Noutati de la targ - Nßrnberg 2010

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

hgdan

Well-Known Member
Trenulist
14 Martie 2008
929
0
Cluj Napoca
www.hgd.ro
WEBSITE
http://www.hgd.ro
LOCATION
Cluj Napoca
Dintre noutatile prezentate de catre ACME, am sa prezint 3 modele mai deosebite:
Prima locomotiva cu aburi fabricata de ACME, modelul Gr 685:

Automotorul Ale 79:

Locomotiva diesel D143:


Azi am vizitat si standul firmei NMJ, aici am avut ocazia sa gasesc un prospect in limba romana/maghiara/engleza plin cu fotografii ale locomotivelor 060 EA in 15 variante si 8 modele de vagoane MAV, in vitrina cu produse se regasesc doar vagoanele MAV, din pacate producatorul nu mi-a permis sa le fotografiez. Ceea ce nu inteleg este de ce au tiparit aceste prospecte pentru targ in romana si maghiara atata timp cat firma NMJ doreste sa livreze aceste modele doar prin intermediul unor distribuitori unici in aceste tari :?: :!: :?: Dar din fericire se poate evita acest lucru in cazul in care se gaseste un dealer din Germania sau Austria dispus sa faca un mic comision...

Termenul de livrare a fost anuntat pe parcursul anului 2010, pretul recomandat de vanzare de 220 euro

Vagoanele MAV m-au impresionat, in special prin lipsa completa a interioarelor, geamurile fiind negre :x

Am sa revin si miine cu noutati de la expo, poate si cu ceva fotografii...
 
Cu un efort de vointa am reusit sa plec de la targ fara sa-mi tai venele, dar am facut cateva fotografii si pentru cei care nu au dorit sa se expuna acestui risc.

aperitiv: Micro Metakit :



Apoi ceva Fulgurex:




va urma...
 
Multumim de spionaj, Dan!
Un meseriash care se gandeste si la altii...
modelele sunt splendide, multi visam la asa piese :(
 
Cateva poze si de la mine.

La standul HERPA:


Herrmann & Partner - Strassenbahn Modelle
http://www.herrmannundpartner.de/


www.mininatur.de
Cei mai profi copaci vazuti la targ:


Vitrina Weinert :




Standul NMJ.
Din ce am vorbit cu cei de la stand locomotiva va apare la sfarsitul anului. Momentan ne multumim cu cateva poze intr-un catalog:



La standul Heki :


---------------------------------------------------------------------------------------


Noutate NOCH, cladirile taiate laser :






Tot NOCH :


Standul Preiser :



------------------------------------------------------------------------------------





La Marklin am asistat la 3 accidente in 5 minute :


Roco.
Probleme si aici unde o locomotiva cu aburi 18 201 se incapatina sa functioneze. Pe langa fumul de la cos acum scoate fum si pe la cilindri. 10 minute am stat si tot nu am reusit sa o vad mergand 5 cm fara se se opreasca.

 
Brawa.
Aici am stat cel mai mult. Cele mai profi module vazute la targ:









Auhagen:



SOMMERFELDT :



ACME:


Vom reveni cu filmarea. Dureaza pana se proceseaza.
 
Multumita prietenului nostru Hubert Konig fac o mica completare cu imagini de la tirg
http://picasaweb.google.fr/fandemarklin/Nurnberg2010?authkey=Gv1sRgCPz5qrn7o4Hw7AE
 
.....la ce am vazut aici....mi-e rau.....sunati la 112 !!!...Am nevoie de aer........Imi vine sa-mi iau traforajul si unghiera si sa ma duc la Siclau sa mai defrisez ceva....la planul inclinat.
Fratilor....imi iau calabalicul si ma mut in Germania...unde va voi astepta in vizita.............. si sa vizitez ca tot neamtul un astfel de tirg.......................... :( :( :( :( :(
 
hgdan a scris:
Vagoanele MAV m-au impresionat, in special prin lipsa completa a interioarelor, geamurile fiind negre

Pai cum asa??? Modelele perfecte de la NMJ din gama TOPLine au geamuri negre si sunt fara interioare??? Nu mai au bani si de interioare? :D

Pai din aceeasi gama TOPLine nu era anuntata si EA-ul Romanesc???
 
Exista in acel catalog gama "Top line", modele est europene... :confused:
ceea ce nu am inteles de ce s-au obosit sa faca acel catalog pentru targul de la Nurnberg in engleza/romana/maghiara , intrucat au declarat ca ei nu stiu nimic despre piata din Romania si de aceea au ales sa aiba cate un distribuitor unic in Romania si Ungaria, asa ca nu erau dispusi sa livreze la alte firme din Romania sau Ungaria...

La intrebarea mea " de ce nu au interioare ?? " reprezentantul firmei mi-a spus ca asa arata vagoanele in realitate, nu se vede nimic in interior...in contrast pe raftul superior erau vagoane din aceeasi gama "top line", modele norvegiene cu absolut toate detaliile interioare...

Din ultimele informatiile pe care le detin , firma NMJ a renuntat la fabricatia modelului 060 EA