Hai sa va dau si eu situatia din mersul valabil de la 2 Octombrie 1949, pentru liniile pe care le-a pozat dantm aici.
1. Linia Buzias - Buzias Bai nu apare deloc (sa fi fost oare inchisa tempoar?).
2. Pe linia Bucuresti Nord - Bucuresti Filaret - Giurgiu Nord - Giurgiu Frontiera, circulau zilnic 7 perechi de trenuri (4 perechi de "curse muncitoresti" si 3 perechi de personale) si exista o cursa suplimentara care circula sambata si duminica, pe ruta Bucuresti Filaret - Jilava.
3. Pe linia ingusta Sibiu - Cornatel - Sighisoara circulau (doar martea si vinerea), cate o pereche de personale si una de trenuri mixte (care aveau ca destinatie statia Vurpar). Pe ramura spre Vurpar, in afara trenulrilor mixte, mai mergea si o pereche de personale.
4. Pe linia Caransebes - Subcetate - Boutari era o circulatie intensa: 2 perechi de trenuri personale Caransebes - Boutari (una era formata din automotoare), 3 perechi de personale Caransebes - Otelul Rosu, alte 3 perechi de personale pe Otelul Rosu - Boutari (deci in total, la Boutari ajuneau 5 perechi de trenuri
) si o pereche de personale, de la Boutari la Subcetate.
5. Pe liniile electrice aradene situatia era urmatoarea: Arad - Ghioroc - 6 perechi de trenuri (una circula cu "ordin special", Ghioroc - Pancota - tot 6 perechi (la fel, una cu "ordin special"), iar pe Ghioroc - Radna - 5 perechi.
6. Din liniile prahovene prezentate de dantm, in 1949 nu apar decat: Vornicul Margineanu - Ditesti - Moreni, pe care circulau 4 perechi de automotoare si Ditesti - Provita - Gura Palancii, pe care mergeau 9 perechi de trenuri (2 perechi de automotoare pana la Filipestii de Padure, alte 3 perechi pana la Provita si 4 perechi de "curse muncitoresti" Provita - Gura Palancii). Mai exista o ramura intre Provita si Margineni, pe care circulau 4 perechi de "curse muncitoresti".
7. Pe Campia Turzii - Turda, circulau 2 perechi de personale, 4 perechi de trenuri mixte si o pereche de curse, iar pe linia ingusta spre Abrud mergeau 2 perechi de personale (una cu "ordin special").
8. Pe Huedin - Calatele circulau 2 perechi de trenuri mixte si una de personale, iar pe Oradea - Cheresig, 2 prechi (una de "mixte" si una de personale).
9. Pe Oradea - Holod - Vascau mergeau 2 perechi de personale (una cu "ordin special") si o pereche de motoare Holod - Vascau.
10. Pe Holod - Dobresti mergeau 2 perechi de trenuri mixte (iar "ordinul special" pentru una din ele :lol
, iar pe Holod - Salonta, o pereche de personale si una de automotoare.
11. Pe liniile inguste Muresene situatia era: Tg. Mures - Praid - o pereche de personale, Tg. Mures - Band, 2 perechi de personale (una spre Lechinta si cealalta spre Mihesul de Campie).
12. Sighet - Borsa - o pereche de personale; Campulung la Tisa - Sighet - 3 perechi de personale.
13. Sacueni Bihor - Sarmasag - o pereche de personale, iar tronsonul Simleul Silvaniei - Sarmasag - 2 perechi de personale si una de mixte.
14. Ulmeni - Cehul Silvaniei - 2 perechi de mixte (iar cu "ordin special").
15. Linile inguste Satmarene: Satu Mare (Gradina Romei) - Somcuta Mare - o pereche de mixte, Ghilvaci - Ardud - 2 perechi de mixte, iar Satu Mare - Bicsad - 2 perechi de personale (una cu nelipsitul "ordin special").
16. Carei - Berveni - 2 perechi de personale (circulau doar lunea si vinerea).
17. Focsani - Odobesti - o pereche de mixte, 3 de automotoare si una de personale, iar pe Odobesti - Burca - o pereche de mixte
18. Marasesti - Panciu - 2 perechi de personale si una de mixte, Comanesti - Moinesti - 2 perechi de personale si alte 2 de mixte.
19. Centura Bucurestiului: Bucuresti Nord - Bucuresti Obor - Catelu - o pereche de curse
20. Tandarei - Lunca Dunarii - o pereche de curse
Si in final, Dobrogea, unde nu aparea inca nimic din ceea ce aveau sa fie "liniile Canalului Dunare - Marea Neagra"...