O intalnire norocoasa!

anghelson

Active Member
Trenulist
Azi pe la pranz, am prins bariera dintre Puciosa si Motaieni. Fiindca tot aveam de gand sa ne oprim un pic sa ne urcam pe digul de la lacul Puciosa, am tras de-a binelea pe dreapta. Eu mi-am luat aparatul foto, sperand ca pot surprinde ceva interesant legat de trenul ce urma sa vina. Acesta s-a dovedit a fi un tren de marfa (pietris in cele mai multe vagoane) in dubla tractiune (2 X 060-DA, cate una la fiecare capat). Am facut pozele de rigoare la locomotive, dar numai acasa am observat ceva... uitati-va la numerele de inmatriculare...

Locomotiva din fata:


Si cea din spatele trenului:


O seara buna, tuturor!
 
Au fost multe locomotive industriale inmatriculare 001,002, ca si in acest caz. O sa o mai vezi des pe linia respectiva, asa cum vei gasi una cu un numar identic in curte la livrari Dacia Mioveni, la rafinaria Brazi, etc...

Stai linistit, primele 10 locomotive originale DA sunt de mult istorie.
 
Interesante informatii. Am observat si eu ca incriptionarea in relief de pe lateral nu era "CFR" ci "CPB", dar nu am stiut ca si combinatul de la Brazi a avut locomotive cu inmatriculare proprie. Mai curand am presupus (avand in vedere si starea jalnica de ansamblu a locomotivelor) ca s-a jucat cineva cu literele. Cat despre faptul ca au avut doua locomotive inmatriculate la fel, ce sa mai zic, or fi fost prea mici si ca urmare greu de numarat. Multumesc pentru lamuriri.

O zi buna!
 
titlul topicului este potrivit. Un mare noroc nu pentru faptul ca locomotivele au numere 001 ci faptul ca ai prins marfar duminica pe aceasta linie. Cine stie cate marfare mai pleaca de la Fieni intr-o saptamana :( Odata nu demult cele 15 linii de la Fieni erau pline cu marfare acum doar 3 linii mai au vagaone de marfa.
 
paall a spus:
titlul topicului este potrivit. Un mare noroc nu pentru faptul ca locomotivele au numere 001 ci faptul ca ai prins marfar duminica pe aceasta linie. Cine stie cate marfare mai pleaca de la Fieni intr-o saptamana :( Odata nu demult cele 15 linii de la Fieni erau pline cu marfare acum doar 3 linii mai au vagaone de marfa.

Partea interesanta e ca piatra ajunge in Fieni cu trenul de linie ingusta de la Moroeni.
Cindva am facut un reportaj pe linia in cauza, dar s-a sters de pe rfr.
Nici macar pozele din galerie nu mai sint.
 
si la combinatul de ciment de la Hoghiz jud. Brasov au existat 2 locomotive cu inmatriculare proprie CLH cu numere 060DA001 si 060 DA002
acestea aduceau garniturile de ciment din combinat in statia Rupea, nu stiu daca azi mai exista
 
Pleaca multe marfare de la Fieni si linia e umblata.
Poze cu ingusta de la Fieni sunt si pe acest forum. Le-am pus la rubrica: ce mai vede romanul la CFR.