- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Top Modern Railroad in Romania, Comarnic - Predeal w/80 km/h [December, 2011] <i></i>
Calea ferată ce leagă Bucureştiul, capitala României, de Braşov, unul dintre cele mai importante municipii din Transilvania, reprezintă o legătură importantă feroviară care apropie în mai puţin de 150 de minute Muntenia de Transilvania. Pe lângă acest factor social şi economic, de legătură între cele două provincii istorice ale României, tronsonul de cale ferată Câmpina ââŹâ Sinaia ââŹâ Predeal, îşi face loc prin Valea Prahovei, una dintre cele mai atractive zone turistice din România.
Astfel, tronsonul feroviar Câmpina ââŹâ Predeal, distanţă de 48 de kilometri, a fost reconstruit integral. Multitudinea de curbe strânse, poduri şi podeţe fac din acest traseu unul dificil de parcurs pentru mecanicii de locomotivă, extrem de greu de construit, însă foarte frumos de admirat, atât pentru publicul călător, cât şi pentru cei pasionaţi de domeniul transportului feroviar.
De asemenea, panta caracteristică de 20 la mie între Câmpina şi Predeal dovedeşte diferenţa de nivel notabilă de peste 550 de metri între cele două localităţi. Totodată, vârful de pantă de la Predeal şi cele peste 10 linii de aici răspund cu brio la traficul intens care se desfăşoară pe acest coridor Pan European nr. 4 (Constanţa ââŹâ Bucureşti ââŹâ Curtici).
Aşadar, nu-mi rămâne decât să vă doresc vizionare plăcută la filmul de mai jos, în care apar în faţa dumneavoastră peste 34 de kilometri de tronson proaspăt refăcut de la 0 şi capabil de 80 km/h. Ca o ultimă precizare, viteza de derulare a imaginilor este de 4x, aşadar puteţi deduce şi dumneavoastră viteza de circulaţie a unui Tren Regio (fost Personal) pe acest tronson.
http://www.youtube.com/watch?v=IR6eJ6CFcvQ

Calea ferată ce leagă Bucureştiul, capitala României, de Braşov, unul dintre cele mai importante municipii din Transilvania, reprezintă o legătură importantă feroviară care apropie în mai puţin de 150 de minute Muntenia de Transilvania. Pe lângă acest factor social şi economic, de legătură între cele două provincii istorice ale României, tronsonul de cale ferată Câmpina ââŹâ Sinaia ââŹâ Predeal, îşi face loc prin Valea Prahovei, una dintre cele mai atractive zone turistice din România.
Astfel, tronsonul feroviar Câmpina ââŹâ Predeal, distanţă de 48 de kilometri, a fost reconstruit integral. Multitudinea de curbe strânse, poduri şi podeţe fac din acest traseu unul dificil de parcurs pentru mecanicii de locomotivă, extrem de greu de construit, însă foarte frumos de admirat, atât pentru publicul călător, cât şi pentru cei pasionaţi de domeniul transportului feroviar.
De asemenea, panta caracteristică de 20 la mie între Câmpina şi Predeal dovedeşte diferenţa de nivel notabilă de peste 550 de metri între cele două localităţi. Totodată, vârful de pantă de la Predeal şi cele peste 10 linii de aici răspund cu brio la traficul intens care se desfăşoară pe acest coridor Pan European nr. 4 (Constanţa ââŹâ Bucureşti ââŹâ Curtici).
Aşadar, nu-mi rămâne decât să vă doresc vizionare plăcută la filmul de mai jos, în care apar în faţa dumneavoastră peste 34 de kilometri de tronson proaspăt refăcut de la 0 şi capabil de 80 km/h. Ca o ultimă precizare, viteza de derulare a imaginilor este de 4x, aşadar puteţi deduce şi dumneavoastră viteza de circulaţie a unui Tren Regio (fost Personal) pe acest tronson.
http://www.youtube.com/watch?v=IR6eJ6CFcvQ
