victorian a spus:[...]
Si astfel s-a intamplat ca patru locomotive identice alor noastre de la DBSR, respectiv cele cu numerele 122-125 au ajuns la LNWR incadrate in clasa "DX goods" [...]
Nu e chiar asa. Locomotivele LNWR DX Goods aveau cilindri mai mari (17" x 24" fata de 16" x 22") distanta dintre axe mai mare (15'6" fata de 14'8", rotile mai mari (5'2" fata de 5'), boilerul mai mare (4'2" fata de 4'1"), suprafata gratarului 17.1 sq. ft. fata de 14 sq. ft, etc. In general DX era mai mare.
Apoi, DX erau un proiect al lui Ramsbottom pe cand Beyer, Peacock aveau proiectele lor pe care le adaptau in functie de cerintele beneficiarilor.
Dar in multe alte aspecte (mai ales functionale) erau asemanatoare: cutia de fum tesita, lipsa oricarui sistem de franare pe locomotiva (era prezent pe tender), design-ul aparatorilor rotilor s.a.
Din cate am studiat eu, nu exista confirmarea ca aceste locomotive ar fi apartinut unei clase anume. Oricum, am confirmarea ca cele descrise ca catre Harry Jack este cam toata informatia cunoscuta despre cele sase locomotive Beyer, Peacock construite in 1859 pentru DBSR.