Locomotive electrice

BRAVO Doru, iata preferatele mele[ ].Dar posteaza si scara, sunt HO,cred eu, sa ne spui cum o rulezi,in ce garnitura iti place sa le pui,vrem sa stim ! Povesteste ceva despre achizitia lor,starea tehnica,daca Obb o lasi asa ,sau(sincer imi place vizual si asa ,sau esti tentat sa o Cfr-izezi ?Cu simpatie, MONTALBANO
 
Aceste 2 locomotive sunt la scara H0. Le-am achizitionat in stare noua. Sincer mie imi place Bobica asa cum este in culoarea portocalie. Este o culoare care ma binedispune. Nu doresc sa o CFR-izez. Sper ca odata sa apara ceva sub inmatriculare CFR si atunci imi voi lua. Din pacate spatiul in care stau eu nu-mi perimite sa le rulez in casa, dara-mi-te sa imi fac o diorama :-?
Vor fi cat de curand garate pe o linie intr-o vitrina agatata pe perete.
Insa acum ma gandesc ca ar fi bine sa le duc la club din cand in cand sa le rulez acolo pt a preveni ruginirea lor :-D
Si ca o noutate in colectia mea, am sa expun si o locomotiva Diesel sub inmatriculare daneza. Este tot ROCO si e foarte mare avnad o lungime peste tampoane de mai bine de 26 cm


 
Saptamana trecuta am achizitionat un electromotor ET11 produsa de LILIPUT.
Este o bijuterie! Ruleaza foarte silentios si luminile sunt pe LED-uri.
Pacat ca nu are si lumini interioare montate de producator.
 
Toate cele de mai sus sunt splendide, iar vagonul de fan este SUPER! :aplauze:
Chiar si aburoasa 92 este frumoasa (Liliput, asa-i? :grin:), numai ca tare mi se pare ca vad ceva la biele...
 
Poate trebuie cu dibacie ajustat un pic avansul bielei. :| La punctul de jos, pare a fi de-a dreptul vertical. ;-) Sper ca intr-o zi sa-i fac un pic de petrecanie.
Loco este Liliput si din pacate nu e epoca I ca sa mearga struna cu vagoanele mele de marfa epoca I, care isi asteapta inca cumiti in gara, leader-ul.
 
Doru a spus:
Poate trebuie cu dibacie ajustat un pic avansul bielei. :| La punctul de jos, pare a fi de-a dreptul vertical. ;-) Sper ca intr-o zi sa-i fac un pic de petrecanie.
Loco este Liliput si din pacate nu e epoca I ca sa mearga struna cu vagoanele mele de marfa epoca I, care isi asteapta inca cumiti in gara, leader-ul.
"Biela" respectiva se cheama "contramanivela". In cazul acestei locomotive, trebuie sa fie inclinata inainte atunci cand biela de cuplare se afla jos de tot, situatie care trebuie sa fie identica pe ambele parti. In cazul aburoasei 76 Fleischmann, contramanivela este inclinata inapoi (pe ambele parti, bineinteles 8)) fiindca asa a fost construita locomotiva reala.
Dar hai sa revenim la specificul acestui subiect, dedicat locomotivelor electrice, si sa continuam prezentarea aburoaselor intr-un nou subiect, intitulat, de exemplu, "Aburoasele lui Doru" :-) .
 
Azi, l-am "deposedat" pe colegul meu de la club Atty, de o locomotiva electrica SBB 4/7 marca Liliput.Cum s-ar spune, locomotiva a ramas in familie, a fost salvata de instrainare definitiva . Fiind o raritate m-am hotarit sa fac un efort financiar iar el va pedala pe o noua bicicleta':wink:'
Este o locomotiva asimetrica atat fata-spate cit si partile laterale.Ca data de revizie pe ea scrie 1979, semn ca si-a desfasurat un stagiu foarte lung pe caile elvetiene.
Pozele sunt edificatoare:


javascript:emoticon(':cafea:')