Model 3D al locomotivei BR36 din 1898

Rigel

Active Member
4 Mai 2012
90
0
Cluj
LOCATION
Cluj
Salut. Un model 3D al locomotivei KPEV P4.2 din 1898, mai tarziu reclasificat.
http://www.worldrailfans.info/Articles/Europe/GermanSteamImages/Prussian/36-006.jpg
http://de.wikipedia.org/wiki/Preu%C3%9Fische_P_4.2

cateva specificatii:
Tip: 2'B n2v
V Max: 100 km/h
Lungime (cu tender): 17.6 m
Greutate totala: 50t
Diam. rotilor motoare: 1.769mm























 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.104
1.088
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Simpatica.

Sper ca i-ai facut distributia von Borries cu cilindrii de diametre diferite pe fiecare parte a sasiului corect, intrucat aceasta este principala caracteristica tehnica a acestui tip de locomotiva. Nu ne arati si o imagine din fata?
 

Rigel

Active Member
4 Mai 2012
90
0
Cluj
LOCATION
Cluj
"Sper ca i-ai facut distributia von Borries cu cilindrii de diametre diferite pe fiecare parte a sasiului corect"

asta n-am stiut. M-am orientat dupa cateva modele dar n-am vazut vreo diferenta, sau poate am fost eu neatent? in fine, dupa astea m-am folosit
http://trains.manvell.org.uk/n-scale/locos-ep2-4/BR36_398.jpg
Varianta poloneza (PKP OD2 )
http://parowozowniajarocin.pl/?page_id=410!lightbox[cg_410]/8/
Varianta originala
http://www.modellbau-wiki.de/wiki/BR_36
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.104
1.088
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Atunci ai gresit, pentru ca diferenta e mare si este lucrul cel mai cunoscut despre aceasta locomotiva.

Cilindrul de inalta presiune masoara 460mm de diametru interior, iar cel de joasa presiune 680mm diametru interior. Cel de joasa presiune e pe partea fochistului, adica pe stanga.

Si forma Zylinderverkleidung adica cutei cilindrilor este foarte diferita de pe o parte pe cealalta.
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
81
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Rigel,

nu pot sa-ti judec munca pentru ca nu sunt cel mai in masura insa rog corecteaza: locomotivele KPEV G 10 sunt seria CFR 50.1 nu 50.000. Acestea din urma sunt venite pe alta filiera.
 

Rigel

Active Member
4 Mai 2012
90
0
Cluj
LOCATION
Cluj
"Atunci ai gresit, pentru ca diferenta e mare si este lucrul cel mai cunoscut despre aceasta locomotiva."

De aveam si eu ceva planuri din fata :( Dupa privire nu-mi dau seama. Oricum, multumesc ca mi-ati dat numerele. Le rezolv.

"locomotivele KPEV G 10 sunt seria CFR 50.1 nu 50.000. Acestea din urma sunt venite pe alta filiera."

Am editat. facusi mai multe greseli :confused: