Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Sal,
uite citeste aici :
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3976
asta daca folosesti motorase tillig si o centrala digitala Lenz sau Roco .
Pentru alte centrale :
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=83
multumesc
dar mie imi trebuie ca si pentru prosti adica unde trebuie izolat macazul unde se leaga ,nu am motor tilling si oricum il leg imi intra in scurt am motor conrad
Macazele tillig functioneaza doar cu motorase tillig , de ce pentruca motorasul tillig mai are in el si cateva perechi de contacte care gliseaza pe alte contacte asa facanduse scimbarea de polaritate si alimentarea inimi macazului cea ce evita intrarea in scurt , sper ca am fost destul de clar .
Sfatul meu este sa cumperi motorase tillig si sa le conectezi dupa schema .
Macazurile Tillig functioneaza fie cu motorasele dedicate de la Tillig, fie cu cele de la Conrad, fie cu servo-uri folosite in sisteme RC. In functie de mecanismul folosit se alege si decodorul (sau in functie de decodor se aleg mecanismele :idea: ). Portiunile centrale ale macazului se izoleaza (cele doua sine scurte dispuse in V) de celelalte sine, deoarece altfel macazul pune in scurt sistemul.
Uite si un link cu imagini sugestive: http://www.newrailwaymodellers.co.uk/images/livefrog.jpg
"insulated joiner" din imagine reprezinta izolatorii necesari, care ar fi trebuit sa fie inclusi in cutia cu care a fost livrat macazul (macazurile Tillig TT electrofrog au in pachet izolatorii, papucii pentru conexiunile electrice si o schema de conectare)
motorul de la conrad are un contact auxiliar special pentru polarizarea inimii macazelor. Daca inima macazului tau e izolata atunci ea trebuie lagata pe contactul central al comutatorului automat din motorul conrad. cele doua capete de contact se leaga la sine stanga respectiv dreapta. Ai chiar si schema desenata pe prospectul motorului....
Iar pentru digital, motorul de la conrad necesita o mica modificare interna, si un montaj de adaptare pe iesirea de electromagnet. daca am timp iti pun ceva scheme.