Material rulant K.Bay.Sts.B. (H0)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna,

daca pe baietii de la Modelleisenbahn GmbH i-ar fi dus capul macar cat ii ducea pe cei de la Fleischmann pe vremea lui Horst Fleischmann, ar fi pus o BR89 (Pr T3) la acel "Verschlagzug", exista si ea in program si este de 1000 de ori mai potrivita... acest tren s-ar potrivi excelent pe o linie secundara prusaca cu pietris in loc de balast si sine de 35 ;)

deci daca vrea sa-si ia o T3 :D

B74MRV, orice G02 sau G10 s-ar potrivi garniturii tale... cele mai bune sunt cele de la Brawa insa scumpe, exista si la Fleischmann, si la Trix, si Roco, si altii...

de preferinta unul cu cabina de franar, in epoca II inca nu aveau toate linie de frana completa HiK, ca sa nu mai vorbesc de KE ;)
 
Sal
Inca cateva achizitii.
Vagon bagaje Lima:

Cod L309309, frumos, bine detaliat atat la interior cat si la exterior, nepregatit pt iluminare interioara, vopsit la exterior cu un verde cam deschis pt gustul meu, care impreuna cu L30914 pot forma o garnitura frumoasa (ma tot chinui sa ajung pana la Rally) si pe gustul meu mai ales ca BR64 tracta astfel de garnituri. La momentul cand va primi luminare interioara mi-am propus sa ii montez leduri si in lampile finale.
 
salut,

mai intai, sa-l stapanesti sanatos!

acum bolovanul :D : pacat ca e cam scurt, e scurtat cam cu 15% fata de ce ar trebui, deci lungimea e pe la 1:100... :(
 
eu am tot setul si pot spune ca imi place foarte mult, desi nu nu mai faptul ca sunt 1:100 prezinta o problema; mai sunt si sabotii de frana si altele; dar in rest sunt ok, mai ales ca pret!!! si eu ma gandesc sa le fac iluminare interioara, insa mai am nevoie de punti redresoare, si cum str. Maica Domnului e cam departe de Dr Taberei..... dar si lenea e mare....
 
buna,

problema e ca amicul B74MRV are numai material "Profi", deci un vagon scurt la 1:100 e cam... pe dinafara :(

insa ma voi gandi la ce conversie se preteaza baza aceasta...
 
Horia, multumesc de apreciere.
Ce am constatat eu este ca acest vagon langa unul de la Roco prezinta o diferenta de inaltime la tampoane cam de 2 mm ceea ce se explica, cred, prin diferenta de scara. Deja i-am pus gand rau . . . . .
Bafta
 
B74MRV a spus:
Sal
Inca cateva achizitii.
Vagon bagaje Lima:



Cod L309309, frumos, bine detaliat atat la interior cat si la exterior, nepregatit pt iluminare interioara, vopsit la exterior cu un verde cam deschis pt gustul meu, care impreuna cu L30914 pot forma o garnitura frumoasa (ma tot chinui sa ajung pana la Rally) si pe gustul meu mai ales ca BR64 tracta astfel de garnituri. La momentul cand va primi luminare interioara mi-am propus sa ii montez leduri si in lampile finale.

Salutare

Super vagonul, am si eu asa ceva si celelelalte doua vagoane din set, te intreb ca sa faci o garnitura completa sunt suficienate cele trei vagoane din set sau mai este nevoie de completare si inca ceva, aceste garnituri au fost trase si de loko din seria 75'


ms
 
Sal
Desi nu prea eram adeptul vagoanelor de calatori, placandu-mi mai mult cele de marfuri, am fost contaminat destul de rau cu aceasta varianta de virus numit "vagoane de calatori" si pt ca nu m-am putut vindeca am achizitionat setul (incomplet) 64000 de la Roco.

Frumoase, in culori specifice KBSB, cu multe detalii fine atat la exterior (vagon, sasiu, roti) cat si la interior (acesta fiind destul de bine detaliat avand si toaleta cu geamuri vopsite in alb), pregatite pt iluminat, cu o pungulita de accesori bine garnisita, marea majoritate pt acoperis; m-am indragostit pe loc de acest set (desi partial, dar gasim noi de cuplarat pe undeva si vagonul de posta).

Foarte incantat de ceea ce am vazut mi-am insirat sculele si m-am apucat de treaba


Asa cum am mai spus, setul este pregatit pt iluminat interior avand drept butuc al roti fasi de alama care ajung pana la acoperis, astfel principala problema fiind deja rezolvata.
De asemenea rotile sint dim metal, legaruta dintre ele facandu-se prin intermediul unui tub de plastic. Cam lucioase rotile pt gustul meu (o sa rezolvam cu un pic de vopsea) dat spitele fine imi plac la nebunie dand un aspect foarte realis vagonului.
Cam asa arata vagonul aproape complet echipat:

Avand in vedere ca am 3 astfel de vagoane, pe viitor vreau sa la montez instalatie de iluminat pe interior abea atunci fiind complete (desi un pic de murdarie ar duce la o si mai bunaasemanare cu realitatea).
Bafta
 
Sal
Tot din acest set face parte si acest vagon de bagaje (cred eu)

Micut, dragut, in aceleasi culori specifice si la fel de detaliat la exterior, cu ambele usi glisante dar cu interior neamenajat, de asemenea pregatit de iluminat din din fabricatie asemeni "fratelui" pt calatori, si acest vagon iti incanta privirea de "la prima vedere"

Cam asa arata jumatate din aceasta garnitura a mea in acest moment:

:aplauze: :aplauze: :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Bafta
 
Cu speranta ca nu o sa te superi da-mi voie sa fac niste precizari legate de vagoanele bavareze de mai sus.
Vagonul cu ampatament mai mic (LuP. 107mm LuP =distanta intre tampoane) este un GwL Bay 96 ceea ce inseamna ca e un vagon de bagaje bavarez pt trenuri locale cu anul de fabricatie 1896.Roco a mai scos din aceeasi serie inca 2 modele: Un vagon de clasa a3a CL Bay 06b (LuP. 102mm) ceea ce inseamna C=clasa a3a ,L=Lokalbahn ,06 =an constructie 1906 si b pt ca mai exista si versiunea CL Bay 06a in realitate.
Si al treilea vagon PwPosti Bay 06 (LuP 100mm) care dupa cum ii spune si numele e vagon de posta.
Garnitura aceasta a fost tractata in special de Gtl2/2 adica br 98 .3 de mai tirziu, cunoscut si sub numele de Glaskasten(cutiuta de sticla) model realizat in mai multe versiuni de Roco si Trix.
Cit despre vagonul cu apatament mai mare ,Roco a scos o serie de 4 vagoane: BPostL Bay 01
PwL Bay 02
CL Bay 06 (a de mai sus)cel pe care il ai tu
CL Bay 11a
Garnitura astfel formata era trasa de BBII sau Br 98.7 la DRG model realizat deasemeni in diferite versiuni de Roco.
Modele sint intradevar superbe destul de rezistente ,cu multe detalii ,rotile cu spite in forma de stea tipic bavareze fac deliciul lor. Singura mea amaraciune e ca nu am reusit sa le compar cu cele facute de Trix ,pe cele de la roco le am si eu dar epII.
 
Pentru ca B74MRV mi-a deschis pofta de a mai rascoli prin imaginile salvate de pe internet,am purces la o trecere rapida in revista a imaginilor cu trenuri si locomotive bavareze.Si uite ce am gasit:Mai intii doua imagini cu PtL 2/2 "Glasskasten"


Cred ca in prima imagine Glasskasten-ul trage vagoanele cu ampatament mic.
Apoi BBII

Dupa cum se vede si Mikro Metakit si Micro Feinmechanik au produs BBII -ul
Si am gasit o imagine care m-a dus imediat cu gindul la Trix :

Si am avut dreptate pentru ca Trix a scos ca noutate 2008 locomotiva din imagine un DXI si 3 vagoane pentru ea .Le gasiti pe pagina de net a lui Trix http://www.trix.de/produkte/neuheiten_auswahl.php
la " Sommer- Neuheiten 2008" paginile 6 si 7
La o atenta privire remarc ca Trix are doar vagonul de clasa a3a(CL Bay 11)la fel ca Roco ,pe cind celelalte 2 ,postalul si clasa 2/3 sint alte vagoane bavareze decit cele de la Roco. Intimplator locomotiva am avut-o in mina chiar ieri si este din punct de vedere estetic ireprosabila. Detalii minutiose ,vopsea si inscriptii fara cusur. Nu stiu cum e la drum ,cum functioneaza ,cit e de zgomotoasa,etc..
Eu colectionez modele la EpIIb dar dragoste dintii nu se uita niciodata(Modele din Ep I).Pe undeva prin primele mele postari am explicat de ce am optat pentru EpII si ar fi pacat sa va mai rapesc din timp, repetind .Poate cu alta ocazie ,cine stie..
 
Sal
Drg multumesc de informatii, sunt foarte interesante. Acum am o dilema:
ori http://www.trix.de/produkte/frontend/index.php?page=detail&detail&sCountryCode=de&start=0&nr=22042&stichwort=&baureihe=&spur=&gruppe=&untergruppe=&epoche=&merkmale=&show=detail&iNeuheitenKatalogID=820&sNeuheitenSpur=&fromSLIMSITE=&wishednumber=
ori: http://www.trix.de/produkte/frontend/index.php?page=detail&detail&sCountryCode=de&start=0&nr=22021&stichwort=&baureihe=&spur=8&gruppe=8&untergruppe=32&epoche=14&merkmale=all&iNeuheitenKatalogID=&sNeuheitenSpur=&fromSLIMSITE=&show=detail&wishednumber=
Ambele imi plac foarte mult, deci imi trebuie cateva argumente sa ma decid pe care sa o achizitionez prima (o loko Glasskasten este mai de mult in planurile de achizitie)
Bafta
 
Vezi ca Glaskastenul e in catalog cu rosu la semafor ,deci nu o mai produc .Trix are obiceiul (prost ,zic eu) da a produce nu an ,doi si apoi sa interupa si sa revina cind au ei chef.Asa ca modelul s-ar putea sa-l mai gasesti pe la dealeri mai ales in Germania.
Deci pe asta te sfatuiesc sa-l achzitionezi. DXI poate sa mai astepte.Mai ales ca Glaskasten-ul are si decodor incorporat cam la aceeiasi bani.De retinut e daca ai statie digitala care recunoaste decodoarele Trix.
Poate sint posesori ai modelelor care iti pot spune mai multe despre partea tehnica,eu fiind neavizat ,nu le-am vazut la lucru.
Daca ai interbari punctuale as fi bucuros sa iti pot raspunde.
Spor la achizitii si la joaca!!