http://www.visitshanghaicity.com/2010/04/shanghai-maglev-train-timetabletime-table.html
Cred ca aici gasim o mare parte din raspunsuri.
Ei au o frecventa de 15 minute intre 2 trenuri. Ele sunt pline la fiecare drum.
La aeroportul din Shanghai, aterizeaza sau decoleaza aprox 4 avioane / minut, si nu sunt ATR-uri sau AN24, ci marea lor majoritate sunt 747, 737, A320, A380, care au cateva sute de pasageri.
La Otopeni frecventa de aterizare/decolare este aprox un avion la 10 minute. E ceva diferenta. Nu?
Nu stiu ce capaciytate de transport are, dar cred ca 500 persoane incap. La 5 euro/om face 1000 euro/cursa, la intervalul declarat pot face 120 curse pe zi ceea ce inseamna 300.000 euro/zi respectiv 110.000.000 pe an. Ceea ce insemna, fara a lua in calcul costurile de operare ca in 12 ani se amortizeaza, ceea ce in domeniul transporturilor e mai mult decat bine!