nemesiss a spus:Ca o adaugire - Operatorul austriac OBB are 4 locomotive TAURUS ce opereaza ( circula ) din Austria in Romania la Rafinaria PETROBRAZI , cu tren cisterna
Ai perfecta dreptate, este cale lunga pentru noi cei din Estul Europei. Tari precum Germania si Franta, au o politica agresiva de extindere a soietatilor de cale ferata - DB si SNCF. Vei vedea, locomotive cu sigla DB in Austria, Elvetia, Olanda si Franta mai ales la transportul de marfa, pentru a elimina timpii morti care rezulta din schimbarea locomotivelor. In transportul de calatori, SNCF opereaza cu trenul TGV pana in Elvetia - Zürich, Germania - Koln, München, Frankfurt, DB de asemenea sa extins catre Paris, Zürich, Geneva, Viena si au in plan Budapesta via Viena, cu ICE ( Gara de VEST din Viena este in proces de modernizare si reconstructie). Privind liberalizarea pietii si mai ales interoperabilitatea pe caile ferate, este bine de retinut, sa nu fim prinsi fara investitii. Azi am vazut in gara Videle, trenul cisterna remorcat de locomotiva OBB - TAURUS ! As fi curios, cand vom vedea o locomotiva EA chiar modelul " delfin " pe reteaua OBB ?Montalbano a spus:@nemesis : Salutare,
Pe o parte ce sustii cu progresul in achizitia de material rulant e corect.Progresul e viitorul.Dar pana la normele europene de care spui , cel putin in situatia actuala, e cale lunga , o sa imi dai dreptate la acest lucru...
Dar totusi era inevitabil sa se intample o interferare de locomotive de generatii mai vechi, tocmai din liberalizarea pietii ca sa zic asa.
Operatorii si-au achizitionat si ei in functie de ce nevoi aveau, s-a mai discutat pe larg subiectul pe forum.
Toate bune.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.