M801: La vanat trenuri private pe Oltenita!

mishu88

Well-Known Member
Trenulist
13 Mai 2008
668
8
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
Excursie ciclo-feroviar㒠de-a lungul liniei M801, Titan Sud - Olteniţa<i></i>

Cum primă’vara lui 2012 s-a instalat atât de frumos şi de tandru peste România noastr㒠dragă’, tot aşa în sufletul meu s-a nă’scut o poft㒠nebun㒠de plimbare ciclo-feroviară’. Ieri, 21 aprilie 2012<i></i>, am ales ruta M801, Titan Sud - Olteniţa, dat fiind numă’rul deloc zgârcit de trenuri private care circul㒠aici.

într-o curs㒠frenetic㒠lă’sat㒠cu obţinerea unui nou record personal de pedalat (105,5 km în 11 ore), Regie - Cernica - Budeşti şi viceversa (contra vântului), am traversat localită’ţi ca Tânganu, Frunză’neşti, Plă’tă’reşti, Cuciueţi, Gă’lbinaşi, Vasilaţi şi Budeşti, pe un drum judeţean de nota 10. Calea ferat㒠urma aproape fidel şoseaua, astfel c㒠am putut ră’mâne fidel aparatului foto pentru câteva cadre...

...Pentru câteva cadre cu noile automotoare TFG ex-DB 624, care fac serviciu pe aceast㒠rut㒠înc㒠de la 22 martie 2012. Reportajul pe larg şi videoclipul aferent acestei excursii va apă’rea curând, pân㒠atunci v㒠las în compania fotografiilor realizate ieri.

Toate cele bune şi spor la pedalat şi la fotografiat<i></i>!!!

La nici 10 kilometri de Titan Sud, Trenul Regio 15283 se apropie de staţia Cernica, urmând s㒠ia drumul Olteniţei.
x%20IMG_3185_resize.JPG


IMG_3079%20cernica.jpg


Trenul Regio 15284, Olteniţa - Titan Sud, în dreptul Fabricii de Lapte Fundeni.
x%20IMG_3184_resize.JPG


Trenul Regio 15284, Oltenita - Titan Sud, trecând peste un pod de lâng㒠Lacul Fundeni şi Curtea Boiereasc㒠Dudescu.
x%20IMG_3183_resize.JPG


Trenul Regio 15284, Oltenita - Titan Sud apropiindu-se de staţia Frunză’neşti.
x%20IMG_3182_resize.JPG


IMG_3129%202.jpg


Localnicii din Budeşti las㒠toate treburile la o parte şi aşteapt㒠sosirea trenului privat TFG.
x%20IMG_3181_resize.JPG


Trenul Regio 15285 sosit de la Bucureşti îşi las㒠că’lă’torii în staţia Budeşti.
x%20IMG_3180_resize.JPG


Cruce de trenuri Regio (15286 şi 15285) în staţia Budeşti într-o zi senin㒠de aprilie 2012. Aşadar, că’tre Olteniţa sau că’tre Bucureşti?
x%20IMG_3179_resize.JPG


Din Frunză’neşti, nişte capre mai vulgare de fel rod arbuştii de pe lâng㒠linia pe care intra Trenul Regio 15287, Titan Sud - Olteniţa.
x%20IMG_3214_resize.JPG


Tren privat TFG în staţia Frunză’neşti
x%20IMG_3215_resize.JPG


Cândva, la Frunză’neşti, s-a turnat ”California, dreamin` (nesfârşit)”. Iat㒠ce-a mai ră’mas din gară’...
x%20IMG_3216_resize.JPG


Trenul Regio 15287, Titan Sud - Olteniţa, pă’ră’seşte staţia Frunză’neşti şi pleac㒠spre Olteniţa
x%20IMG_3217_resize.JPG


La revedere, TFG<i></i>!
x%20IMG_3213_resize.JPG
 
Asa cum spuneam si in alte subiecte, acum peste 20 de ani am tot calatorit pe aceasta linie cu un personal CFR pe care-l botezasem amuzat "Expresul de Oltenita". Pozele tale imi amintesc cu o dulce nostalgie de perioada respectiva. Multumesc si... mult succes la pozat in continuare! :aplauze:
 
Cu drag şi... sincer mulţumesc! Probabil cu ridicarea vitezei la 50 km/h şi ulterior poate şi mai mult, cu siguranţ㒠c㒠trenurile de aici vor purta numele de ”Express”! Deocamdată’, iat㒠cum merg ele:

Trenuri private TFC pe linia M801, Titan Sud - Olteniţa<i></i>, Aprilie 2012<i></i>

x%20IMG_3180_resize%20logo.jpg


Cum primă’vara lui 2012 s-a instalat atât de frumos şi de tandru peste România noastr㒠dragă’, tot aşa în sufletul meu s-a nă’scut o poft㒠nebun㒠de plimbare ciclo-feroviară’. Ieri, 21 aprilie 2012, am ales ruta M801, Titan Sud - Olteniţa, dat fiind numă’rul deloc zgârcit de trenuri private care circul㒠aici.

într-o curs㒠frenetic㒠lă’sat㒠cu obţinerea unui nou record personal de pedalat (105,5 km în 11 ore), Regie - Cernica - Budeşti şi viceversa (contra vântului), am traversat localită’ţi ca Tânganu, Frunză’neşti, Plă’tă’reşti, Cuciueţi, Gă’lbinaşi, Vasilaţi şi Budeşti, pe un drum judeţean de nota 10. Calea ferat㒠urma aproape fidel şoseaua, astfel c㒠am putut ră’mâne fidel aparatului foto pentru câteva cadre...

...Pentru câteva cadre cu noile automotoare TFG ex-DB 624, care fac serviciu pe aceast㒠rut㒠înc㒠de la 22 martie 2012. Astfel, am putut "gusta" şi "mirosi" aerul din fiecare staţie în care poposeam cu bicicleta. Unele gă’ri ofereau cadre mai largi şi mai interesante, altele erau îngră’mă’dite de că’suţele localnicilor din vecină’tatea gă’rii. Cert este c㒠am avut ce vedea, începând de la salba de lacuri de la Cernica şi pân㒠la zona de câmpie dintre Budeşti şi Lunca Argeşului.

De menţionat aici staţia Frunză’neşti, locul de turnare a filmului "California dreamin` [nesfârşit]". Cândva, staţia era locuită’, un şef de staţie comanda trecerea trenurilor, acarii îşi primeau leafa. Acum, acoperişul gă’rii este dă’ră’pă’nat, iar ruinele a ceea ce a fost o staţie de cale ferat㒠aduc nostalgie pe chipul şi în sufletul celor legaţi de aceast㒠gară’.

V㒠mulţumesc pentru vizionare!

http://www.youtube.com/watch?v=O0RLFnocAnw
 
Ai pedalat singur sau cu companie ?
 
catalin a spus:
Frumos folosit efectul de "miniatura" in pozele tale !

Mulţumesc! Unii îl consider㒠deranjant, dar mie îmi place s㒠evidenţiez ”personajul principal”, trenul, în decorul prin care circulă’.
sogard_2003 a spus:
Ai pedalat singur sau cu companie ?

Am întrebat şi în stânga, dar şi în dreapta, despre o eventual㒠că’lă’torie, îns㒠la auzul zecilor de kilometri de parcurs, s-a ră’spuns cu: ”Poate alt㒠dată’.” Asta e, n-am timp de pierdut, momentul trebuie tră’it (şi fotografiat!)
 
mishu88 a spus:
sogard_2003 a spus:
Ai pedalat singur sau cu companie ?

Am întrebat şi în stânga, dar şi în dreapta, despre o eventual㒠că’lă’torie, îns㒠la auzul zecilor de kilometri de parcurs, s-a ră’spuns cu: ”Poate alt㒠dată’.” Asta e, n-am timp de pierdut, momentul trebuie tră’it (şi fotografiat!)
N-ai întrebat suficient. Eu aş fi venit dac㒠ştiam...
 
Atunci, dragi forumuşti, când aveţi chef de o plimbare în grup, este o rubric㒠numită’:

întâlniri ale pasionaţilor.

Cu curaj, puteţi s㒠scrieţi în ea! ;)


E.
 
Exact Mishule , Interesantul are dreptate daca mai intentionezi fa un subiect dedicat la rubrica intalniri si de ce nu poate si pe facebook , ai sa vezi ca sunt o gramada de biciclisti stransi in diferite grupulete dornici de orice fel de aventura pe 2 roti!

Astept cu nerabdare sa ne adunam mai multi biciclisti si sa facem ture de "recunoastere" a traseelor feroviare !
 
Olteniţa Express, Trenul care circul㒠mai încet ca melcul<i></i>
27 ianuarie 2009 -=- Trenul Personal de Olteniţa intr㒠în Gara Titan Sud<i></i>

Fiind curios s㒠vă’d gara Titan Sud din Bucureşti, am ajuns cu metroul la Pantelimon, de unde am mai mers câteva sute de metri per pedes pân㒠la intersecţia stră’zilor Industriilor cu Dudeşti-Pantelimon. Zona este situat㒠în estul Bucureştiului, în apropierea Fabricii 23 August. Aici, semnalele luminoase şi acustice erau în funcţie, deci urma s㒠soseasc㒠un tren în gară’. Dup㒠vreo 10 minute de ”poluare fonică’” şi multe maşini stând la coadă’, apare Trenul Personal 8062, Olteniţa - Titan Sud, tractat cu locomotiva diesel-electric㒠DA-679.

De atunci, vremurile s-au schimbat. începând cu 22 martie 2012, linia Titan Sud – Olteniţa, a fost închiriat㒠că’tre operatorul privat de transport că’lă’tori pe calea ferată’, Transferoviar Că’lă’tori (TFC). Mersul trenurilor pe aceast㒠rut㒠poate fi citit aici. De remarcat faptul c㒠CFR Că’lă’tori considera aceast㒠rut㒠în pierdere, iar operatorul privat închide anul 2012 cu profit. Ba mai mult, investeşte în infrastructur㒠şi creşte viteza de circulaţie a trenurilor, eliminând punctele de restricţii de pe traseu. Deşi unii condamn㒠transportul privat de că’lă’tori de concurenţ㒠neloială’, totuşi, în prezent, exist㒠peste 7 perechi de trenuri care circul㒠între orele 3 şi 22.
<i></i>

Cum erau trenurile pe Olteniţa, înainte:

http://www.youtube.com/watch?v=_Ctiw6N5C1s