Salut,
Am avut de multe ori ocazia sa ma aflu in postul de conducere de la Vectron/Smartron si n-am resimtit niciodata lipsa ferestrelor laterale sau faptul ca sunt amplasate asa de departe in spate. Pur si simplu nu exista necesitatea lor. Daca ai nevoie sa vezi garnitura remorcata si nu-ti ajung camerele poti sa privesti si de la fereastra din usa - exista si acolo un buton Sifa pe care-l poti apasa din mers (oricum locomotiva merge cel mai mult pe AFB, daca mai e si LZB sau ETCS chiar n-ai nevoie sa atingi nimic altceva in afara de Sifa). Insa nu ai de ce sa privesti afara in lateral, asta e ceva care la scoala de mecanici esti invatat sa NU faci. Privesti inainte, te concentrezi pe condus, n-ai ce sa admiri in dreapta si stanga. Pentru garnitura din spate ai camere, pentru pantograf ai camera si lumina pe timp de noapte (multumita cehilor) si in rarele cazuri unde locomotive Vectron sunt folosite la calatori (ramele reversibile etajate Bombardier de la DSB, trenuri "sandwich" DB Regio) semnalul de plecare de la peron se da in mod electronic sau prin statie.