Si am gatat si Traxx-ul ce circula la noi in Arad si este facut de amintiri feroviare la scara H0. Anunturile de gara sunt exact trenul asta.
https://www.youtube.com/watch?v=yzpQNNqCX_U&t=39s
F0 becuri
F1 motor
F2 goarna inalta
F3 goarna joasa
F4 ventilator racire
F5 compresor
F6 mod manevra
F7 sunet roti curbe
F8 fluier conductor
F9 usa mecanic
F10 eliberare aer din frane
F11 cupla
F12 nisipar
F13 discutie mecanici plecare
F14 discutie mecanici
F15 anunt gara sosire
F16 anunt gara plecare
F17 clima
F18 frana pe arcuri
F19 sunet frana de urgenta
F20 sunet roti locomotiva
F21 frana de locomotiva
F22 sunet roti tren peste macaze
F23 stopuri
F24
Pentru un plus de realism locomotiva va avea urmatoarele caracteristici automate:
in stationare la un anumit interval de timp se va auzi compresorul care baga aer in frane
in stationare la un anumit interval de timp se va auzi fluierul conductorului de tren
in stationare la un anumit interval de timp se va auzi sunetul de eliberare aer din frane
in stationare la un anumit interval de timp se va auzi sunetul revizorului de frane (cel ce da cu ciocanul in roti), in acel moment trenul NU va putea fi miscat din loc pana nu termina revizorul de testat franele, aprox 12 secunde apoi se pune pe liber si se poate misca locomotiva
in miscare dupa depasirea anumitei viteze (aprox 60% din viteza totala) se va auzi sunetul de eliberare a nisipului pe roti pentru o aderenta mai mare, la un anumit interval de timp.
are stabilita inertie variabila in functie de viteza si conform cu sunetele de franare. ATENTIE!!, acest fapt desi ofera un comportament realist al locomotivei, poate duce la accidente daca nu este folosita corespunzator pe diorama
https://www.youtube.com/watch?v=yzpQNNqCX_U&t=39s
F0 becuri
F1 motor
F2 goarna inalta
F3 goarna joasa
F4 ventilator racire
F5 compresor
F6 mod manevra
F7 sunet roti curbe
F8 fluier conductor
F9 usa mecanic
F10 eliberare aer din frane
F11 cupla
F12 nisipar
F13 discutie mecanici plecare
F14 discutie mecanici
F15 anunt gara sosire
F16 anunt gara plecare
F17 clima
F18 frana pe arcuri
F19 sunet frana de urgenta
F20 sunet roti locomotiva
F21 frana de locomotiva
F22 sunet roti tren peste macaze
F23 stopuri
F24
Pentru un plus de realism locomotiva va avea urmatoarele caracteristici automate:
in stationare la un anumit interval de timp se va auzi compresorul care baga aer in frane
in stationare la un anumit interval de timp se va auzi fluierul conductorului de tren
in stationare la un anumit interval de timp se va auzi sunetul de eliberare aer din frane
in stationare la un anumit interval de timp se va auzi sunetul revizorului de frane (cel ce da cu ciocanul in roti), in acel moment trenul NU va putea fi miscat din loc pana nu termina revizorul de testat franele, aprox 12 secunde apoi se pune pe liber si se poate misca locomotiva
in miscare dupa depasirea anumitei viteze (aprox 60% din viteza totala) se va auzi sunetul de eliberare a nisipului pe roti pentru o aderenta mai mare, la un anumit interval de timp.
are stabilita inertie variabila in functie de viteza si conform cu sunetele de franare. ATENTIE!!, acest fapt desi ofera un comportament realist al locomotivei, poate duce la accidente daca nu este folosita corespunzator pe diorama