Locomotivele ES64F4 - 189 CTV

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
7.005
2.554
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
salut,

se pare ca prima locomotiva Siemens pentru operatorul roman CTV (Cargo Trans Vagon) e gata, a fost inmatriculata provizoriu 189 700-8:

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000001&lang=1

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&file=siem_21609_52&action=image

macar asa va circula in Ro o locomotiva moderna... macar una ;)
 
Poate cu ocazia asta află’m din practic㒠dac㒠tracţiunea pe 4 osii "funcţionează’" sau nu pe Predeal :grin:

Åžtie cineva ce rute "frecventează’" CTV?
 
buna,

tare m-as mira sa nu functioneze, avem totusi 6400kW cuplati la cel mai modern sistem Antischlupfregelung (antipatinaj) din lume... pesemne ca cuplurile de EA energofage vor ramane muuuuuult in urma :-D

la modul serios, acum doua zile am vazut un tren de 22 de cisterne cu 4 osii pe care o 1044.1 le urca singur pe cele 25 la mie de pe Semmering... si dupa un sfert de ora o 1116 cu 20 de Eaos-uri pline cu carbune...
 
Salut,

Da-mi voie sa te corectez. Nu este vorba de locomotive ES64U4, ci de ES64 F4. U4 este cea impropriu denumita de toata lumea "Taurus", dupa denumirea OBB.
 
ai dreptate!

ca sa fim absolut corecti, U4 si U3 sunt Taurus III alias 183, U2 este Taurus II alias 1116 alias 182 alias 1047/1047.5 si U1 este Taurus 1 alias 1016 ;)

cea romaneasca va fi un F2 de fapt, are numai 2 sisteme ;)
 
Nu da faliment CTV, da mi-e ca pun angajatii de-o greva, ca de cand cu locomotivele s-au inghetat salariile si s-au taiat primele, asa ca angajatii nici nu mai vor sa auda de noile locomotive... :skul:
Cat despre rutele practicate, asta inca se cerceteaza, se pare ca am descoperit depoul de domiciliu, si anume Ploiesti Calatori.
 
buna,

nu exista GySev ci GySEV, cunoscuta si ca Raab-Odenfurter Eisenbahn, fosta ROeEe si de acum doi ani Raaberbahn, companie austro-maghiara care exista in forma actuala din 1920 si a supravietuit tuturor regimurilor politicie in doua tari de doua parti diferite ale Cortinei de Fier... nu e doar "o companie din Ungaria"...

locomotiva 189 701 a fost dusa impreuna cu 189 700 pe calea ferata de vest (Wien West-Linz-Salzburg) si predata la GySEV, unde se vor face probabil teste inainte ca sa fie livrate la sfarsitul lui mai (previzional) in Romania...
 
GySEV= Györ-Sopron Ebenfürti Vasútak si pe vagoane apare sau GySEV-Raaberbahn sau gySEV ROeEe
 
Pai GySEV e in ungureste si ROEEE in germana sau?

Raab e denumirea germana a orasului Gyor iar Odenburg a Sopronului.


Interesant cum a supravietuit destramarii Imperiului si apoi Cortinei de Fier.
 
buna baieti,

Gabi nu facea decat sa traduca GySEV si sa confirme ce spuneam, nu ma contrazicea! ;)

GySEV = ROeEe din 1920 incoace, doar de curand s-a inlocuit pe vagoane ROeEe cu Raaberbahn ca suna mai uman ;)

firma era initial pur maghiara insa dupa referendumul din Buergenland in 1920 o parte din teritorul maghiar a ajuns in Austria si de aceea si firma a devenit multinationala (exemplu remarcabil, in partile maghiare anexate de regatul Romaniei dupa 1920 nu a fost posibil, vezi exemplul Cailor Ferate Somesene) :twisted:
 
Cum adica sa sune mai uman?
probabil e mai complicat sa gaseasca o denumire comuna care sa fie exprimata printr-o sigla unica in ambele limbi

GYor Sopron Ebenfurti Vasut respectiv Raab-Oedenburg-Ebenfurther Eisenbahn, practic Raaberbahn face trimitere la Gyor, sau?
 
Revenind on topic, ieri au mai aparut niste poze cu locomotiva pe http://www.railcolor.net

Probabil ca GySEV va fi folosit pentru transportarea locomotivelor din Germania pana in Romania. Din cate stiu locomotivele nu pot fi rulate decat in Romania si Germania.
 
mihaim a spus:
...nu pot fi rulate decat in Romania si Germania.

ce noroc ca sint tari vecine! :grin:

dupa cum scrie pe elektrolok.de, locomotiva va fi testata si la GySEV/ROeEE pentru a obtine licenta (sau cum se traduce "Zulassung"?? :oops: )