Locomotivele ES64F4 - 189 CTV

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@dan tm:

"mai uman" in masura in care oameni se plansesera la conducerea (austriaca) a firmei ca ROeEe este impronuntabil si de 80 de ani s-a incetatenit in popor denumirea de "Raaberbahn" (calea de Gyor, cum spuneai) ;)

@ceilalti:
tot e bine ca si-a dat cineva seama ca o loco autorizata de RO, AT si DE insa nu de HU este o mare prostie :D

better late than never!

pesemne ca se gandeau "lasa sa faca ei autorizarea DE/AT ca aia de HU o facem noi cumva, mai ieftin" :(
 
Pai sa va spun ceva.. Pink Floyd, locomotiva englezeasca de la Floyd a venit la Arad pentru echiparea cu sistemul HU, deci sigurat o vor echipa cei de la Softronic cu sistemul HU.
 
grandpagscout a spus:
Pai sa va spun ceva.. Pink Floyd, locomotiva englezeasca de la Floyd a venit la Arad pentru echiparea cu sistemul HU, deci sigurat o vor echipa cei de la Softronic cu sistemul HU.

Salut !

Locomotivele pentru CTV vor fi echipate ulterior si cu sistemul "Mirel" pentru circulatia in Ungaria. Poate va este cunoscut ca in Ungaria exista deja pe anumite linii la granita de vest sistemul LZB/PZB (compatibil cu cel din RO, AT si DE), iar pentru celelalte linii un sistem proprietar MAV. Echipamentul imbarcat pe locomotive se numeste EVM 120, iar acum a fost dezvoltat un alt sistem - Mirel - care deja se foloseste si in Cehia si Slovacia pentru a fi compatibil in Ungaria. Sistemul este in faza finala de omologare in HU, si bineanteles ca poate fi ulterior instalat pe locomotiva, fiind interfatat cu echipamentele si softurile existente. Echipamentul Softronic nu poate fi interfatat cu softul de la ES64F4, deci nu va fi montat pe ele. Astfel, din 2010, locomotivele vor fi complet interoperabile RO - BG - HU -AT - DE.
 
Stie cineva daca aceasta va fi vopsirea finala a locomotivelor CTV? Nu de alta dar sa stiu daca sa caut de pe acum culorile. :wink:
 
buna,

da, este bineinteles vorba de vopsirea finala; nimeni nu vopseste o loco in sistem poliuretanic 2K doar de joaca...

culorile exacte le poti afla dintr-un mail simpatic la producator ;)
 
nelutu a spus:
Stie cineva daca aceasta va fi vopsirea finala a locomotivelor CTV? Nu de alta dar sa stiu daca sa caut de pe acum culorile. :wink:

Incerc sa te ajut eu cu aceasta informatie:

-cabine zona superioara: galben RAL 1023;
-cabine zona inferioara si zona inferioara a peretilor laterali: albastru RAL 5017;
-pereti laterali: gri-argintiu RAL 9006;
-acoperis si zona laterala acoperis: gri RAL 7012;
-sasiu, boghiuri: negru RAL 9005.
 
buna,

informatia de la Sie(mens?) ;) este exacta.

cu precizarea ca Krauss-Maffei a trecut, ca toti ceilalti producatori europeni dupa legea din 2006 privind toxicitatea vopselelor la sistemul NCS unde nu exista echivalent exact pentru Tiefscharz RAL 9005 si ca negrul este un negru cu grad de stralucire 80% usor - extrem de usor - mai deschis decat RAL 9005.

diferenta insa nu este perceptibila cu ochiul uman ci numai cu un (cum s-o chema pe romaneste?) cromometrul!
 
Mi se pare mie sau CTV tinteste undeva la un trafic international spre Austria si Germania acolo unde locomotivele 060-EA sau 060-DA nu pot circula? Astfel ar deveni primul operator privat din Romania care ar putea opera in aceste tari, probabil cu exceptia GFR care au locomotivele Bo-Bo frantuzeti dar nu stiu daca acestea merg si pe international.

@Sie Multumesc!
 
buna,

masinile ex-SNCF nu sunt compatibile 15kV si chiar daca ar fi nu ar primi cu calitatile lor de rulare mizerabile autorizatie de AT si DE!
 
www.railcolor.net update 12.06.2009, se pare ca sint amindoua gata...pe drum spre centrul de testare siemens de la wegberg...parca a aparut si o inscriptie pe lateral, din pacate indescifrabila....
 
homer a spus:
ce se mai aude de aceasta locomotiva ?

Cele doua locomotive vor fi prezente la Wildenrath unde se vor mai efectua ceva teste. Saptamana viitoare se va face tot acolo o prima instruire a mecanicilor de locomotiva, dupa care in prima saptamana din iulie vor avea loc probele de receptie impreuna cu beneficiarul. Urmeaza apoi transportul spre RO si punerea lor in exploatare...Cat de curand poate vor aparea si ceva poze noi pe aici :wink:
 
tot de pe railway insider...sint curios cine le va prinde primul... :confused: :confused: :confused: "Cele dou㒠locomotive Siemens achiziţionate de un operator român în 2008 au fost date în exploatare, a declarat pentru Railway Insider Directorul Material Rulant Siemens România, Gabriel Stanciu. Livrarea celor dou㒠vehicule de tracţiune s-a efectuat conform orarului stabilit cu contractorul, în cursul lunii iulie 2009, pe data de 3 august 2009 acestea tractând deja un prim convoi de marfă’. Vehiculele sunt primele locomotive Siemens care aparţin unui operator român.
Railway Insider relata în luna octombrie 2008, cu prilejul Zilelor Feroviare, c㒠Siemens a vândut 2 locomotive electrice Eurosprinter interoperabile operatorului român Cargo Trans Vagon şi c㒠livrarea se va efectua în perioada iunie-iulie 2009, acesta fiind primul contract ce implic㒠locomotive pe care constructorul german îl câştig㒠în ţara noastră’. "