Mircea, sa ne intelegem, exista o chestie numita in orice administratie feroviara "instructie de semnalizare".
TOATE locomotivele cu abur adevarate, ale care au mai ramas, n'au becuri de culori diferite! N'au avut niciodata! Cand erau luminate cu festile cum sa aiba culori diferite??? In cazurile prevazute in instructie li se atasaza in rama farului niste sticle colorate. La niemtzi, cand locomotiva e impingatoare are desigur FINE DE CONVOI, adica lumini rosii...ce zisesi de poza de mai sus???? Cam ce face locomotiva aia??? Asta nu inseamna ca ajunsa la cap de sectie, dezlegata de la tren si in drum spre remiza, daca manevreaza NOAPTEA inainte si inapoi tot schimba ca bezmetica luminile.
Daca vrei o chestie reala fa locomotiva digitala si cu comanda luminilor rosii (nu zic si de albastre, ca nu fabrica nimeni lok CFR...vorbesc de firme) asa cum scrie in instructie...adica sa le folosesti ca acolo. La tine e o mare contradictie. Vrei ca la o locomotiva - care poate fi un jaf in rest ca model - sa fie bielele corecte, desi ti-am explicat ca neconcordantele sunt din considerente tehnologice, ca sa poti si tu cumpara o locomotiva, in schimb bagi la orice "bicolore", ceva de genul casetofoanelor cu care umbla negrii in spate - cat mai mari si cu cat mai multe leduri. Si incasii au fost pacaliti cu bilute colorate!
PDI