locomotiva PIKO CC 7001

abarth_mcm

Member
7 Iulie 2015
32
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
M-ar interesa achiZitia unui PiKo Cc 7001
si as dori mai multe detalii;
-care este valoare pe piata pentru un exemplar folosit, dsr complet si in stare bunicica. Mentionez ca cel gasit de mine a avut o mica crapatura in fata la carcasa si a fost lipita( asa cred)
-piko cc 7001 are doua motoare?
-ce probleme mai poate avea aceasta locomotiva? la ce ar trebui sa ma uit? ce am observat eu ar fi materialul destul de casant, iar lucrul asta ma tine pe loc sa nu o cumpar....totusi, e o locomotiva rara: pe net nu am gasit niciuna recent de vanzare..

fisuri apar si pe partea centrala de la sasiu, cea stantata PIKO..
din ce am mai citit, rar gasesti un CC 7001 fara fisuri sau crapaturi.. toate au, acuma depinde cate..
totusi, chiar si asa achizitia se poate considera una ok? dupa mine, ii scade mult valoarea acest aspet..
mentionez ca nu mai exista cutia la locomotiva in cauza

si alta intrebare: a existat Piko E11 cu 1 motor?
 

sesamcave

Well-Known Member
Trenulist
1 Aprilie 2016
776
17
Brexit country.
LOCATION
Brexit country.
Salut,

Locomotiva Piko E 11 cu un motor e posibil sa fie doar varianta de startset.....asa parca imi amintesc.

Locomotiva PIKO CC 7001 are doua motoare.
Din ce stiu eu nu carcasa reprezinta o problema, ci faptul ca este foarte RAR sa gasesti o locomotiva care sa aiba tampoanele intregi ....sunt foarte fragile si cad primele !

Trebuie sa te mai uiti daca pantografele sunt in regula, daca nu are lipsa piese de pe acoperis si daca lumina ( becurile ) mai functioneaza !

La fel, trebuie sa te uiti la vopsea, sa nu fie zgariata locomotiva ori se poate sa fie cazuta / stearsa de la manipulare.

Trebuie sa o probezi , sa o "asculti " cum merge !

O problema intalnita la locomotivele cu 2 motoare e ca, in timp, un motor trage mai bine, iar celalalt mai rau, astfel aparand fenomenul de , ii zic eu, " infranare ".....practic motorul mai lenes impedica locomotiva sa ruleze optim, rotund !

Asta apare cand s-a intervenit aiurea in interior, pinioane obosite, carbuni tociti si care nu mai fac contact cum trebuie pe colector , mizerie adunata la lamelele de culegere a curentului , osii cu bandajul murdar etc....

Am avut si eu pe timpuri vreo 2 asemenea locomotive, stiu ca aveau o putere de tractiune foarte mare.

Important la orice locomotiva este sa NU se fi umblat inainte in ea, mai ales sa nu fi umblat in locomotiva , sa ma scuzati,...un cioban ! :(

La locomotivele Piko model vechi, mai ales cele cu 2 motoare, daca umbli in ele si nu pui la fel boghiurile si pinioanele , apoi acea locomotiva nu va mai merge la fel ! ....stiu din proprie experienta. :D
....valabil ce e mai sus si pentru BR 55 Piko !!!!

Oricum ar fi , locomotivele Piko model vechi vor mai merge inca multi ani buni pe sinele pasionatilor, sunt construite trainic !

Marius.

PS:
Incearca sa iei o locomotiva care sa aiba cutia originala...e cel mai recomandat asa !

PPS:
Ca si pret, fiind o locomotiva mai rara, daca are si cutie si e in stare buna, estimez ca ar fi undeva la 250-300 lei.....cu negocierile de rigoare :D .
 

abarth_mcm

Member
7 Iulie 2015
32
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Multumesc !

Locomotiva nu am probat-o, dar cica functioneaza.
parca asa am vazut: ca ar avea 2 motoare, sa mai studiez.
Zgarieturi majore pe carcasa nu prezinta, insa pe botul carcasei se observa o crapatura (cumva reparata cred)
Cutie nu are !

Am avut de ales intre asta si Fleischmann V200 si am ales V200-le datorita rezistentei.
Piko CC imi place mult mai mult ca aspect, doar ca acele foste crapaturi pe botul locomotivei plus crapaturile de pe sasiu din dreptul siglei Piko m-au facut sa dau inapou
Dar parca as lua-o si pe aceasta pt ca e un model rar de tot !!Pretul initial e sau era aprox cel mentionat de tine, negociabil.

La Piko e11 cum imi dau seama ca avut doar un motor din fabrica? Mentionez ca e mai ieftina decat Piko CC.