Locomotive Siemens Smartron in Romania

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.831
1.939
Iași
LOCATION
Iași

La colantare
Foto Alex Avram - facebook

105998835_2796787930430437_8186177881716837859_o.jpg

106421368_2796788483763715_5318704575186168648_o.jpg


106734078_2796788920430338_1925209712756681477_o.jpg

82945837_2796789030430327_2089292602091686160_o.jpg



74403933_2796789153763648_3625745240724027119_o.jpg


Siemens Smartron 192 003 sosind în Roman cu un marfar CER FERSPED
25.06.2020
foto
Călin Ionuț Strîmbu - facebook
106389030_1685630291619875_5050934825220387972_o.jpg
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.798
2.169
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Cea de la EP Rail a venit deja colantata in tara pentru ca a facut mai inainte serviciu pentru Infra Leuna.

Sa vedem cum se descurca in serviciu, mai ales avand in vedere infrastructura pe care vor fi folosite. Cei de la CTV s-au plans de uzura prematura a bandajelor/rotilor monobloc la ES64F4 si ER20 ale lor de la Siemens din cauza infrastructurii proaste si a sinelor realizate dintr-un otel mult mai tare decat in Europa Centrala.
 
  • Like
Reacții: anvo5555

Hurricane

Active Member
Trenulist
11 Iulie 2012
183
41
Iasi
www.flickr.com
WEBSITE
https://www.flickr.com/photos/hurricane189/
LOCATION
Iasi

Siemens Smartron 001 Unicom Tranzit - 29.11.2020

Tren nr. 50442-1 Constanta Port Zona B - Socola Iasi

Sarca








Letcani







inside view
compresorul principal de aer + compresorul auxiliar de aer




ventilatie electromotor tractiune + sala masiniilor


convertizor tractiune + pompa apa racire convertizor


cabluri comanda multipla
DSC_028511.jpg


 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.031
76
Cred ca e foarte aiurea fara geamuri laterale pentru mecanic.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.031
76
camerele sint in loc de oglinzi retrovizoare, sa urmareasca trenul.
DAr fara geamuri laterale are un unghi foarte strîns de vizibilitate.
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.798
2.169
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Salut,

Am avut de multe ori ocazia sa ma aflu in postul de conducere de la Vectron/Smartron si n-am resimtit niciodata lipsa ferestrelor laterale sau faptul ca sunt amplasate asa de departe in spate. Pur si simplu nu exista necesitatea lor. Daca ai nevoie sa vezi garnitura remorcata si nu-ti ajung camerele poti sa privesti si de la fereastra din usa - exista si acolo un buton Sifa pe care-l poti apasa din mers (oricum locomotiva merge cel mai mult pe AFB, daca mai e si LZB sau ETCS chiar n-ai nevoie sa atingi nimic altceva in afara de Sifa). Insa nu ai de ce sa privesti afara in lateral, asta e ceva care la scoala de mecanici esti invatat sa NU faci. Privesti inainte, te concentrezi pe condus, n-ai ce sa admiri in dreapta si stanga. Pentru garnitura din spate ai camere, pentru pantograf ai camera si lumina pe timp de noapte (multumita cehilor) si in rarele cazuri unde locomotive Vectron sunt folosite la calatori (ramele reversibile etajate Bombardier de la DSB, trenuri "sandwich" DB Regio) semnalul de plecare de la peron se da in mod electronic sau prin statie.
 

AdyAero

Well-Known Member
Trenulist
9 Septembrie 2008
506
281
41
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Lcomotivele astea noi fara fereastra laterala falimenteaza producatori de figurine 1:87, nu pot scoate figurine epoca VI de mecanic care se uita pe geam o_O
 
  • Like
Reacții: Horia_Radulescu