Corpul de control din Cluj, compus dim membru ââŹÂinteresantulââŹÂ, ââŹÂVicemebrupreşedenţial ââŹÂinteresantulââŹÂ, Secretar şi şofer ââŹÂinteresantulââŹÂ a făcut o inspecţie inopinată ieri la şantierul Argel - Moldoviţa pentru a vedea stituaţia de lucrări la faţa locului şi a comenta diverse.
întâi voi lăsa pozele să comenteze, pe urmă mă bag io, şi cine mai vrea.
Gara Moldoviţa pentru ecartament normal:
Se pot observa felinarele de epoca, semnalizarea, care par a fi în regula....
Intru prin remiza CFI Moldoviţa:
Toaleta marcată bine
)
Acum imaginle vor fi dinspre Argel spre Moldoviţa:
O adunătură de fier vechi, cred că a fost scoasă din vechiul traseul al reţelei CFF Moldoviţa.
Punctul Terminus Argel
Situaţie de lucrări în amonte de podul de peste Argel:
Se lucrează la podul peste râul Argel. Pot confirma că la ora 10.46 muncitorii îşi vedeau de lucru....
O poză care seamănă cu cea pusă de Georg, dar de data aceasta cu maşina proprietarului curţilor despărţite de CF.
Am văzut că au apărut nume de staţii:
Traseul deja vechi, operaţional. Este un fragment din podul combinat auto/feroviar
Amu să comentez:
E bine că cineva face ceva în timp ce mulţi stau pe margine şi se uită (ma includ şi pe mine)
Faptul că au apărut nume de staţii, (vreo 6) mă duce la ideea că s-ar putea ca linia să fie deschisă in viitorul nu prea îndepărtat traficului de persoane (în zonă lumea merge mult pe jos, nu sunt curse de transport regulat auto)
Dacă se va porni transport de pasageri regulat, sper ca Georg să poată să prelungească linia până la Vatra Moldovitei, eventual cale intercalată cu cea normală, unde traficul turistic este imens. O călătorie de la Mânăstrire, până la Muzeul Ouălelor încondeiate, cred că ar umple în plin sezon fiecare garnitură.
Altfel spor la treabă şi succese.
P.S.
Multumim ââŹÂRomania ShuttleââŹÂ pentru posibilitatea de a vizita această regiune frumoasă a ţării.
L.E. - Guvernul va fi mulţumit, deaorece la impozit se adaugă şi podurile, acestea fiind construcţii speciale.