Locomotiva minune!

obiwan

Well-Known Member
Trenulist
24 Aprilie 2008
2.684
0
cluj
LOCATION
cluj
Dragi locomotivari, aveti ocazia sa va delectati cu cea mai tare fieratanie produsa de Faur. adica de papuasi pentru bananieri.

Motor in stea, tablele asezate cu ajutorul laserului, sudura in argon prin vid, la intuneric:



Survoland acest link, realizam ca un produs romanesc rezista cat unul rusesc, dar n-arata ca unul nemtzesc... :D

Mi-a scapat ceva?

Cu drag, obi!
http://www.bahnbilder.de/name/einzelbild/number/260005/kategorie/%C4gypten~Feldbahnen~Zuckerrohr.html
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
5.998
259
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
obiwan a spus:
....sudura in argon prin vid, la intuneric....

cu ce afecteaza intunericul sau lumina sudura in sine? :roll:

locomotiva este interesanta,poate castiga cineva premiul lunii la imbunatatiri si transformari,incercand sa o reproduca la scara :p
 

obiwan

Well-Known Member
Trenulist
24 Aprilie 2008
2.684
0
cluj
LOCATION
cluj
intunericul se producea pe vremea lui Ceasca atunci cand murea trifazicul in aparatul de sudura, Cosmin.
Logic, cand se facea economie, tensiunea era scazuta si nu mai ramanea in bec nici cat sa aprinzi o tigara...
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
5.998
259
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
aaaa....uitasem de perioadele cand "se lua lumina" si se asculta Romania Libera sau Vocea Americi la radio(cei care aveau noroc de baterii) la lumina lumanarii sau la "lamba" cu gaz :D
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Nu înţeleg ce-i de râs. E clar c㒠nu au livrat-o aşa. Egiptenii au dat jos trapele de la motor s㒠se ventileze mai bine şi au dat jos şi geamurile de la cabin㒠s㒠nu se fiarb㒠mecanicul. E cât se poate de logic... si tot la fel de logic e c㒠starea de acum a locomotivei e datorat㒠întreţinerii, nu fabricii. C㒠altfel... putem zice c㒠Mercedes e maşin㒠de ţigani, c㒠toate bulibaşele au câte 2-3 în curte.
 

Chode

Active Member
Trenulist
6 Decembrie 2008
132
3
Pitesti
LOCATION
Pitesti
Salutari,
Acum ca subiectul a fost deschis, sunt curios sa aflu mai multe date despre aceasta simpatica masina. Din ce vad in poza pare un diesel de ecartament ingust.
Nu am la mine Istoricul tractiunii feroviare din Romania pentru a cauta date despre aceasta locomotiva si fac apel la cei ce cunosc, daca doresc, sa dezvolte acest subiect, eventual si niste poze in plus ar fi mana cereasca.

Numai bine,
Bogdan
 

obiwan

Well-Known Member
Trenulist
24 Aprilie 2008
2.684
0
cluj
LOCATION
cluj
De acord, arata mai bine cand iesea pe poarta fabricii, dar, fara gluma, daca trece o Ludmilla pe langa ea, raman in aer mai multe formate A4! :D
si daca stiau ca operatorul o foloseste la soare, puteau sa-i puna optional un ventilator. Si o centura de siguranta, sa nu cada Gipsy din ea! :evil:
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.612
8
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
-E- misto sigla operatorului. -E- usor de reprodus cu macaru'. Sau -E- mai simplu cu decaluri ?
Care -E-ste .....

Da, ridic picioru impotriva alora care si-au batut joc de jucarioara aia mititica, dar cred ca si-a facut viata destul de bine.
Are cineva informatii cu privire la ea ?
 

62-0815-1

Member
18 Septembrie 2009
15
0
Tg. Mures / Cluj
LOCATION
Tg. Mures / Cluj
In primul rand...cine ne garanteaza ca intr-adevar e romaneasca? Dar ar putea fi. Cine stie.

In unele aspecte aduce a L18H, dar nu e L18H, pentru ca respectiva masina are trei osii conectate intre ele cu biele, iar asta are doua, si nici urma de biela.
Sa zicem ca plafonul cabinei se poate modifica, la fel si "capota", dar la roti e prea mare diferenta.
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
1
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
Din ce am citit eu scrie ca LDH18/L 18 H are formula rotilor B.

Se pare ca au existat doua modele de L 18 H, unul cu formula rotilor B si unul C.

Locomotiva de mai sus este cu formula B, este construita la Faur iar fotografia fiind de la fabrica de zahar "Armant" din Egipt, unde Faur a exportat astfel de locomotive, confirma asta.

Daca poza este din 2009 inseamna ca locomotiva are 32 de ani de activitate.
 

tfa2003

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2007
385
7
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Cu mare intirziere... la o recitire a forumului dupa facelift...
-E- este cifra 4 pe arabeste... deci locomotiva din imagine are nr. 4