Noutati 2021

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Acest Delfin CFR va primi tot asa rebuturi de pantografe asimetrice ca Amintiri Feroviare seria 45-0318 -1 sau ACME/AF iau masuri sa remedieze problema ?
 
Dupa un fail cu un DA MTB, prima mea locomotiva CFR, am riscat sa mai fac o achizitie: 076-6 Amintiri Feroviare. Incapabilitatea producatorului de a vopsi locomotiva mi-a taiat entuziamsul vestii aparitiei delfinului.
 
Reprezentantul Amintiri Feroviare este pe forum ,chiar a organizat concursul , poate ridicati la fileu si problemele legate de modele ,altfel o sa le cumparati in continuare cu aceleasi hibe.

Asta ca asta.. dar nu mai produce mai nimic din vagoanele promise... mai mult, devine doar un fel de intermediar unic (adica el feliaza portiile tortului :) ), intre Tillig, Liliput si piata din Ro. Ne miram ca sunt 300+ un vagon acum...? De la 180-220... Sau ca a ajuns la 1200-1300 un EA de la 6-700 lei. Nici macar faza cu "a crescut euro" nu tine, ca euro nu s-a dublat :) Parerea mea...
 
Euro nu s-a dublat, insa din 2008 costurile de productie in China s-au triplat, in Vientam si Bangladesh s-au dublat. Asta ca sa enumeram doar tarile in care produc cei mai multi ofertanti de modele feroviare.
 
Adevarat, dar s-au ridicat binisor in ceea ce priveste calitatea. La locomotivele cu abur nu ma pot pronunta (inca), dar la cele moderne sunt chiar ok, detalii, vopsire, electronica, rulaj etc.
Mi-e mi-au atras atentia BR101 in varianta Expert (desi in depoul meu exista versiunea W13Plus, care e considerata tot din seria Expert), Vectron-ul Diesel BR247,dar si vagoanele DR epoca IV, ca tot simt ca voi achizitiona inca o locomotiva BR03 inmatriculata DR.
Mai sunt si altele, dar pana acum, acestea sunt marcate ca fiind de interes. ;)
 
Ultima editare:
Salut,
O fi crescut el pretul cu mana de munca in tarile respective, dar DE CE a scazut calitatea intr-un mod mai mult decat dramatic ???
Crestem pretul la produs si scadem calitatea ??? Pai ce facem aici ??

CATE din locomotivele CFR Liliput sunt sosite in RO intregi , fara piese rupte ???
Asa gluma proasta eu inca nu am mai auzit...
Au fost nevoiti dealerii sa faca piese fotodecupate ca sa inlocuiasca piese din plastic rupte...tare faza...
...si e considerata locomotiva NOUA, da ? :D:D

Cate din EA-urile venite in 2019 vor putea atinge , macar, jumatate din timpul de rulare al EA-urilor de acum 8 ani ???
Sa fim sinceri pana la capat ...zic...

Piese de schimb la EA-uri nu prea sunt ( cele cateva motoare aduse sunt la fel de "bune " ca cele pe care le inlocuiesc :D ), pantografe nu prea am vazut ( mai sunt ceva stocuri din productia veche ).
Cat despre alte piese de schimb la EA-uri ( tampoane, pinioane etc )...nimic !

CUM e posibil sa vii sa anunti ca noul EA va avea din fabrica Power Pack , soseste livrata din fabrica cu Power Pack, ca apoi la livrare catre client sa te trezesti ca acel Power Pack iti arde ...decodorul sau duce la distrugerea iremediabila a motorului ??
DE CE s-au umblat in loko EA si s-a indepartat la dealeri acel Power Pack ???
Mai este acum locomotiva aceea NOUA, ca din fabrica ????
Intrebari fara raspuns....

In fine, morile zeilor macina fin si incet...dar macina !
...in cativa ani se vor vedea rezultatele PR-ului de acum 1 an !
...ca asa e in economie !
Happy New Year !
Marius.
PS:
Sunt multe intrebari care se adauga la intrebarile puse producatorului AF inainte , legate de problemele cu EA...si la care a binevoit sa NU raspunda oficial, dar a preferat sa taca malc !
 
Salut,
Interesanta locomotiva BR 83 de la Piko, doar ca e ep. IV.
La fel, pentru mine e interesant si reperul Piko 52466, diesel BR 65 in inmatriculare ep.II ( trebuie sa fie o IIc mai mult ca sigur ) a USA Transportation Corps.
La asta ma inscriu si eu....

Mai este un automotor interesant acolo, EN 57 PKP, Piko 51452.

Iarasi, mai vad vagoane SBB cu grafitti...ceva mai rar in productia de serie...
Si vad ca au reluat productia la Saxonia si la Blauer Blitz ( inclusiv cu sunet "ab werk" ), iarasi de interes pentru mine...

Ma uit din ce in ce mai mult la statia DCC de la Piko....trebuie sa vad o comparatie intre ea si cea Roco Z21 black...
Si mai observ ca Piko a inceput sa faca din ce in ce mai multe loko electrice si diesel ce, traditional, erau in portofoliul Roco...
Marius.
 
Fiind la inceput de drum, nu am experienta in calitatea producatorilor.
Detin un BR146.2 DB IC2 si un RH1216 OBB PIKO ambele din gama Expert, de care sunt multumit, cu mici exceptii subiective (BR146- am reusit sa rup o scarita la cat de greu s-a decarcasat pt introducerea decodorului, si nu exista disponibila alta carcasa la furnizor, RH1216 isi reduce viteza dupa 2-3 minute de rulare si pare sa nu mai receptioneze comenzile legate de viteza de la multimouse, dar as pune vina pe decodor (fleischmann)).
BR211 ROCO DB returnata - zgomot mare.
BR212 ROCO DB returnata - roti excentrice si lumina care se propaga prin carcasa.
BR212 ROCO DB pastrata ca si compromis, aceeasi problema cu luminile ca si modelul returnat.
060 DA CFR MTB vanduta la pret de nimic pe OLX, calitate generala foarte proasta.
EA 060 CFR @AmintiriFeroviare returnata din cauza vopsirii de foarte proasta calitate.

In 2021 mi-am propus achizitionarea a 3 locomotive:
1- Una cu aburi si generatori de fum - Mi-ar placea BR086 sau BR023 ROCO, dar am reticente din cauza esecurilor cu BR211 si BR212.
2- Un diesel, cu sunet, cel mai probabil o Ludmilla 132/232/233, nu sunt decis daca PIKO sau ROCO.
3- Oscilez daca sa mai dau o sansa unui 060 EA "delfin" @AmintiriFeroviare sau daca sa vand tot ce am de la acest producator si sa uit de CFR si de acest producator/ intermediar..

P.S.: Cand scriu un email catre PIKO, primesc raspuns, insa de la ROCO, nu. Pentru mine conteaza si acest aspect.

Un an nou mai bun!
 
Vad multe discutii foarte utile despre producatori, dar ar trebui purtate intr-alt topic care exista deja si asadar se pot completa informatiile de acolo.
@AlexDB Pentru Ludmila, daca nu scot cei de la Roco o varianta cu sala masinilor luminata si cupla KK, iti recomand Piko.
 
Roco 67596
Roco-67596.jpg

Ks CFR
DSC_2766_cr.jpg
 
  • Like
Reacții: AdyAero
După cum văd noutatea aceasta de la Roco se poate folosi pentru conversie într-o garnitură Interregional Călători ca în poza de mai jos.
20210109 133336