A
Anonymous
Guest
robypedia a spus:aa...si trenurile Vaslui-Husi si Crasna-Husi sunt tot Desiro, nu?
Vara trecuta am fost pana la Husi si am vazut ca toate garniturile(MT 2007-08) sunt Desiro, presupun ca au ramas la fel... 8)
de Desiro e nevoie si pe alte linii din Muntenia la rang de personal nu doar Moldova si Ardealul. Linia 302 Pl.Sud-Targoviste sunt trenuri formate din 1 Garnitura Te + 1 vag 21-47 la nici macar 150 calatori. Intr-o zi de lucru ( L-V ) cel mai aglomerat tren de pe aceasta ruta are doar 135-140 calatori iar un Desiro din cate stiu eu are 124 locuri.
Ex : Joia trecuta am mers cu 3335 care se intoarce ca 3338 inapoi. Tren tras de DA si 4 vag 21-47 la doar 140 calatori, din care sa zic ca vreo 40% erau cu bilete si abonamente restul cotizau la nas cu 1 leu. Era rusine nasului sa mearga prin tren sa colectioneze celebrul leu. parca era un cersetor
mai jos iata detaliile : calatori care coboara si care urca din fiecare statie
P 3335 Pl.Sud - Targoviste
Dupa plecarea trenului din statia PL.Vest am fost sa numar calatori. Erau doar 135 + eu. Apoi urmeaza statiile :
Statia , Coboara si urca
C.lui.Bot 0 - 0
C.lui.Tei 37 - 1
Targsoru.Nou 13 - 1
Bratasanca 28 - 1
Zalhanaua 16 - 3
I.L.C 2 - 2
ILC.vest 11 - 2
Mija 4 - 1
Bucsani 0 - 0
Adanca 4 - 1
Sacuieni 0 - 0
Razvad 2 - 0
Valea.Voievozilor 1 - 0
Targoviste.Nord 0 - 2
Teis 2 - 0
Romlux 8 - 0
Targoviste.Sud 19 - 0
si acum intoarcerea aceluiasi tren : P 3338 Targoviste - Ploiesti.Sud
Targoviste 0 - 8
Romlux 0 - 0
Teis 0 - 1
Tgv.Nord 0 - 0
Valea.Voievozilor 0 - 1
Razvad 0 - 0
Sacuieni 0 - 0
Adanca 1 - 0
Bucsani 1 - 0
Mija 2 - 0
ILC.vest 0 - 1
ILC 0 - 2
Zalhanaua 1 - 3
Bratasanca 3 - 2
Tagrsoru.Nou 0 - 2
C.lui.Tei 0 - 0
C.lui.Bot 0 - 1
Pl.Vest 5 - 2
Pl.Sud 10
Calatori de un microbuz !!!
Unele statii au soseaua langa cf n-ar strica sa bage Desiro care sa sara peste statiile care nu aduc nici un fel de ban in contul Cfr. EX : Valea.voievozilor, Razvad, Sacuieni, Adanca si Bucsani in felul asta s-ar scurta durata parcursa dintre Ploiesti-Targoviste. Un microbuz face 65-80 minute acum cand drumul e rau. Daca drumul era bun scotea si 55 min pe langa trenul cu 100 minute pentru ce ?? pentru 3-5 statii unde urca 1 calator/zi
karpaty a spus:In legatura cu 681 limitat la constanta si 1821 limitat la bucuresti este o mare prostie ... pacat![]()
Probabil ca nu erau calatori pentru 681 intre Constanta si Mangalia, sau poate ca erau maxim vreo 20-30 asa si nu avea rost sa pastreze tren de 350 locuri pentru 20 calatori. Iar dimineata e IC 581. Din 2 trenuri decat sa mearga amandoua mai goale mai bine merge unul plin. Asta e politica celor de la Cfr.