Magistrala Bucuresti-Constanta

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dave

Active Member
Trenulist
8 Martie 2008
136
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Haideti sa continuam aici discutiile ramase neterminate despre magistrala Bucuresti-Constanta.
Din ce am vazut eu, intre Pasarea-Fundulea se circula in continuare pe un singur fir (firul 2).
Nu stiu care mai e situatia in gara Baneasa?
 
Gara Baneasa e terminata de mult.
Odata cu terminarea sezonierelor, trenurile ramase au fost deviate iar Baneasa - Pantelimon s-a inchis la loc pentru terminarea lucrarilor din Pantelimon.
Reportaj aici : http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic584-0.php
 
salut Florin, am eu ceva poze facute special pentru a surprinde catenara pe Buc-Cta. Voi reveni.
 
Firul 1, Pantelimon-Fundulea (poate si mai mult de atat) este inchis circulatiei de ceva vreme. Din cate imi aduc aminte, acesta fusese redeschis circulatiei, iar anul trecut se circula pe ambele fire.
Am vazut ca se lucreaza la sistemul TMV, si ma intreb daca asta e motivul? La cate trenuri circula zilnic, s-ar fi putut circula si prin ordine de dispecer, banuiesc.
 
Hai ca se poate:

http://www.gandul.info/news/calatoria-cu-trenul-pe-ruta-bucuresti-constanta-scade-de-vineri-la-2-ore-si-30-de-minute-pentru-trenurile-care-circula-fara-oprire-8496613

Marius.

PS: Vinerea asta ar trebui s-o punem in calendar si s-o serbam ca si SARBATOARE NATIONALA: ba se inaugureaza linia Buc-Constanta cu timpi de parcurs ca in anul ....1989 :D , ba se lanseaza transportul de noapte in Bucuresti, ba se anunta ca se va reparar Podul de la Gradistea.....ehee, clar cred ca m-am teleportat intr-o Romanie paralela....stati sa ma ciupesc putin, poate ca visez...hmmmm :confused:

O fi VINEREA MARE number 2 !!!!.....ca se intampla numai minuni....minunate !!! :D
 
da chiar, de ce isi iasa din fire cu o viteza de nivel 189 dupa atitea ,,proiecte" facute si bani malaxati?

ca citeam dimineata la cafea un mers in care un rapid facea distanta in 2 ore si 34 de minute.
 
Da, parc㒠ştirea era ca de prin 15 iunie 2011 se circul㒠cu aşe vitez㒠ameţitoare.

E.
 
Apropos, ca stirea e ca stire, ca de stiri avem parte destule: a vazut cineva cu ochii lui (sau macar prin ochii cuiva foarte apropiat si de incredere) cea de 8-a minune a lumii ? Chiar face trenul 2 ore si jumatate de la bucuresti la cta ?
E bine ca am ajuns la performantele de pe vremea lui ceasca. E totusi un pas inainte. Si sa speram ca minunea nu sa tina atat de putin cat e in poveste.
 
rapidul 983 face doua ore jumatate - confirmat de prieteni. cica e super frumos in tren si curat. Insa daca vrei sa mergi mai departe de constanta trenul are regim de personal :D adica mai faci aproximativ o ora si 50 de minute pena la Mangalia ! :-?
 
:D pai sta in neptun 9 minute, in constanta 17 minute !! iar in alte 5 gari cate 2-3 minute. In total sta 38 de minute prin statii. restul le face pe drum.

In Constanta e obligat sa stea atata deoarece primeste locomotiva diesel. Asta pentru ca nu s-a agitat nimeni sa electrifice linia pana la Mangalia.
 
tot e bine, parca pe vremea lu ceasca se schimba locomotiva in jumatate de ora (cel putin ce-mi mai aduc eu aminte ...)
nu inteleg de ce sta atata in neptun, ca e o gara mica si din cate imi aduc aminte nu are abatuta, deci nu stiu daca are pe cine sa astepte
iar legat de electrificare, hai sa fim seriosi, nu se electrifica un brasov-sibiu, care totusi e linie importanta as zice; deja cta-mangalia ar trebui sa fie linie secundara dupa importanta, desi apare ca magistrala principala 800; daca se mai inalta nivelul marii sau lacul techirghiol nu prea vad bine linia dintre eforie nord si sud
dar asta e alta mancare de peste, important e ca macar pana la constanta se merge bine; motiv de baute :D
 
Pai chiar ma uitasem pe gogule si vazusem ca e doar o linie.
Gara Neptun sa fie aia chiar de langa traversarea lui DN39 dinainte de Mangalia ? Nici nu stiam ca e o gara acolo, sau ma asteptam sa se numeasca Mangalia Nord sau cam asa ceva. Si de ce oare wikimapia o arata ca inchisa ? (closed)
 
Apoi aia e.
Când am fo io cu gez㒺u amu vre-o 15 ani ultima dat㒠pe acolo, ţiu minte c㒠pe clă’dire scria NEPTUN.
E mai aproape de Jupiter-Neptun decât de Mangalia. Ș`apoi trebuia ca atunci când ave chef Toar㒺u` s㒠mearg㒠la Neptun cu Ghez㒺u s㒠aib㒠o gar㒠mai acă’tă’ri, nu o simpl㒠halt㒠fă’r㒠nicio abă’tută’.

E.
 
Staţia Neptun are abateri, dar nu prea opresc trenurile în ea. în schimb, la Neptun Hc e ditai boschetă’ria în jur, de nu vede naşul când d㒠pelcarea dac㒠au coborât/urcat toţi (şi e trafic de că’lă’tori mare acolo), prin urmare s-au pus timpi mai mari de staţionare.

în restul staţiilor cu abateri se st㒠mult la încrucişă’ri.
 
Atentie! Trenuri estivale (lungi!) la Marea Neagra in Eforie Nord [Septembrie, 2011]<i></i>

LDE%20GM%20la%20intrare%20in%20Eforie%20Nord%20opera.jpg


Staţiunile de-a lungul coastei Mă’rii Negre au reprezentat şi o s㒠reprezinte mult timp o atracţie pentru turiştii din întreaga ţar㒠şi chiar şi de peste hotare. Aşadar, ală’turi de fraţii mei am devenit şi noi vizitatori pentru câteva zile în staţiunea Eforie Nord.

Am profitat la maximum de prezenţa mea acolo pentru a urmă’ri cu drag activitatea FeRoviaR㒠din Gara Eforie Nord. Deşi aproape la sfârşit de sezon, totuşi trenurile soseau şi plecau cu turişti, în timp ce plaj㒠era plină’, iar apa mă’rii -- caldă’.

Trenuri ca cele venite de la Suceava, Iaşi, Bucureşti Nord sau Arad soseau unul dup㒠altul, în timp ce dinspre Mangalia urcau pe lâng㒠Lacul Techirghiol că’tre Eforie Nord trenuri Accelerate, Rapide şi Personale că’tre Constanţa, Bucureşti Nord sau Iaşi. Vagoanele de că’lă’tori erau câte 8-10 la fiecare tren, în timp ce locomotivele LDE EGM erau vedetele litoralului conectat de calea ferată’. Motoarele ambalându-se, vagoanele scrâşnind din saboţi sau discuri de frână’, goarnele asurzitoare sau fluierele oferite de şefii de tren îşi fă’ceau simţite prezenţa şi demonstrau, tuturor, c㒠la Marea Neagr㒠se poate ajunge (şi) cu trenul!

Valurile mă’rii şi ambarcaţiunile din larg sunt subiecte interesante de urmă’rit, la fel ca şi ră’să’ritul care ofer㒠un miracol zi de zi. La nivel de microcosmos, Constanţa ofer㒠multe obiective turistice de vizitat: cazinoul, stabilopozii pe care stau pă’să’ri ca să’-şi usuce penajul, parcurile cu dovezi ale coloniei greceşti Tomis, muzeele, teatrul şi restaurantele la care s㒠poţi mânca o Pizza superbă’. Turnul de televiziune şi lacul Belona sunt alte dou㒠obiective surprinse în filmarea de mai jos, la care v㒠doresc vizionare plă’cută’!

Lista trenurilor:
A1852, Suceava Nord -- Mangalia
R682, Mangalia -- Bucureşti Nord
A1862, Iaşi -- Mangalia
P8804, Mangalia -- Constanţa
R983, Bucureşti Nord -- Mangalia
A1822, Arad -- Mangalia
A1861, Mangalia -- Iaşi
R982, Mangalia -- Bucureşti Nord

http://www.youtube.com/watch?v=julD4RD_3_o