M300: 17 trenuri În 100 de minute la Ploiesti Vest [2008]

mishu88

Well-Known Member
Trenulist
13 Mai 2008
666
1
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
17 trenuri în 100 de minute la Ploieşti Vest</SIZE><i></i>
2 octombrie 2008 -=- M300: Activitate FeRoviaR㒠Ploieşti Vest

Ploieşti Vest este o gar㒠important㒠de pe Magistrala 300, cea de-a doua ca mă’rime din Ploieşti (dup㒠Ploieşti Sud şi înainte de Ploieşti Nord) şi deserveşte calea ferat㒠că’tre Braşov şi mai departe spre Vestul României. Toate cele 5 linii sunt folosite la capacitate maximă’, acestea primind trenuri de marf㒠şi de că’lă’tori.

Totodată’, la nici un kilometru de staţie se desparte linia secundar㒠302 care leag㒠localită’ţile Târgovişte şi Pietroşiţa de Ploieşti, în timp ce la kilometrul 66 pe M300 se desparte linia 306 care duce spre Slă’nic. Un reportaj pe linia de 34 de kilometri între Buda – Slă’nic puteţi urmă’ri .
<i></i>




<SIZE size="125">17:10<i></i>

Aşadar, plecat de la Bucureşti la ora 15:40 şi sosit în Ploieşti Vest la câteva minute peste ora 17, am decis ală’turi de Ștefan şi Ionuţ s㒠”acapară’m” capul Y al staţiei şi s㒠aşteptă’m de aici trenurile anului 2008…

EA1-810 pleac㒠cu Personalul 3007 că’tre Braşov<i></i>


Din Ploieşti Vest, verde spre Buda, Comarnic, Predeal, Braşov<i></i>



Dup㒠ce trenul Bucureşti Basarab – Braşov pleca din staţia Ploieşti Vest, nu dureaz㒠mult şi perechea sa, trenul Personal 3006, Braşov – Bucureşti Basarab, sosea în gară’. Dar înainte de aceast㒠sosire, trenul de Târgovişte pleca tras de LDH125, 80-0133-1, cu un cuplu etajat şi un vagon clas㒠în coadă’.

Trenul Personal 3335, Ploieşti Sud – Târgovişte<i></i>


80-0133-1 la tracţiunea unui cuplu etajat şi a unui vagon clasă’<i></i>


Trenul merge mai departe pe linia 302 că’tre Târgovişte<i></i>


Trenul Personal 3006, Braşov – Bucureşti Basarab, intra în Gar㒠pe linia 3<i></i>



17:20<i></i>

Semnalul de ieşire din gar㒠indica verde, semn c㒠un tren urma s㒠plece. Era chiar Internaţionalul 346 de Viena, la tracţiune cu prima locomotiv㒠”delfinizată’”, 477-773-2.

Un verde stră’lucitor pentru un Tren de rang Internaţional<i></i>


Prima locomotiv㒠modernizat㒠de Softronic în schem㒠”Delfin”, 773, demara din Gara Ploieşti Vest cu Trenul Internaţional 346 Viena<i></i>


Magistrala 300 şi Trenul Internaţional de Viena<i></i>



17:30<i></i>

Am fost plă’cut surprinşi când am vă’zut un mă’rfar scurt tras de un LDH125 cu vagoane Habis, Gbs şi un Z din staţia Ploieşti Crâng.

Locomotiva diesel-hidraulic㒠81-0183-4 venind cu un tren de la Ploieşti Crâng<i></i>


Câteva vagoane de marf㒠manevrate de un LDH pentru Ploieşti Triaj<i></i>



Câteva minute mai târziu avea s㒠treac㒠un mă’rfar (în adevă’ratul sens al cuvântului ”mă’rfar”) cu 3 locomotive, dintre care una intercalat㒠şi una împingă’toare. Aparţinea de CFR Marf㒠şi avea în componenţa sa vagoane Fals, probabil c㒠se întorcea din Portul Constanţa.

40-0737-1 de la CFR Marf㒠într-un tren cu Falsuri<i></i>


Mă’rfarul cu vagoane Fals că’tre Braşov<i></i>


Locomotiva electric㒠intercalat㒠în trenul mă’rfar cu Falsuri<i></i>


A treia locomotiv㒠împingea cu spor trenul mă’rfar<i></i>



17:40<i></i>

A urmat o scurt㒠pauz㒠de 20 de minute în care ne-am jucat cu câinii de prin zon㒠şi urmă’ream atenţi semnalele luminoase, dar şi siluetele maşinilor sau ale locomotivelor care aveau s㒠apar㒠în raza obiectivelor noastre de aparate de fotografiat.

Trecere la nivel cu calea ferată’<i></i>


Semnale luminoase de ieşire din staţia Ploieşti Vest<i></i>


Un autobuz articulat<i></i>


în aşteptarea trenurilor, apar... câinii. Și cum spune melodia „S㒠iubim şi câinii vagabonţi”, da, dar nu şi pe cei care ne muşcă’! <i></i>



17:50<i></i>

Locomotiva electric㒠40-1006-2, un vehicul motor care a aparţinut de Că’ile Ferate din Serbia şi cumpă’rate de GFR. Aceste locomotive se identific㒠cu farurile centrale ”supraetajate” şi postul de conducere ICOL pe partea stângă’.

în zare se vedea un mă’rfar GFR cu cisterne<i></i>


Locomotiva electric㒠40-1006-2 la capul mă’rfarului GFR<i></i>


Cisterne închiriate de la VTG în componenţa trenului GFR<i></i>


Un pasionat feroviar la datorie! <i></i>



Nu trec nici 2 minute c㒠din direcţia Bucureşti sau Ploieşti Sud apare un mă’rfar Unifertrans cu locomotiva 060-EA-089 ca locomotiv㒠de tracţiune şi LDE 60-0041-8 ca locomotiv㒠împingă’toare. Vagoanele din componenţa trenului erau de tip Zas.

Locomotiva electric㒠060-EA-089 a Unifertransului cu Zas-uri că’tre Braşov<i></i>


Vagoane Zas<i></i>


Locomotiva LDE 60-0041-8 ca împingă’toare la trenul Unifertrans<i></i>


Și s-a dus! <i></i>



18:00<i></i>

Dup㒠patru trenuri de marf㒠fotografiate, iat㒠c㒠de pe linia 302 sosea în Ploieşti Vest un Personal format dintr-un cuplu etajat TE tractat de locomotiva diesel-electric㒠60-0733-0.

Trenul Personal 3336 Târgovişte – Ploieşti Sud<i></i>




60-0733-0 care tracta Personalul de Târgovişte intra în Ploieşti Vest<i></i>



18:10<i></i>

în pofida semnalelor acustice şi luminoase de la trecerile la nivel cu calea ferată’, dar şi a claxoanelor mecanicului de locomotivă’, aceşti oameni se jucau, la propriu, cu focul. Mă’rfarul cu pricina era de la CFR Marf㒠şi transporta vagoane de diverse tipuri. Avea şi locomotiv㒠împingă’toare, mai precis 474-006 modernizat㒠la Promat.

Inconştienţ㒠la trecerea la nivel cu calea ferată’<i></i>


41-0375-0 cu un mă’rfar mixt<i></i>


O cistern㒠portocalie din cadrul mă’rfarului CFR<i></i>


Locomotiva împingă’toare a trenului marfar<i></i>


Și... gata şi filmarea !! <i></i>



EA1-402 de la CFR Că’lă’tori fă’cea manevre în staţia Ploieşti Vest pentru a se cupla la Trenul Personal că’tre Bucureşti Basarab. în acelaşi timp, Acceleratul Satu Mare – Bucureşti Nord intra în vitez㒠cu EA-502 în gară’.

41-0402-2 ieşind din Depoul Ploieşti şi îndreptându-se că’tre Trenul Personal de Basarab<i></i>


40-0502-1 arondat㒠Trenului Accelerat 1747/1746, Satu Mare – Bucureşti Nord<i></i>


Compunere aproape omogen㒠a Trenului de Satu Mare<i></i>


EA1-402 se manevreaz㒠la tren<i></i>



18:20<i></i>

Trenul Rapid 732/733, Câmpina – Galaţi, compus din câteva vagoane etajate avea la tracţiune pe EA1-775. Datorit㒠lucră’rilor de modernizare de pe Câmpina – Predeal, acest tren, care iniţial circula pe ruta Braşov – Galaţi, a fost limitat pentru Câmpina – Galaţi.

R732,733 intrând în Ploieşti Vest cu EA1-775<i></i>



18:30<i></i>

Ultimele trenuri fotografiate, cam înnegrite de noapte, au fost Acceleratul de Sighetu Marmaţiei, Personalul de Slă’nic şi dou㒠mă’rfare tractate de o electrică’, respectiv㒠un diesel de 2100 cp.

060-EA1-196 cu tren de Sighetu Marmaţiei pă’ră’sind Ploieştiul<i></i>


Trenul Personal 3428 Slă’nic – Ploieşti Sud cu LDH 80-0625-6<i></i>


Locomotiva 060-EA de la CFR Marf㒠tranzitând gara cu o navet㒠de Eacs-uri<i></i>


Containere tractate de un Diesel de la CFR Marf㒠venit din direcţia Târgovişte<i></i>



18:50<i></i>

Și, în final, trenul că’tre cas㒠era deja garat pe linia 1, era compus din locomotiva EA1-402 pe care aţi vă’zut-o mai devreme manevrând prin Ploieşti Vest şi mai multe vagoane albastre de tip clasă’.

EA1-402, pregă’tit s㒠plece că’tre Bucureşti Basarab cu Personalul 3008<i></i>



20:30<i></i>

Dup㒠o că’lă’torie de o or㒠şi jumă’tate în cei 58 de kilometri dintre Ploieşti Vest şi Bucureşti Basarab, trenul sosea fă’r㒠întârziere la destinaţie. în timpul acestei că’lă’torii, am realizat dou㒠clipuri scurte cu magistrala 1000 şi o oprire scurt㒠la Chitila unde am vă’zut o întâlnire de dou㒠trenuri gră’bite.

https://www.youtube.com/watch?v=ABvR5y_fiKQ

Trenul a ajuns regulat în Gara Bucureşti Basarab<i></i>



în loc de încheiere, vreau să’-i mulţumesc lui Ștefan pentru propunerea de plimbare la Ploieşti Vest şi lui Ionuţ pentru c㒠a acceptat s㒠facem aceast㒠excursie feroviară’. Ne-am simţit cu toţii… pasionaţi FeRoviaRi! Iată’, mai jos, de la momentul 22m şi 14s, trenurile filmate de Ștefan în acea zi de 2 octombrie 2008, trenuri pe care le-aţi urmă’rit mai sus în fotografii. Toate cele bune!<i></i>

http://youtu.be/fF51Q0Ns6pA?t=22m14s