Noutati 2021

CFRmarfa

Active Member
14 Septembrie 2016
97
13
NL
LOCATION
NL
Acest Delfin CFR va primi tot asa rebuturi de pantografe asimetrice ca Amintiri Feroviare seria 45-0318 -1 sau ACME/AF iau masuri sa remedieze problema ?
 

AlexDB

Active Member
21 Februarie 2019
76
31
38
Dupa un fail cu un DA MTB, prima mea locomotiva CFR, am riscat sa mai fac o achizitie: 076-6 Amintiri Feroviare. Incapabilitatea producatorului de a vopsi locomotiva mi-a taiat entuziamsul vestii aparitiei delfinului.
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.137
1.264
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Reprezentantul Amintiri Feroviare este pe forum ,chiar a organizat concursul , poate ridicati la fileu si problemele legate de modele ,altfel o sa le cumparati in continuare cu aceleasi hibe.
 

gid

Well-Known Member
Trenulist
Reprezentantul Amintiri Feroviare este pe forum ,chiar a organizat concursul , poate ridicati la fileu si problemele legate de modele ,altfel o sa le cumparati in continuare cu aceleasi hibe.

Asta ca asta.. dar nu mai produce mai nimic din vagoanele promise... mai mult, devine doar un fel de intermediar unic (adica el feliaza portiile tortului :) ), intre Tillig, Liliput si piata din Ro. Ne miram ca sunt 300+ un vagon acum...? De la 180-220... Sau ca a ajuns la 1200-1300 un EA de la 6-700 lei. Nici macar faza cu "a crescut euro" nu tine, ca euro nu s-a dublat :) Parerea mea...
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.381
1.425
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Euro nu s-a dublat, insa din 2008 costurile de productie in China s-au triplat, in Vientam si Bangladesh s-au dublat. Asta ca sa enumeram doar tarile in care produc cei mai multi ofertanti de modele feroviare.
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.137
1.264
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Interesanta acea BR 83 DR , dar mi se pare cam scumpa(490 E) pentru un Piko care are mai mult plastic in componenta decat metal. :confused::confused::confused:
 

anvo5555

Well-Known Member
Trenulist
21 Februarie 2016
259
246
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Adevarat, dar s-au ridicat binisor in ceea ce priveste calitatea. La locomotivele cu abur nu ma pot pronunta (inca), dar la cele moderne sunt chiar ok, detalii, vopsire, electronica, rulaj etc.
Mi-e mi-au atras atentia BR101 in varianta Expert (desi in depoul meu exista versiunea W13Plus, care e considerata tot din seria Expert), Vectron-ul Diesel BR247,dar si vagoanele DR epoca IV, ca tot simt ca voi achizitiona inca o locomotiva BR03 inmatriculata DR.
Mai sunt si altele, dar pana acum, acestea sunt marcate ca fiind de interes. ;)
 
Ultima editare:

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.137
1.264
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
La locomotivele cu abur inca lucreaza cu mult plastic. In epoca in care Roco si Trix toarna rotile din metal ei tot fac rotile din plastic doar cu bandajul metalic, bine ca s-au trezit si au inceput sa faca bielele din metal.
M-am uitat eu muuult si lung dupa BR 78 , dar nu m-a convins sa dau banii pe ea, prefer mai bine sa-mi remotorizez vechile BR 78 Fleischmann cu motoare de pe SB-modellbau si sa le aduc in secolul asta.
 

sesamcave

Well-Known Member
Trenulist
1 Aprilie 2016
847
146
Brexit country.
LOCATION
Brexit country.
Salut,
O fi crescut el pretul cu mana de munca in tarile respective, dar DE CE a scazut calitatea intr-un mod mai mult decat dramatic ???
Crestem pretul la produs si scadem calitatea ??? Pai ce facem aici ??

CATE din locomotivele CFR Liliput sunt sosite in RO intregi , fara piese rupte ???
Asa gluma proasta eu inca nu am mai auzit...
Au fost nevoiti dealerii sa faca piese fotodecupate ca sa inlocuiasca piese din plastic rupte...tare faza...
...si e considerata locomotiva NOUA, da ? :D:D

Cate din EA-urile venite in 2019 vor putea atinge , macar, jumatate din timpul de rulare al EA-urilor de acum 8 ani ???
Sa fim sinceri pana la capat ...zic...

Piese de schimb la EA-uri nu prea sunt ( cele cateva motoare aduse sunt la fel de "bune " ca cele pe care le inlocuiesc :D ), pantografe nu prea am vazut ( mai sunt ceva stocuri din productia veche ).
Cat despre alte piese de schimb la EA-uri ( tampoane, pinioane etc )...nimic !

CUM e posibil sa vii sa anunti ca noul EA va avea din fabrica Power Pack , soseste livrata din fabrica cu Power Pack, ca apoi la livrare catre client sa te trezesti ca acel Power Pack iti arde ...decodorul sau duce la distrugerea iremediabila a motorului ??
DE CE s-au umblat in loko EA si s-a indepartat la dealeri acel Power Pack ???
Mai este acum locomotiva aceea NOUA, ca din fabrica ????
Intrebari fara raspuns....

In fine, morile zeilor macina fin si incet...dar macina !
...in cativa ani se vor vedea rezultatele PR-ului de acum 1 an !
...ca asa e in economie !
Happy New Year !
Marius.
PS:
Sunt multe intrebari care se adauga la intrebarile puse producatorului AF inainte , legate de problemele cu EA...si la care a binevoit sa NU raspunda oficial, dar a preferat sa taca malc !
 

sesamcave

Well-Known Member
Trenulist
1 Aprilie 2016
847
146
Brexit country.
LOCATION
Brexit country.
Salut,
Interesanta locomotiva BR 83 de la Piko, doar ca e ep. IV.
La fel, pentru mine e interesant si reperul Piko 52466, diesel BR 65 in inmatriculare ep.II ( trebuie sa fie o IIc mai mult ca sigur ) a USA Transportation Corps.
La asta ma inscriu si eu....

Mai este un automotor interesant acolo, EN 57 PKP, Piko 51452.

Iarasi, mai vad vagoane SBB cu grafitti...ceva mai rar in productia de serie...
Si vad ca au reluat productia la Saxonia si la Blauer Blitz ( inclusiv cu sunet "ab werk" ), iarasi de interes pentru mine...

Ma uit din ce in ce mai mult la statia DCC de la Piko....trebuie sa vad o comparatie intre ea si cea Roco Z21 black...
Si mai observ ca Piko a inceput sa faca din ce in ce mai multe loko electrice si diesel ce, traditional, erau in portofoliul Roco...
Marius.
 

AlexDB

Active Member
21 Februarie 2019
76
31
38
Fiind la inceput de drum, nu am experienta in calitatea producatorilor.
Detin un BR146.2 DB IC2 si un RH1216 OBB PIKO ambele din gama Expert, de care sunt multumit, cu mici exceptii subiective (BR146- am reusit sa rup o scarita la cat de greu s-a decarcasat pt introducerea decodorului, si nu exista disponibila alta carcasa la furnizor, RH1216 isi reduce viteza dupa 2-3 minute de rulare si pare sa nu mai receptioneze comenzile legate de viteza de la multimouse, dar as pune vina pe decodor (fleischmann)).
BR211 ROCO DB returnata - zgomot mare.
BR212 ROCO DB returnata - roti excentrice si lumina care se propaga prin carcasa.
BR212 ROCO DB pastrata ca si compromis, aceeasi problema cu luminile ca si modelul returnat.
060 DA CFR MTB vanduta la pret de nimic pe OLX, calitate generala foarte proasta.
EA 060 CFR @AmintiriFeroviare returnata din cauza vopsirii de foarte proasta calitate.

In 2021 mi-am propus achizitionarea a 3 locomotive:
1- Una cu aburi si generatori de fum - Mi-ar placea BR086 sau BR023 ROCO, dar am reticente din cauza esecurilor cu BR211 si BR212.
2- Un diesel, cu sunet, cel mai probabil o Ludmilla 132/232/233, nu sunt decis daca PIKO sau ROCO.
3- Oscilez daca sa mai dau o sansa unui 060 EA "delfin" @AmintiriFeroviare sau daca sa vand tot ce am de la acest producator si sa uit de CFR si de acest producator/ intermediar..

P.S.: Cand scriu un email catre PIKO, primesc raspuns, insa de la ROCO, nu. Pentru mine conteaza si acest aspect.

Un an nou mai bun!
 

AdyAero

Well-Known Member
Trenulist
9 Septembrie 2008
388
153
39
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Vad multe discutii foarte utile despre producatori, dar ar trebui purtate intr-alt topic care exista deja si asadar se pot completa informatiile de acolo.
@AlexDB Pentru Ludmila, daca nu scot cei de la Roco o varianta cu sala masinilor luminata si cupla KK, iti recomand Piko.
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
1.137
1.264
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
La locomotive cu abur , Roco nu am vazut sa dea rateuri, iar locomotiva BR 23 este o locomotiva foarte bine facuta, care ruleaza excelent. Matritele cred ,ca au ramas aceleasi , diferentele sunt la roti , motorizare si interfata digitala, mi-au trecut ceva locomotive seria asta prin mana(modele mai vechi) si toate au rulat perfect dupa digitalizari plus ca erau foarte silentioase chiar cu motoarele de generatie veche(doar cele echipate cu Esu mai bazaiau putin).