Machete WW2 1:35

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am sa incep cu MERCEDES BENZ L3000 de la Italeri

camion al armatei germane de 3 tone,alaturi de Opel Blitz cele mai folosite camioane in timpul WW2
vopsit in varianta ce a apartinut fortelor aeriene germane in 1943
 
ce doi 'fritzi' din cabina au plecat cu echipamentele camarazilor ca sa le vinda pe 'snaps' :D
,in alta ordine de idei Italieri au detaliat bine modelul cum se si vede,rotile virinduse,avind cauciucuri nu turnate cu totul ca la Revell
Date tehnice:
lungime 6m
latime 2,27m
inaltime 2,13m
vit. max. 85km/h-consum 25-35l/100km in functie de terenul pe care circula
 
Opel Blitz fiind camionul cel mai uzitat de armata germana a fost construit in tot felul de variante ca si cea pe care o voi prezenta
OPEL MAULTIER Italeri

o varianta gindita de cei de la opel pt ofensiva din rusia datorita terenului greu dar folosita si in alte teatre de operatiuni
 
salut!!!
interesante modelele tale...am si eu un opel blitz...integrat intr-o brigada ss...
mult imi plac modelel germane ale WW II...de fapt de pe acea vreme am numai modele germane...eee...putin tehnica lor, putin orientarile politico-sociale...putin istoria, putin mitul...fiecare si toate la un loc...o epoca fascinanta...
din cite vad eu ...vopsire in pensula, asa?...
daca nu gesesc...da-mi voie sa-ti spun ceva...cind ai o culoare inchisa si pui peste aceasta o culoare deschisa...este nevoie de atentie si de 2 miini de culoare...crede-ma ca si eu vopsesc in pensula...apoi...daca esti dibace si cunosti...putin wheathering ascunde neconcotdantele si micile "greseli"...inevitabile in stilul de vopsire cu pensula!!!
imi place ceea ce faci!!!
spor la modelit!!!
 
da asa e vopsesc la pensula
iar aceste greseli sunt pt ca ce am prezentat sunt primele executate
in anumite zone sunt chiar trei miini de culoare pe unele modele
cit despre wheathering nu il stapinesc asa bine si sincer abea acum ma gindesc sa incep pe modele,mai ales pt a ascunde "greselile"
bafta
 
sa continuam, dar de aceasta data cu rusii :twisted:
ZIS-5 de la italeri

a se observa ca pina si "nea'ivan" se uita spre cer si zice "au mama ce troaca"....da ieftina si multeeee rau :D
a se observa,comparativ cu "fritzi" nu tu lampi de semnal,nu tu numere de inmatriculare...etc ..cabina din lemn(adica 'eco' ) mecanica de tractor din 1930..etc
acest model este vindut de Italeri dar de fapt modelul din plastic este facut la rusi la 'zvedva' sau asa ceva (un pui al italeri in rusia) ,prost facut,
 
Date tehnice:
lungime 6.06m
latime 2.23m
puter 73CP (cit un opel astra din '95 :evil: )
greutate max admisa 6t
sarcina utila 3t

lasind gluma deoparte acest camion a fost de fapt 'scheletul' camioanelor usoare de tansport din WW2,fiind primul scos ,apoi urmind vestitele 'zil' etc
 
urmeaza si americanii cu M3A1 Scout Car de la Revell

dupa cum se vede este o autoblindata(cu blindaj usor) folosita pt cercetarea manevrelor companiilor inamice, ce are la bord si ceva mitraliere Browning de calibru maricel
 
acest model M3 a fost produs incepimd din 1938 de catre WhiteMotorCompany din SUA,pt ca mai apoi in functie de nevoi sa fie imbunatatit aparind astfel M3A1 ce a fost folosit de trupele aliate in Filipine1941-1942,in Africa de Nord1942 si in Sicilia1943 pt ca mai apoi sa fie inlocuita cu M8Greyhound.
Date tehnice:
lungime 5.63m
latime 2.1m
greutate 5.8tone
blinaj 12mm
putere 110cp dati de motorul Hercules JXD 6 cilindri
 
Toate piesele sunt absolut bestiale! mai ales umblatoarea cu cardan si diferential. Declaram in unanimitate plus unul ca vrem si la HO, ca murim de ciuda. LDH, adu lama :(

Atty, dar de ce stau asa pneurile osiei spate? Se vede din tambur? la puntea fata e ok, dar nush ce dracu e in spate.
 
din studiile de mecanica auto dobindite in liceu la frinele pe tambur,tamburii spate trebuiau sa fie mai mari pt o frima eficienta
deci in concluzie e corect
 
atilla a spus:
din studiile de mecanica auto dobindite in liceu la frinele pe tambur,tamburii spate trebuiau sa fie mai mari pt o frima eficienta
deci in concluzie e corect

Adica ... exact pe dos trebuie sa fie franare mai puternica pe fata si mai slaba pe spate.

Daca nu ma crezi fa un experiment.

Ia o cutie de chibrite, infige un ac cu gamalie, la unul din capete, si leaga de el o ata de papiota.

Trage incet de ata avand acul cu gamalie in sensul de mers al cutiei.
Ai sa observi un mers serpuit al cutiei.

Intoarce cutia cu boldul in sensul opus de mers,
Trage de ata in acelasi sens ca la prima proba si ai sa observi un mers rectiliniu.

Concluzia ... frane puternice pe fata si mai slabe pe spate.

Exista si o explicatie fizica dar daca te-a convins experimentul nu o mai scriem.


Obi! Nu iau lama dar machetele-mi plac
 
acest model a fost gindit in 1940 ca vehicul cu blindaj mediu pt transportul infanteriei dar a devenit baza a peste 22 variante de vehicule ce puteau merge oriunde datorita motorului Maybach in 6 cilindri ce atingea 50 km/h pe orice tip de teren