M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009]

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mishu88

Well-Known Member
Trenulist
13 Mai 2008
668
8
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
Ce vezi când mergi cu Trenul de la Ploieşti la Braşov<i></i>, [iulie, 2009]<i></i>

Dup㒠ce la 20 aprilie 1966 s-a deschis un obiectiv strategic din cadrul că’ii ferate româneşti, Predeal – Câmpina, iat㒠c㒠dup㒠aproape 40 de ani a început modernizarea acesteia pentru ca trenurile s㒠circule cu 160 km/h. Cei 47-48 de km de linie dubl㒠electrificat㒠dintre Câmpina şi Predeal, prezentaţi mai jos în peste 150 de fotografii, s-au modernizat în aproape 5 ani (2007-2011) pentru o sum㒠de peste 300 de milioane de Euro (trei sferturi de la Uniunea Europeană’, un sfert de la Guvernul României). Timpii de parcurs au scă’zut cu nici… 10 minute.

Gâtuirea Coridorului IV paneuropean, care, deşi începe de la Constanţa unde este cel mai mare port de la Marea Neagr㒠unde se pot descă’rca/încă’rca transcontainere, Ro-Ro, Ferryboat, poate fi oricând dep㒺it dpdv economic prin modernizarea Portului de la Thessaloniki. Și uite cum 120 de poduri şi podeţe de pe Câmpina – Predeal au provocat, timp de peste 4 ani, un handicap enorm pentru CF românească’…

Totuşi, trenurile circul㒠în prezent (n.a. – 2013) cu viteze sporite 80-100 km/h, curbele strânse care introduceau limită’ri de vitez㒠s-au refă’cut, podurile sunt noi-nouţe, infrastructura, stâlpii şi linia de contact puse la punct. în plus, vagoanele moderne dotate cu prize, aer condiţionat şi scaune ergonomice fac din că’lă’toria cu trenul pe Valea Prahovei un… eveniment, o plă’cere pentru cei care merg ca turişti, o stare de bine pentru cei care fac des aceast㒠rută’.
<i></i>




Gara Ploieşti Vest<i></i>


Locomotiva diesel-hidraulic㒠80-0130-7<i></i>


Cisterne cu motorin㒠şi benzin㒠la Buda<i></i>


Vagon de marf㒠Zackks a GFR încă’rcat cu benzen<i></i>


LDH18 la Confind Floreşti-Prahova<i></i>


în staţia Floreşti Prahova<i></i>


Locomotiva 470-783-7 a Softrans în Floreşti-Prahova, împingă’toare la un tren GFR<i></i>


DA-1636, locomotiva diesel intercalat㒠la trenul de marf㒠GFR<i></i>


Locomotiva GFR vs. Locomotiva Rompetrol<i></i>


Râul Prahova<i></i>


Peronul staţiei Câmpina<i></i>


Locomotiva electric㒠de la RegioTrans 425-576<i></i>


Trenul RegioTrans care circula pe ruta Braşov - Ploieşti Sud - Bârlad – Iaşi<i></i>


Locomotiva închiriat㒠771-502-2 care lucra pentru Porr la repararea că’ii ferate Câmpina – Predeal<i></i>


Utilajul Plasser & Theurer - 08-32U<i></i>


Utilajul Plasser & Theurer - SSP 110<i></i>


Plasser & Theurer UNIMAT 08-275<i></i>


Utilaje feroviare Porr în Gara Câmpina<i></i>


O alt㒠locomotiv㒠stră’in㒠folosit㒠la construcţia că’ii ferate Câmpina – Predeal, 740 612-7<i></i>


Se montau traverse noi<i></i>


Cale ferat㒠nou-construit㒠înă’buşit㒠în piatr㒠spartă’<i></i>


Șantier în lucru la Câmpina<i></i>


Sute de traverse vechi aflate în conservare<i></i>


Utilaj de fixat traverse pe calea ferată’<i></i>


Buldoexcavatoare între Câmpina şi Breaza<i></i>


Cofrarea unui şanţ de aducţiune a apelor pluviale<i></i>


Un pod feroviar din beton<i></i>


Komatsu WB93R<i></i>


Un camion TATRA ajuta şi el la construcţia că’ii ferate<i></i>


Spre Breaza<i></i>


înlocuirea că’ii ferate vechi<i></i>


Gara din Breaza<i></i>


Munte bă’rbierit pentru a construi o curb㒠cu o raz㒠mai mare de curbură’<i></i>


Poduri feroviare peste Râul Prahova<i></i>


Șapte vagoane pentru Trenul Personal Bucureşti – Braşov<i></i>


Caterpillar 323D<i></i>


Excavator lucrând la un podeţ feroviar<i></i>


Constructor de că’i ferate<i></i>


Șantier la podeţul anterior<i></i>


Podeţ<i></i>


Câţi dintre noi nu se jucau cu excavatoare, buldozere şi camioane? <i></i>


Un utilaj cu braţe cu roţi elastice<i></i>


Buldozerul... la treabă’<i></i>


Excavator Atlas 1804 LC<i></i>


Utilaje în curba de la Nistoreşti<i></i>


Vasile era excavatorist pe Volvo<i></i>


Un fir de linie avea… ”podul” pus în ghips<i></i>


Un alt deal ras pentru a face loc că’ii ferate<i></i>


Cu Mitsubishi cucerind dealuri<i></i>


Un alt podeţ aflat în construcţie lâng㒠staţia Breaza Nord<i></i>


EA1-375 la un tren de marf㒠încă’rcat cu fier vechi la Breaza Nord<i></i>


Trenul Accelerat 1745 Bucureşti Nord - Satu Mare<i></i>


Locomotiva modernizat㒠de Softronic no. 821<i></i>


îndră’gostiţii din vagonul 20-49<i></i>


Traverse noi şi traverse vechi<i></i>


Spre Comarnic<i></i>


Peste un pod feroviar nemodernizat<i></i>


Trecem Râul Prahova<i></i>


Muncitorii că’ii ferate asigurau buna circulaţie pe 2 fire între Comarnic şi Breaza<i></i>


Linii modernizate din staţia Comarnic<i></i>


Cine îmi spune ce reprezint㒠acele cutii dintre firele că’ii? <i></i>


Un tren de lucru la Comarnic<i></i>


Locomotiv㒠de serviciu la un tren de lucru în Comarnic<i></i>


Excavator pus pe un vagon platformă’<i></i>


Macara TAKRAF folosit㒠la descă’rcă’ri-încă’rcă’ri din vagoanele platformă’<i></i>




Vagon Rgs încă’rcat cu echipamente de construcţii feroviare<i></i>




EA-442 cu un Tren de rang R742 Satu Mare – Bucureşti Nord sosea în Comarnic<i></i>


Ieşire din Comarnic spre Sinaia<i></i>


Spre Posada, spre Sinaia<i></i>


între Posada şi Sinaia<i></i>


Lucrari de întretinere la linia ferata în staţia Valea Largă’<i></i>


Paznic de poduri - omul anunţa echipa de lucru de sosirea trenurilor<i></i>


Un canton simpatic la intrare în Sinaia<i></i>


Din nou peste Prahova<i></i>


900 de metri pân㒠în staţia Sinaia<i></i>


Semnal luminos prevestitor<i></i>


Paznic de poduri feroviare<i></i>


Trecem podul peste Prahova<i></i>


Se vă’d Munţii Bucegi<i></i>


4 benzi la ieşire din Sinaia pe DN1<i></i>


Râul Prahova şi lucră’ri la consolidarea fundaţiilor caselor de pe malul drept<i></i>


EA-414 cu un tren de marf㒠la ieşire din Sinaia<i></i>


Vagon Uagps de cereale la Sinaia<i></i>


Trenul verde, şarpe verde în Gara Sinaia<i></i>


Crestele Munţilor Bucegi<i></i>


Râul Prahova la Poiana Èťapului şi Munţii Bucegi<i></i>


Munţii Bucegi şi pă’durile sub ei<i></i>


Voi, munţilor…!<i></i>


Staţia Poiana Èťapului<i></i>


Gara Poiana Èťapului<i></i>


4 brazi frumoşi sub Crucea Caraiman<i></i>


Crucea Caraiman<i></i>


între Poiana Èťapului şi Buşteni<i></i>


Intrare în staţia Buşteni<i></i>


Gara Buşteni, în reparaţii<i></i>


Locomotiva electric㒠41-0809 la Trenul Braşov – Ploieşti<i></i>


75 la or㒠limitare de vitez㒠în curba între Azuga şi Predeal<i></i>


Staţia Azuga<i></i>


între Azuga şi Predeal<i></i>


Reparaţia firului II Azuga – Predeal<i></i>


Tot înainte spre Predeal<i></i>


Podeţ de cale ferată’<i></i>


Linie demontat㒠în apropiere de Predeal<i></i>


Linie ferat㒠montat㒠proaspă’t peste un podeţ de cale ferată’<i></i>


Paralela cu Râul Prahova, linia ferat㒠urc㒠o rampa grea înainte de Predeal<i></i>


Podeţ reconstruit<i></i>


Penultima curb㒠înainte de Predeal<i></i>



Și ce lă’sam în urmă’…<i></i>


Intrare în Staţia Predeal<i></i>



11:00<i></i>

GFR şi CFR Marf㒠la Predeal<i></i>


40-1013-8 la un tren de marf㒠din Predeal<i></i>


Vagon de marf㒠Eakkmos albastru<i></i>


Vagon de marf㒠Eakkmos portocaliu<i></i>


Fine de tren GFR cu vagoane încă’rcate cu pietriş<i></i>


Gara Predeal şi Biserica din Predeal<i></i>


înc㒠un Eakkmos decolorat<i></i>


Pauz㒠de mas㒠pentru frezele de iarbă’<i></i>


Locomotiva electric㒠EA 5100 kW a Softrans<i></i>


Locomotiva Softrans 91-53-0-470-774-7<i></i>


V㒠mulţumesc pentru… citire! La buna… recitire!

Pentru mai multe fotografii, accesaţi acest link.
 
Ar mai fi de semnalat micul vagon de marfa seria G pe langa depoul de utilaje din gara Ploiesti Triaj - bine, e linia spre Bucuresti, dar totusi :)
 
manlif2_0 a spus:
Ar trebui puse si poze din prezent, cu podurile care deja au inceput sa rugineasca........

:-?

Nu sunt ruginite, este praf rezultat in urma franarii trenurilor (praf de la placutele/sabotii de frana), o sa vezi si pe stalpi acelasi lucru numai din directia de unde vine trenul la vale si a fost necesara franarea.