principale erau impartite in blocuri de linie comandate de relee si temporizatoare diode ptr sensul traficului etc. fiecare sistem are avantajele si dezavantajele lui.din pct de vedere prototipical( ) digitalul mi se pare cel mai aproape de realitate si deskis noilor perspective(voice comand de exemplu)
@LDH ce faci cand vrei sa controlezi 5-6 loc in simultan in analog?folosesti tronsoane si alimentatoare separate,nu?luminile ti se aprind numai in mers si cu intensitate variabila....si multe altele ar fi de enumerat.daca ai falsa senzatie ca nu ai controlul skimbi adresa si controlezi imediat situatia
ar trebui sa recunoasteti ca in marea majoritate e o kestiune de pret si preconceptii care la randul lor sunt influentate de pret.analogul este mai ieftin,locomotivele la SH sunt 99% analog si in marea majoritate material fabricat inca in perioada comunista,cand librariile erau pline cu material piko si seturi TT BerlinBahner....
asta-i parerea mea 8) .....acu´ sariti pe mine cu pietre si bolovani