Locomotive Siemens Smartron in Romania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.038
2.548
Iași
LOCATION
Iași

La colantare
Foto Alex Avram - facebook

105998835_2796787930430437_8186177881716837859_o.jpg

106421368_2796788483763715_5318704575186168648_o.jpg


106734078_2796788920430338_1925209712756681477_o.jpg

82945837_2796789030430327_2089292602091686160_o.jpg



74403933_2796789153763648_3625745240724027119_o.jpg


Siemens Smartron 192 003 sosind în Roman cu un marfar CER FERSPED
25.06.2020
foto
Călin Ionuț Strîmbu - facebook
106389030_1685630291619875_5050934825220387972_o.jpg
 
Cea de la EP Rail a venit deja colantata in tara pentru ca a facut mai inainte serviciu pentru Infra Leuna.

Sa vedem cum se descurca in serviciu, mai ales avand in vedere infrastructura pe care vor fi folosite. Cei de la CTV s-au plans de uzura prematura a bandajelor/rotilor monobloc la ES64F4 si ER20 ale lor de la Siemens din cauza infrastructurii proaste si a sinelor realizate dintr-un otel mult mai tare decat in Europa Centrala.
 
  • Like
Reacții: anvo5555
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Siemens Smartron 001 Unicom Tranzit - 29.11.2020

Tren nr. 50442-1 Constanta Port Zona B - Socola Iasi

Sarca

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.







Letcani







inside view
compresorul principal de aer + compresorul auxiliar de aer




ventilatie electromotor tractiune + sala masiniilor


convertizor tractiune + pompa apa racire convertizor


cabluri comanda multipla
DSC_028511.jpg


 
Cred ca e foarte aiurea fara geamuri laterale pentru mecanic.
 
camerele sint in loc de oglinzi retrovizoare, sa urmareasca trenul.
DAr fara geamuri laterale are un unghi foarte strîns de vizibilitate.
 
Salut,

Am avut de multe ori ocazia sa ma aflu in postul de conducere de la Vectron/Smartron si n-am resimtit niciodata lipsa ferestrelor laterale sau faptul ca sunt amplasate asa de departe in spate. Pur si simplu nu exista necesitatea lor. Daca ai nevoie sa vezi garnitura remorcata si nu-ti ajung camerele poti sa privesti si de la fereastra din usa - exista si acolo un buton Sifa pe care-l poti apasa din mers (oricum locomotiva merge cel mai mult pe AFB, daca mai e si LZB sau ETCS chiar n-ai nevoie sa atingi nimic altceva in afara de Sifa). Insa nu ai de ce sa privesti afara in lateral, asta e ceva care la scoala de mecanici esti invatat sa NU faci. Privesti inainte, te concentrezi pe condus, n-ai ce sa admiri in dreapta si stanga. Pentru garnitura din spate ai camere, pentru pantograf ai camera si lumina pe timp de noapte (multumita cehilor) si in rarele cazuri unde locomotive Vectron sunt folosite la calatori (ramele reversibile etajate Bombardier de la DSB, trenuri "sandwich" DB Regio) semnalul de plecare de la peron se da in mod electronic sau prin statie.
 
Lcomotivele astea noi fara fereastra laterala falimenteaza producatori de figurine 1:87, nu pot scoate figurine epoca VI de mecanic care se uita pe geam o_O
 
  • Like
Reacții: Horia_Radulescu