- 13 Mai 2008
- 666
- 2
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Ce vezi când mergi cu Trenul de la Ploieşti la Braşov<i></i>, [iulie, 2009]<i></i>
După ce la 20 aprilie 1966 s-a deschis un obiectiv strategic din cadrul căii ferate româneşti, Predeal ââŹâ Câmpina, iată că după aproape 40 de ani a început modernizarea acesteia pentru ca trenurile să circule cu 160 km/h. Cei 47-48 de km de linie dublă electrificată dintre Câmpina şi Predeal, prezentaţi mai jos în peste 150 de fotografii, s-au modernizat în aproape 5 ani (2007-2011) pentru o sumă de peste 300 de milioane de Euro (trei sferturi de la Uniunea Europeană, un sfert de la Guvernul României). Timpii de parcurs au scăzut cu niciââŹÂŚ 10 minute.
Gâtuirea Coridorului IV paneuropean, care, deşi începe de la Constanţa unde este cel mai mare port de la Marea Neagră unde se pot descărca/încărca transcontainere, Ro-Ro, Ferryboat, poate fi oricând depăşit dpdv economic prin modernizarea Portului de la Thessaloniki. ĂËi uite cum 120 de poduri şi podeţe de pe Câmpina ââŹâ Predeal au provocat, timp de peste 4 ani, un handicap enorm pentru CF româneascăââŹÂŚ
Totuşi, trenurile circulă în prezent (n.a. ââŹâ 2013) cu viteze sporite 80-100 km/h, curbele strânse care introduceau limitări de viteză s-au refăcut, podurile sunt noi-nouţe, infrastructura, stâlpii şi linia de contact puse la punct. în plus, vagoanele moderne dotate cu prize, aer condiţionat şi scaune ergonomice fac din călătoria cu trenul pe Valea Prahovei unââŹÂŚ eveniment, o plăcere pentru cei care merg ca turişti, o stare de bine pentru cei care fac des această rută.<i></i>
Gara Ploieşti Vest<i></i>
Locomotiva diesel-hidraulică 80-0130-7<i></i>
Cisterne cu motorină şi benzină la Buda<i></i>
Vagon de marfă Zackks a GFR încărcat cu benzen<i></i>
LDH18 la Confind Floreşti-Prahova<i></i>
în staţia Floreşti Prahova<i></i>
Locomotiva 470-783-7 a Softrans în Floreşti-Prahova, împingătoare la un tren GFR<i></i>
DA-1636, locomotiva diesel intercalată la trenul de marfă GFR<i></i>
Locomotiva GFR vs. Locomotiva Rompetrol<i></i>
Râul Prahova<i></i>
Peronul staţiei Câmpina<i></i>
Locomotiva electrică de la RegioTrans 425-576<i></i>
Trenul RegioTrans care circula pe ruta Braşov - Ploieşti Sud - Bârlad ââŹâ Iaşi<i></i>
Locomotiva închiriată 771-502-2 care lucra pentru Porr la repararea căii ferate Câmpina ââŹâ Predeal<i></i>
Utilajul Plasser & Theurer - 08-32U<i></i>
Utilajul Plasser & Theurer - SSP 110<i></i>
Plasser & Theurer UNIMAT 08-275<i></i>
Utilaje feroviare Porr în Gara Câmpina<i></i>
O altă locomotivă străină folosită la construcţia căii ferate Câmpina ââŹâ Predeal, 740 612-7<i></i>
Se montau traverse noi<i></i>
Cale ferată nou-construită înăbuşită în piatră spartă<i></i>
ĂËantier în lucru la Câmpina<i></i>
Sute de traverse vechi aflate în conservare<i></i>
Utilaj de fixat traverse pe calea ferată<i></i>
Buldoexcavatoare între Câmpina şi Breaza<i></i>
Cofrarea unui şanţ de aducţiune a apelor pluviale<i></i>
Un pod feroviar din beton<i></i>
Komatsu WB93R<i></i>
Un camion TATRA ajuta şi el la construcţia căii ferate<i></i>
Spre Breaza<i></i>
înlocuirea căii ferate vechi<i></i>
Gara din Breaza<i></i>
Munte bărbierit pentru a construi o curbă cu o rază mai mare de curbură<i></i>
Poduri feroviare peste Râul Prahova<i></i>
ĂËapte vagoane pentru Trenul Personal Bucureşti ââŹâ Braşov<i></i>
Caterpillar 323D<i></i>
Excavator lucrând la un podeţ feroviar<i></i>
Constructor de căi ferate<i></i>
ĂËantier la podeţul anterior<i></i>
Podeţ<i></i>
Câţi dintre noi nu se jucau cu excavatoare, buldozere şi camioane? <i></i>
Un utilaj cu braţe cu roţi elastice<i></i>
Buldozerul... la treabă<i></i>
Excavator Atlas 1804 LC<i></i>
Utilaje în curba de la Nistoreşti<i></i>
Vasile era excavatorist pe Volvo<i></i>
Un fir de linie aveaââŹÂŚ ââŹÂpodulââŹÂ pus în ghips<i></i>
Un alt deal ras pentru a face loc căii ferate<i></i>
Cu Mitsubishi cucerind dealuri<i></i>
Un alt podeţ aflat în construcţie lângă staţia Breaza Nord<i></i>
EA1-375 la un tren de marfă încărcat cu fier vechi la Breaza Nord<i></i>
Trenul Accelerat 1745 Bucureşti Nord - Satu Mare<i></i>
Locomotiva modernizată de Softronic no. 821<i></i>
îndrăgostiţii din vagonul 20-49<i></i>
Traverse noi şi traverse vechi<i></i>
Spre Comarnic<i></i>
Peste un pod feroviar nemodernizat<i></i>
Trecem Râul Prahova<i></i>
Muncitorii căii ferate asigurau buna circulaţie pe 2 fire între Comarnic şi Breaza<i></i>
Linii modernizate din staţia Comarnic<i></i>
Cine îmi spune ce reprezintă acele cutii dintre firele căii? <i></i>
Un tren de lucru la Comarnic<i></i>
Locomotivă de serviciu la un tren de lucru în Comarnic<i></i>
Excavator pus pe un vagon platformă<i></i>
Macara TAKRAF folosită la descărcări-încărcări din vagoanele platformă<i></i>
Vagon Rgs încărcat cu echipamente de construcţii feroviare<i></i>
EA-442 cu un Tren de rang R742 Satu Mare ââŹâ Bucureşti Nord sosea în Comarnic<i></i>
Ieşire din Comarnic spre Sinaia<i></i>
Spre Posada, spre Sinaia<i></i>
între Posada şi Sinaia<i></i>
Lucrari de întretinere la linia ferata în staţia Valea Largă<i></i>
Paznic de poduri - omul anunţa echipa de lucru de sosirea trenurilor<i></i>
Un canton simpatic la intrare în Sinaia<i></i>
Din nou peste Prahova<i></i>
900 de metri până în staţia Sinaia<i></i>
Semnal luminos prevestitor<i></i>
Paznic de poduri feroviare<i></i>
Trecem podul peste Prahova<i></i>
Se văd Munţii Bucegi<i></i>
4 benzi la ieşire din Sinaia pe DN1<i></i>
Râul Prahova şi lucrări la consolidarea fundaţiilor caselor de pe malul drept<i></i>
EA-414 cu un tren de marfă la ieşire din Sinaia<i></i>
Vagon Uagps de cereale la Sinaia<i></i>
Trenul verde, şarpe verde în Gara Sinaia<i></i>
Crestele Munţilor Bucegi<i></i>
Râul Prahova la Poiana ĂĹĄapului şi Munţii Bucegi<i></i>
Munţii Bucegi şi pădurile sub ei<i></i>
Voi, munţilorââŹÂŚ!<i></i>
Staţia Poiana ĂĹĄapului<i></i>
Gara Poiana ĂĹĄapului<i></i>
4 brazi frumoşi sub Crucea Caraiman<i></i>
Crucea Caraiman<i></i>
între Poiana ĂĹĄapului şi Buşteni<i></i>
Intrare în staţia Buşteni<i></i>
Gara Buşteni, în reparaţii<i></i>
Locomotiva electrică 41-0809 la Trenul Braşov ââŹâ Ploieşti<i></i>
75 la oră limitare de viteză în curba între Azuga şi Predeal<i></i>
Staţia Azuga<i></i>
între Azuga şi Predeal<i></i>
Reparaţia firului II Azuga ââŹâ Predeal<i></i>
Tot înainte spre Predeal<i></i>
Podeţ de cale ferată<i></i>
Linie demontată în apropiere de Predeal<i></i>
Linie ferată montată proaspăt peste un podeţ de cale ferată<i></i>
Paralela cu Râul Prahova, linia ferată urcă o rampa grea înainte de Predeal<i></i>
Podeţ reconstruit<i></i>
Penultima curbă înainte de Predeal<i></i>
ĂËi ce lăsam în urmăââŹÂŚ<i></i>
Intrare în Staţia Predeal<i></i>
11:00<i></i>
GFR şi CFR Marfă la Predeal<i></i>
40-1013-8 la un tren de marfă din Predeal<i></i>
Vagon de marfă Eakkmos albastru<i></i>
Vagon de marfă Eakkmos portocaliu<i></i>
Fine de tren GFR cu vagoane încărcate cu pietriş<i></i>
Gara Predeal şi Biserica din Predeal<i></i>
încă un Eakkmos decolorat<i></i>
Pauză de masă pentru frezele de iarbă<i></i>
Locomotiva electrică EA 5100 kW a Softrans<i></i>
Locomotiva Softrans 91-53-0-470-774-7<i></i>
Vă mulţumesc pentruââŹÂŚ citire! La bunaââŹÂŚ recitire!
Pentru mai multe fotografii, accesaţi acest
După ce la 20 aprilie 1966 s-a deschis un obiectiv strategic din cadrul căii ferate româneşti, Predeal ââŹâ Câmpina, iată că după aproape 40 de ani a început modernizarea acesteia pentru ca trenurile să circule cu 160 km/h. Cei 47-48 de km de linie dublă electrificată dintre Câmpina şi Predeal, prezentaţi mai jos în peste 150 de fotografii, s-au modernizat în aproape 5 ani (2007-2011) pentru o sumă de peste 300 de milioane de Euro (trei sferturi de la Uniunea Europeană, un sfert de la Guvernul României). Timpii de parcurs au scăzut cu niciââŹÂŚ 10 minute.
Gâtuirea Coridorului IV paneuropean, care, deşi începe de la Constanţa unde este cel mai mare port de la Marea Neagră unde se pot descărca/încărca transcontainere, Ro-Ro, Ferryboat, poate fi oricând depăşit dpdv economic prin modernizarea Portului de la Thessaloniki. ĂËi uite cum 120 de poduri şi podeţe de pe Câmpina ââŹâ Predeal au provocat, timp de peste 4 ani, un handicap enorm pentru CF româneascăââŹÂŚ
Totuşi, trenurile circulă în prezent (n.a. ââŹâ 2013) cu viteze sporite 80-100 km/h, curbele strânse care introduceau limitări de viteză s-au refăcut, podurile sunt noi-nouţe, infrastructura, stâlpii şi linia de contact puse la punct. în plus, vagoanele moderne dotate cu prize, aer condiţionat şi scaune ergonomice fac din călătoria cu trenul pe Valea Prahovei unââŹÂŚ eveniment, o plăcere pentru cei care merg ca turişti, o stare de bine pentru cei care fac des această rută.<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Gara Ploieşti Vest<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotiva diesel-hidraulică 80-0130-7<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Cisterne cu motorină şi benzină la Buda<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Vagon de marfă Zackks a GFR încărcat cu benzen<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
LDH18 la Confind Floreşti-Prahova<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
în staţia Floreşti Prahova<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotiva 470-783-7 a Softrans în Floreşti-Prahova, împingătoare la un tren GFR<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
DA-1636, locomotiva diesel intercalată la trenul de marfă GFR<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotiva GFR vs. Locomotiva Rompetrol<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Râul Prahova<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Peronul staţiei Câmpina<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotiva electrică de la RegioTrans 425-576<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Trenul RegioTrans care circula pe ruta Braşov - Ploieşti Sud - Bârlad ââŹâ Iaşi<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotiva închiriată 771-502-2 care lucra pentru Porr la repararea căii ferate Câmpina ââŹâ Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Utilajul Plasser & Theurer - 08-32U<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Utilajul Plasser & Theurer - SSP 110<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Plasser & Theurer UNIMAT 08-275<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Utilaje feroviare Porr în Gara Câmpina<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
O altă locomotivă străină folosită la construcţia căii ferate Câmpina ââŹâ Predeal, 740 612-7<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Se montau traverse noi<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Cale ferată nou-construită înăbuşită în piatră spartă<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
ĂËantier în lucru la Câmpina<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Sute de traverse vechi aflate în conservare<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Utilaj de fixat traverse pe calea ferată<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Buldoexcavatoare între Câmpina şi Breaza<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Cofrarea unui şanţ de aducţiune a apelor pluviale<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Un pod feroviar din beton<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Komatsu WB93R<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Un camion TATRA ajuta şi el la construcţia căii ferate<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Spre Breaza<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
înlocuirea căii ferate vechi<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Gara din Breaza<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Munte bărbierit pentru a construi o curbă cu o rază mai mare de curbură<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Poduri feroviare peste Râul Prahova<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
ĂËapte vagoane pentru Trenul Personal Bucureşti ââŹâ Braşov<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Caterpillar 323D<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Excavator lucrând la un podeţ feroviar<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Constructor de căi ferate<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
ĂËantier la podeţul anterior<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Podeţ<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Câţi dintre noi nu se jucau cu excavatoare, buldozere şi camioane? <i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Un utilaj cu braţe cu roţi elastice<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Buldozerul... la treabă<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Excavator Atlas 1804 LC<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Utilaje în curba de la Nistoreşti<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Vasile era excavatorist pe Volvo<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Un fir de linie aveaââŹÂŚ ââŹÂpodulââŹÂ pus în ghips<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Un alt deal ras pentru a face loc căii ferate<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Cu Mitsubishi cucerind dealuri<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Un alt podeţ aflat în construcţie lângă staţia Breaza Nord<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
EA1-375 la un tren de marfă încărcat cu fier vechi la Breaza Nord<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Trenul Accelerat 1745 Bucureşti Nord - Satu Mare<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotiva modernizată de Softronic no. 821<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
îndrăgostiţii din vagonul 20-49<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Traverse noi şi traverse vechi<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Spre Comarnic<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Peste un pod feroviar nemodernizat<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Trecem Râul Prahova<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Muncitorii căii ferate asigurau buna circulaţie pe 2 fire între Comarnic şi Breaza<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Linii modernizate din staţia Comarnic<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Cine îmi spune ce reprezintă acele cutii dintre firele căii? <i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Un tren de lucru la Comarnic<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotivă de serviciu la un tren de lucru în Comarnic<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Excavator pus pe un vagon platformă<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Macara TAKRAF folosită la descărcări-încărcări din vagoanele platformă<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Vagon Rgs încărcat cu echipamente de construcţii feroviare<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
EA-442 cu un Tren de rang R742 Satu Mare ââŹâ Bucureşti Nord sosea în Comarnic<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Ieşire din Comarnic spre Sinaia<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Spre Posada, spre Sinaia<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
între Posada şi Sinaia<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Lucrari de întretinere la linia ferata în staţia Valea Largă<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Paznic de poduri - omul anunţa echipa de lucru de sosirea trenurilor<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Un canton simpatic la intrare în Sinaia<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Din nou peste Prahova<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
900 de metri până în staţia Sinaia<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Semnal luminos prevestitor<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Paznic de poduri feroviare<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Trecem podul peste Prahova<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Se văd Munţii Bucegi<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
4 benzi la ieşire din Sinaia pe DN1<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Râul Prahova şi lucrări la consolidarea fundaţiilor caselor de pe malul drept<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
EA-414 cu un tren de marfă la ieşire din Sinaia<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Vagon Uagps de cereale la Sinaia<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Trenul verde, şarpe verde în Gara Sinaia<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Crestele Munţilor Bucegi<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Râul Prahova la Poiana ĂĹĄapului şi Munţii Bucegi<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Munţii Bucegi şi pădurile sub ei<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Voi, munţilorââŹÂŚ!<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Staţia Poiana ĂĹĄapului<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Gara Poiana ĂĹĄapului<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
4 brazi frumoşi sub Crucea Caraiman<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Crucea Caraiman<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
între Poiana ĂĹĄapului şi Buşteni<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Intrare în staţia Buşteni<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Gara Buşteni, în reparaţii<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotiva electrică 41-0809 la Trenul Braşov ââŹâ Ploieşti<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
75 la oră limitare de viteză în curba între Azuga şi Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Staţia Azuga<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
între Azuga şi Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Reparaţia firului II Azuga ââŹâ Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Tot înainte spre Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Podeţ de cale ferată<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Linie demontată în apropiere de Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Linie ferată montată proaspăt peste un podeţ de cale ferată<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Paralela cu Râul Prahova, linia ferată urcă o rampa grea înainte de Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Podeţ reconstruit<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Penultima curbă înainte de Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
ĂËi ce lăsam în urmăââŹÂŚ<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Intrare în Staţia Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
11:00<i></i>
GFR şi CFR Marfă la Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
40-1013-8 la un tren de marfă din Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Vagon de marfă Eakkmos albastru<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Vagon de marfă Eakkmos portocaliu<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Fine de tren GFR cu vagoane încărcate cu pietriş<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Gara Predeal şi Biserica din Predeal<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
încă un Eakkmos decolorat<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Pauză de masă pentru frezele de iarbă<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotiva electrică EA 5100 kW a Softrans<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Locomotiva Softrans 91-53-0-470-774-7<i></i>
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
Vă mulţumesc pentruââŹÂŚ citire! La bunaââŹÂŚ recitire!
Pentru mai multe fotografii, accesaţi acest
You do not have permission to view link please
Autentificare or Înregistrare
.